Reinald ve grup cesetleri yok ettikten sonra vadiyi terk etmeye karar verdiler.Juu klanı'nın yaşananları öğrenme şansına karşı kimse durumu şansa bırakmadı.Reinald ve Rin tekrar mutlaka görüşmek üzere ayrıldılar.Reinald'ın artık yavaştan başkente yol alması gerekliydi.Başkent şuan Reinald'ın kuzey-batısında kalıyordu.Reinald vadiden ayrılıp yaklaşık 300 km kuzey batıya gittiğinde bir köyde durdu.Durduğu köyün ismi Dryna Köyüydü.Çok sakin ve yeşilliklerle dolu bir köydü.Tertemiz bir havası,küçük temiz göletleri ve küçük şelaleleri vardı.Reinald bu köyde biraz zaman geçirmeye karar verdi.Turnuvaya daha 5 ay kadar vardı.Reinald,kalacak yer ararken görüdüğü birinin tavsiyesiyle göl kenarındaki bir pansiyona gitti.Küçük bir pansiyondu,burayı Reinald'a öneren adamın söylediğine göre yoldan geçen bazı tüccarlar veya maceracılar burada dinleniyormuş.Reinald pansiyonun içine girdiğinde yaşlı bir amcayla karşılaştı.
"Merhaba,kalacak yer arıyordum.Boş yer var mı acaba?" Reinald,sordu.
"Hoş geldin genç adam,son bir kişilik yerim var.Gel sana odanı göstereyim." dedi yaşlı adam gülümseyerek.Reinald odasını beğenmişti.Ne büyüktü ne de daraltacak kadar küçük.Penceresinden göl manzarası gözüküyordu.Reinald,köye vardığında yorgundu.Bu yüzden odasına yerleştiği gibi uyudu.
Reinald sabah uyandığında küçük şelalerden birisinin yanına gitti.Daha önce hiç yüzmemişti,bu ilk yüzmesi olacaktı.Suya atladı,Osennayı pek çok kez yüzerken görmüştü.Nasıl yüzüleceğini biliyordu.Reinald bir kaç saati suda geçirdikten sonra çıktı.Kaldığı pansiyona gitti,o sırada aklına daha öldürdüğü Juu Klanı'nın genç efendisinin ve askerin yüzüklerine bakmadığını geldi.Yüzüklerin sahibi öldüğü için kan mührü bozulmuştu.Reinald yüzüğün içine baktığında bir sürü değerli şey gördü.3.kıdemden 300 yabani canavar enerji çekirdeği ve 4.kıdemden 20 yabani canavar enerji çekirdeği.Bir tane 5.kıdem yabani hayvan çekirdeği buldu.5.kıdem yabani hayvanı bu grup öldürmüş olamazdı.Büyük ihtimalle bu çekirdek Juu Klanı'nın genç efendisi vadiye gelmeden öncede yüzükteydi.Son olarak ise 4.derece bir beceri ve 200.000 altın buldu.Bu seviyedeki beceriler gerçekten çok nadir bulunurdu.Üstelik Juu Klanı güçlü ve zengin bir klan olsa bile böyle bir beceriye sahip olmaması gerekiyordu.Reinald,bunları şimdi düşünmenin gereksiz olduğunu düşündü.Reinald vadide toplam 150 3.kıdemin sınırında çekirdek toplamıştı.Juu Klanının genç efendisindende toplam 321 çekirdek almıştı.Ve bu çekirdeklerin 20 tanesi 4.kıdem,1 tanesi 5.kıdemdi.Normal insanlar kendi seviyelerinin üstündeki enerji çekirdeklerindeki enerjiyi emerlerse dantianları zarar görürdü ama bu durum Reinald için geçerli değildi.Onun dantianı özeldi.Reinald sahip olduğu tüm çekirdekleri çıkardı ve içlerindeki enerjiyi emmek için hazırlık yaptı.
———Aynı zamanlarda Juu Klanı———
Klan lideri Freud Juu sürekli sağa sola yürüyordu.Oğlundan daha haber gelmemişti.Aramaları için bir grup asker göndermişti.Haberleri bekliyordu.O anda kapı çaldı."Gel!" dedi Freud.
"Efendim,gönderdiğiniz askerler döndü." dedi hizmetçi.
"Grubun başındaki adamı çağır!" dedi Freud.Hizmetçi kafasını sallayıp dışarı çıktı.1 dakikaya kalmadan bir asker içeri girdi.
"Klan lideri." Asker ellerini bitiştirerek selam verdi.
"Oğlumu buldunuz mu?" Freud,sordu.
"Efendim,vadinin iç kısımlarına kadar gittik ancak hiç bir ize rastlamadık.Köy tarafına doğru ilerlemiş olabileceklerinden korkuyorum." dedi asker.
"Hayır,oğlumun yanına en güvenilir askerlerden birini verdim.O onu uyarırdı.Peki grubun diğer kalanından da mı haber yok? Freud,öfkedi şekilde sordu.
"Gördüğümüz herkese sorduk efendim,onları en son gören kişi vadinin iç kesimlerinin sınırında görmüş." dedi asker.
"Ne?Sınırında mı?Lanet olsun!O aptal çocuğu uyarmıştım,fazla ileri gitmemesini söylemiştim!" Freud,sinirli bir şekilde konuştu.
"Bana en sağlam askerlerden 500 kişilik bir grup oluşturun.Benimle birlikte vadiye gelecekler!" Freud,emir verdi.
"Emredersiniz!" dedi asker ve dışarı çıktı.
—————————-Reinald 1 ay boyunca her gün çekirdekleri emdikten sonra kuvveti ile enerjisini dengede tutabilmek için antrenman yapmayı unutmamıştı.Reinald o kadar çekirdekle sadece Oluşmuş Enerji Alemi 3.seviyeye gelmişti ancak Oluşum Enerji Alemine girdikten sonra gücünde bir patlama yaşanmıştı.Şu an 1 ay önceki haliyle arasında dağlar kadar fark vardı.Reinald artık seviye atlamanın giderek zorlaştığını fark etmeye başladı.Hesaplamalarına göre bir sonraki seviye için yüzlerce 4.kıdem çekirdek gerekliydi.Daha çok 5.kıdem çekirdek bulursa çok daha iyi olurdu.Reinald,artık 4.derece beceriyi öğrenmek için çalışmalara başlayacaktı.Beceri'nin ismi "Enerji Kesiği"idi.Reinald kitabı okumaya başladı.Kitabı bitirdikten sonra becerinin olayını anlamıştı.Beceri sana enerjini kılıç ile bağdaştırıp bir tepkimeye sokmana ve kendi mevcut olduğun enerjiden %50 daha fazla bir enerjiyle kılıcınla bir enerji dalgası yollamana izin veriyordu.Yani diyelim karşında senin seviyen ile aynı seviyede biri var.Kılıcını ona doğru sallayıp keskin bir enerji dalgası gönderiyorsun.Eğer güçlü bir savunma becerisi kullanmazsa dalga ona ulaştığı anda onu kılıcı salladığın açıya göre ikiye bölüyordu.Harika bir beceriydi.Aslında bir alan becerisi bile sayılabilirdi.Bu beceriyi rakibine 50 metre ileriden bile kullanabiliyordun.Gerçekten 4.derece bir beceri olmayı hak ediyordu.
Reinald,şelalenin oraya gitti.Boş bir alandı ve antrenman yapmak için mükkemmel bir yerdi.Reinald gece gündüz 1 hafta boyunca bu beceriye çalıştı.Artık beceriyi kullanabiliyordu.Reinald,ormanlık bir alanın önünde durdu.Beceriyi burada kullanıcaktı.Beceride anlatılan tüm adımları hatırladı ve kılıcını yatay bir şekilde soldan sağa salladı.Kılıçtan çıkan enerji dalgası 180 derece açıyla ileriye gitti ve 50 metre içerisindeki tüm ağaçları ortadan ikiye böldü.
"Harika.Bu beceri gerçekten çok işime yarayacak!" Reinald,gülümseyen bir ifadeyle mırıldandı.
Reinald,köyde vaktini antrenmanlarla geçiriyordu.Sürekli kılıç antrenmanı yapıp kılıcı daha etkili ve hızlı bir şekilde kullanmak için uğraşıyordu.Hızı gerçekten geniş kılıç kullanıcısına göre çok hızlıydı.Bu zamana kadar yaptığı antrenmanların karşılığını almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Ulaşacağım!
FantasyBir hırsa sahibim.Öyle bir hırs ki,tanrıların bile engelleyemeyeceği.Önüme çıkan engelleri tutuşturarak küle dönüştürecek bir hırs!Öyle bir hırs ki,beni amacıma ulaştıracak yegane hazinem.Yapacağım,kesinlikle yapacağım.Yıldızlara ulaşacağım! ...