Reinald VS 2000 Yabani Hayvan

2.2K 211 3
                                    

Reinald tepeden inip düz zemine geldi.Tüm yabani hayvanlar ona bakıyordu şu anda.Reinald,derin bir nefes alıp Wartox'un Kuvveti ve Baskın Vuruş isimli becerisini aktifleştirdi.Ardından Kara Hırsız isimli becerisini aktifleştirdi.Son olarak kılıcının ateş elementi özelliğini aktifleştirerek yabani hayvanlara doğru koşmaya başladı.Bunu gören yabani hayvanlar aynı şekilde Reinald'a koşmaya başladı.Yer sarsılıyordu,o kadar fazla yabani hayvan aynı anda koşmaya başlayınca deprem etkisi oluşuyordu.Reinald,yabani hayvanlara iyice yaklaştıktan sonra Enerji Kesiği isimli becerisini kullandı.Ateş ile birlikte yollanan dalga halindeki kesik daha güçlü bir hasar potansiyeli ortaya çıkarıyordu.Kesiğin yabani hayvanlara çarpmasıyla yabani hayvanların yarısı ikiye bölündü.Geri kalan yarısı yani 1000 civarı yabani hayvanı Renald teker teker öldürecekti.Reinald önüne gelen 6.kıdem ayıya güçlü bir darbe vurarak onu parçalamasıyla uzun süre devam edecek olan savaşına başladı.Yan tarafından üstüne atlayan vahşi çitaya kılıcını son derece hızlı bit şekilde sallayarak parçalara ayırdı.Sol tarafından gelen bir gergedan büyük ihtimalle tek hamlede ölmezdi,o yüzden gergedan Reinald'a yaklaştığı sırada Reinald gergedanın üstünden zıpladı ve onu atlattı.Hızını alamayan gergedan son hız Reinald'ın sağ tarafında kalan bir kaç yabani hayvana hızlıca çarpıp onları öldürdü.Reinald gergedanın üzerinden zıpladığında altında kalan bir örümceğin gövdesine kılıcını dik bir şekilde sapladı.Kılıç örümceğin üstünden girip altından çıkarak onu öldürdü.Reinald hemen gergedana tekrar döndü ona bacaklarında güç toplayarak gergedana doğru şimşek hızında fırladı ve gergedan daha tepki bile veremeden yüzüne bir darbe vurdu.Darbe ile birlikte gergedanın yüzünün yarısı yere düştü ve gergedan can çekişmeye başladı.Reinald,o sırada etrafının iyice yabani hayvanlarla sarıldığını gördüğünde kılıcıyla birlikte etrafında dönmeye başladı.Etrafındaki tüm yabani hayvanlar hızlı kılıcın onlara çarpması ile birlikte havaya savuruluyorlardı.Reinald birkaç dakika boyunca etrafında döndüğünde artık başı dönmeye başladı. Bu süre boyunca yaklaşık 200 yabani hayvanı öldürmüştü. Fakat sonradan Reinald yaptığı hatayı fark etti.Etrafında döndükten sonra başı fena halde dönmeye başlamıştı.Bu yüzden onun hortumunu sallayan fili farketmedi ve filin hotumu Reinald'ı yaklaşık 30 metre uçurdu.Reinald yere düştüğünde bir kaç metre yuvarlandı.Tanrı'nın Vücudu sayesinde büyük bir yara almamıştı.Sadece gücü değil tüm dayanıklılığı da artıyordu.Reinald hemen toparlanıp ayağa kalktı.Yabani hayvanlar ona doğru koşuyordu.Hala sayıları çok fazlaydı.Reinald,Wartox'un Kuvvetinin bittiğini  fark edince onu tekrardan aktifleştirdi.Enerji seviyesi şu an iyi durumdaydı.Kara Hırsız isimli beceri gerçekten işe yarıyordu.Reinald tüm gücüyle havaya zıpladı ve ona yaklaşmakta olan filin yukarısına geldiğinde kılıcını yukarı kaldırdı ve tüm gücüyle filin kafasına indirdi.Fakat fil bu güçlü darbeyle bile yıkılmamıştı,kılıc yatay bir şekilde kafasına saplanmıştı fakat koparamamıştı.Fil acıdan dolayı hortumunu etrafa savurmaya başladı.Çıldırmış gibi sağa sola hortumunu sallıyordu.Etrafındaki yabani hayvanlar filin hortumunun onlara çarpmasıyla havaya uçuyorlardı.Reinald kılıcının kabzasına sıkıca tutunmuş fil kafasını ne tarafa çevirirse oraya savruluyordu.Midesi ağzına gelmişti.Kılıcı ile etrafında döndükten sonra dönen başı şimdi daha çok dönmeye başlamıştı.Reinald kılıcını güçlü bir şekilde çekip kılıcını filin kafasından kurtardı.Kılıcını çekmesiyle birlikte dilin kafasından yoğun bir şekilde kan fışkırdı ve fil devrildi.Filin altında kalan bir kaç yabani hayvan can vermişti.Reinald etrafına bakındığında ona doğru koşan 6.kıdem bir boğa gördü.Bir planı vardı Sağ elinde geniş kılıcını tutarken sol eline hançerini aldı yüzüğünden.Reinald,boğa ona yaklaşırken boğanın tam üstüne düşecek şekilde zıpladı.Boğanın üstüne düşen Reinald hemen hançeri boğanın kafasına sapladı.Keskin hançer hemen boğanın kafasına sağlandı.Reinald'ın amacı boğanın kafasındaki sinirlere hançerini sokarak onu kontrol etmekti.Bunda da başarılı olmuştu.Boğa,Reinald hançeri nereye doğru çevirirse o tarafa doğru koşuyordu.Reinald,sağ tarafında kalan hayvanlara doğru hançeri çevirince boğa son hızda o yöne ilerlemeye başladı.Önüne gelen her yabani hayvanı boynuzlarıyla uçuruyordu boğa.Reinald şu an kahkahalarla gülüyordu.Bir boğayı kontrol ediyordu.Reinald bir kaç dakikada yaklaşık 200 hayvanı boğa'nın hıncına uğratmıştı.Boğanın solundan hızlı bir şekilde gelen gergedan,boğanın sağ tarafına hızlı bir şekilde kafa atınca Reinald'ın bu eğlencesi son buldu ve yerde bir kaç takla attıktan sonra dengesini koruyabildi.Reinald,sol tarafından ona yaklaşan bir aslanı tek kılıç darbesiyle parçaladı.Önünden gelen bir ayıya işe direkten kılıcını düz bir şekilde saplayıp öldürdü.Reinald, yaklaşık yarım saat daha bu şekilde tek tek yabani hayvanları öldürerek sonunda hepsini öldürmüş oldu.

Reinald,şu an yerde nefes nefese kalmış bir şekilde yatıyordu.Çok yorulmuştu,hemen ağzına bir enerji yenileme hapı attı.Yarım saat daha yerde yatarak dinlendikten sonra hançerini tekrar çıkardı ve yabani hayvanların çekirdeklerini toplamaya başladı.Zor olmuştu ama 2000 çekirdek elde etmişti ve tabii ki en önemlisi Mavi Kubbe'nin önündeki yabani hayvanları temizlemişti.Reinald,yabani hayvanların çekirdeklerini toplamayı bitirdiğinde hava kararmıştı.Mavi Kubbe'nin içine yarın girmeyi düşünüyordu.Başına neler geleceğini bilmediği için iyi bir uyku çekip dinlendikten sonra girecekti oraya.Reinald hemen bir kamp ateşi yakıp bir kaç parça et pişirdi ve Aeron'u da nöbet tutması için çağırdı.Yemeğini yedikten sonra uzanıp uyudu.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin