Sır

2.3K 222 4
                                    

2 gün çabucak gelip geçmişti.Reinald tekrardan arenadaydı.Bu seferki rakibi James adında bir savaşçıydı.Kendisi bir topuz kullanıcısıydı.Reinald,mutlaka hızlı hareket etmek zorundaydı.Reinald,Numor'un Öfkesini aktifleştirdi.Artık bu beceride uzmanlaşmak üzereydi.Uzmanlaştığında,beceri hızını %20 arttıracaktı.Rakibi bir beceri aktifleştirdi.Etrafında sarı dumanlar oluşmaya başlamıştı.Bir anda sarı dumanla birlikte James de yok oldu ve göz kırpma süresinde Reinald'ın arkasında ortaya çıktı.Reinald,rakibini hissettiği gibi kılıcını arkasına doğru savunma pozisyonuna geçirdi ve topuzu karşıladı.Hem pozisyonun tersliği hem de saldırının şiddetiyle nedeniyle Reinald'ın kolu uyuşmuştu.Reinald hemen toparlanıp kılıcını hızlı bir şekilde sallamaya başladı.Rakibi Reinald'ın hızına yetişemiyordu çoktan 6-7 kesik almıştı ama pes etmemişti.Rakip bir beceri daha etkinleştirdi,bu beceri aktifleştiğinde Reinald'ın görüş açısı bozuldu.Her şeyden 3 tane görüyordu.Reinald,darbenin ona yaklaştığını hissetiyordu tam olarak rakibinin nerden geldiğini göremediği için kılıcıyla birlikte görüşü geri gelene kadar etrafında döndü.İlk hemleyi karşıladıktan sonra rakip bir tane daha hamle yapmamıştı.Reinald,rakibinin yorulduğunu gördü.Hem kesiklerden dolayı kan kaybediyordu hem de kullandığı becerilerin çok enerji gerektirdiği belliydi,ancak hala pes etmemişti.Reinald artık bu işi bitirmeye karar vermişti.Demir Vücut adlı becerisini aktifleştirdi.Beceri mevcut vücut dayanıklılığını yarı yarıya arttırıyordu.Reinald bir eliyle topuzu karşılayıp diğer elindeki kılıcıyla işi tek hamlede bitirecekti.Reinald beceriyi aktifleştirdikten sonra saldırıya geçti.James topuzu etrafında döndürerek salladı ama Reinald'ın onu eliyle tutacağını düşünmemişti.Reinald topuzu eliyle engelledi ve kılıcıyla James'in karnına derin bir kesik attı.James yere yığıldıktan sonra hakem maçı bitirdi ve Reinald'ın kazandığını açıkladı.Seyirciler'in hepsi alkışlıyordu.Belli ki Reinald'ın mücadelesini beğenmişlerdi.Reinald,maçı kazandıktan sonra diğer maçları da izlemişti.Günün mücadeleleri bittiğinde Reinald arenayı terk etti.Reinald'ın bir sonraki mücadelesi yine 2 gün sonraydı.Reinald kaldığı yere geldiğinde direk yatağına gitti ve uyudu.Sabah olduğunda Reinald dolaşmaya çıktı.Etrafa bakınarak geziniyordu,yolda onu turnuvadan tanıyanlar çıkıyor ve selam veriyorlardı.Reinald,sokakların arasında yürürken küçük ve çok eski görünen bir dükkan gördü.Küçük bir tabelası vardı.
"Hetor" yazıyordu üstünde.Reinald merak ettiği için içeri girdi.Yaşlı görünen bir adam kitap okuyordu.Eskiden Savaşçı olduğunu belli eden omuzları vardı.Etrafta kitaplar vardı,hiç biri tozdan gözükmüyordu.

"Hoh...Uzun zamandan beri böyle genç biri dükkanıma uğramamıştı.Dur tahmin edeyim,merakından dolayı mı buraya girdin?" dedi yaşlı adam yorgun bir sesle.

"Açıkçası evet.Burası bir kitap dükkanı gibi gözüküyor." dedi Reinald,etrafa bakınarak.

"Evet öyle.Yaklaşık 70 yıldır kimse buradan kitap almadı." Yaşlı adam iç çekerek söyledi.

"Neden?" diye sordu Reinald.

"Çünkü vereceğim kitabı ben seçerim ve 150.000 altın isterim." Yaşlı adam,cevapladı.

"Ne?" Reinald,şaşırmıştı?

"Söyleyeceğimi söyledim." Yaşlı adam umursamaz şekilde söyledi.Reinald,hayatı boyunca böyle bir saçmalık duymamıştı.Bir kitaba 150.000 ödemek mi?Üstelik kendin seçmediğin bir kitaba.Reinald,hemen gitmek için arkasını döndü.Ancak içinden bir ses yaşlı adamın teklifini kabul etmesini söylüyordu.

"Kabul." dedi Reinald bir anda arkasını dönüp.

"Gerçekten bunu yapacak mısın?" Yaşlı Adam kaşlarını kaldırıp sordu.

"Evet seç bakalım bir kitap." dedi Reinald ve 150.000 altın çıkardı.

Yaşlı adam raflara gitmek yerine yüzüğünden bir kitap çıkardı.Bu kitabın mat kahverengi kadife hissi veren bir kapağı vardı.Reinald kitabın giriş kısmına baktı.

"Tanrının Vücudu"

"Bu kitapta ne böyle?Bir beceri mi yoksa?" diye sordu Reinald.

"Hayır bir beceri değil.Daha iyi bir şey." Yaşlı adam gülümsedi ve devam etti. "Bu kitap bir yoldur.Sana nasıl yenilmez bir vücuda sahip olacağını gösterir ama inan bana çok zordur." Yaşlı adam iç çekerek söyledi.

"Yenilmez bir vücut mu?" Reinald,şaşırmıştı.Bu kitap böyle bir bilgiyi içeriyorsa 150.000 altın kitabın değerinin yanında hiç bir şey kalırdı.

"Eğer birisi teklifini kabul edip alsaydı,bu kitap onun mu olacaktı?" Reinald,sordu.

"Eh,bu kitap benim hazinemdi.Bunu bir antik mezarlıkta bulmuştum.1.çağda yaşamış büyük bir savaşçıya ait bir mezarlıkta.Ne yazıkki kitabın gereğini yerine getericek kadar nitelikli değildim.Belki de sen niteliklisindir evlat?Belki de bunu başarmak kaderinde vardır." Yaşlı adam yavaşça konuştu.

"Belki de..." Reinald,düşünceli bir şekilde cevap verdi.

"Tahminimce bu kitaplar dükkana girenleri yanıltmak için değil mi?" Reinald,sordu.

"Pek sayılmaz.Bu insanların kibrini ve cesaretini ölçmek için.Bir insan tozlu bir yere bakmaya bile tenezzül etmezse o insan büyük fırsatlar kaçırır çünkü eski hazineler tozların altında yatar.Belki biliyorsundur en iyi hazineler 1.çağ hazineleridir.Günümüzdeki hazineler onlara yaklaşamaz bile." Yaşlı adam,etrafına bakındı.

"Neden günümüzde hazineler 1.çağdaki gibi değiller?" Reinald,sordu.

"1.çağ ilk ve en güçlü savaşçıların ortaya çıktığı çağdır.O savaşçılar,gelişim yolunu yaratanlar ve geliştirenlerdi.Normalde o günlerdeki bilgilere günümüzde ulaşabilseydik çok daha gelişebilirdik belki fakat ne yazık ki 1.çağdan geriye bazı büyük savaşçı mezarları dışında hiç bir şey kalmadı." Yaşlı adam iç çektikten sonra konuştu.

"Neden kalmadı?" Reinald,meraklı şekilde sordu.

"Bunu kimse bilmiyor.Bazı söylentiler var ama sadece söylenti işte.Gerçeği kimse bilmiyor.Kitabı bulduğum savaşçı mezarında bir de bir yazı bulmuştum." Yaşlı adam,masasının çekmecesinden bir kağıt çıkardı ve Reinald'a uzattı.Reinald,kağıdı okumaya başladı.

"Yapmamalılardı.Onları uyarmıştım,fazla ileri gitmemelilerdi.Alamet gerçekleşti,onu uyandırdılar.Rahatsız edilmemeliydi.Yaptıklarından pişmanlar ama artık çok geç,o geliyor.Günler kararmaya başladı,her yer çok sessiz.Fırtına öncesi sessizlik gibi.Yapmamalılardı.Kesinkile yapmamalılardı.Mühürlü Lahiti açmamalılardı."

Reinald,kağıdı okuduğunda kaşlarını çatmıştı.Neler olmuştu?Yaşlı adam mezarın sahibinin 1.çağda yaşamış büyük bir savaşçıya ait olduğunu söylemişti.Onu bu kadar korkutan  neydi?

"Başlarına bir felaket gelmiş gibi duruyor." dedi Reinald.

"Evet.Rahatsız etmemeleri gereken birini rahatsız etmiş gibi duruyorlar." dedi Yaşlı adam.

"Benim bildiğim kadarıyla Mühürlü Lahitlerin içinde insanlar değil nesneler kapatılır." dedi Reinald.

"Doğru.Rahatsız etmemeleri gereken birisini tam da bu sebeple rahatsız etmiş olabilirler." dedi yaşlı adam.

Reinald gece vakitlerine kadar yaşlı adamla konuşmuştu.İsmi Thay idi ve baya bilgili bir insandı.Gece kaldığı yere döndüğünde,yatağında uzandı ve uykuya daldı.
Rüyasında bir mahzen gibi bir yerdeydi.Bir adam gördü, adam gözünü kırpmadan bir şeye bakıyordu.Reinald kafasını adamın baktığı yöne çevirdiğinde büyük bir lahit gördü.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin