Kızıl Ağaç Vadisi

2.8K 231 9
                                    

Reinald,ustası dönene kadar krallıkta yapacağı yolculuğa hazırlanıyordu.En son durağı turnuva için başkent olacaktı.Hazırlıklarını bitirdikten sonra köy merkezine gitti ve oradan bir at aldı.Atı aldıktan sonra Reinald köyden çıktı ve yolculuğuna başladı. Reinald,yaklaşık 500 km gittikten sonra bir Bhaerun adlı bir şehire geldi.Hava kararmıştı,şehire giriş ücreti olan 10 altını ödedikten sonra şehre girdi.Etrafta geziniyordu kalacak yer arıyordu.Yarım saat sonra bir pansiyon buldu.Atını pansiyonun ahırına bıraktı.Geceliği 5 altındı.Reinald odasına girdiği gibi uyudu.Sabah öğle saatinde şehirden ayrıldı.Doğu tarafına doğru bir sonraki şehir Kyarat şehriydi,ama şehre giden patika yol ormanın içinden geçiyordu.Reinald,eğer ormanda geçmezse çevresinden dolanması çok zaman alacaktı.Onun için ormanın içinden geçmeye karar verdi.Reinald,ormana girdikten sonra karşısına yabani yahvanların çıkmasını belkiyordu ama şu ana kadar hiç yabani hayvan görmemişti.Orman sınırına gelmek üzereydi.Reinald,orman sınırına iyice yaklaşmışken bir kız çığlığı duydu.Etrafa iyice enerjisini yaydığında 400 metre ilerde bir yabani canavarın olduğunu fark etti.Reinald hemen atını ağaca bağlayıp,o bölgeye doğru koşmaya başladı.400 merte civarı mesafeyi hızlıca koştuktan sonra dev bir örümcekle savaşan ve kötüce yaralanmış kendi yaşıtlarında bir erkek ve taşın arkasında yaralı şekilde duran yine kendi yaşıtlarında bit kız görmüştü.Reinald hemen geniş kılıcını çıkardı ve zıpladı.Bacakları çok güçlü olduğu için geniş kılıcıyla bile 2 metre kadar zıplamıştı.Havadayken kılıcını kaldırdı ve örümceğin gövdesine indirdi.Örümcek tiz bir çığlık attıktan sonra geri sendelemeye başladı.Kılıç yatay şekilde örümceğin gövdesine saplanmıştı ve Reinald,şu an örümceğin üzerindeydi,hemen kılıcını çekip üstündeyken bu sefer dik şekilde sapladı.Örümcek yine tiz bir çığlık attıktan sonra öldü.Reinald ile aynı yaşta görünen erkek tek dizinin üzerine çöktü.Reinald hemen onun yanına koştu.

"İyi misin?" diye sordu.

"Yardımın için teşekkürler.Karnımda büyük bir yara var,pek iyi sayılmam." dedi genç adam.

O sırada çığlık atan kız yanına geldi. "Geroge,iyi misin?" diye endişeli bir şekilde sordu.

"Merak etme Jenni,iyi olacağım." dedi genç adam.

"400 metre ilerde atım var hadi hemen gidelim.Bir kaç yüz metre sonra orman bitecek o zaman şehre varmış sayılırız,orada sana bir hekim buluruz." Reinald,George'nin yarasını peleriniyle sıktıktan sonra koluna girerek ona destek olmaya başladı.Ata ulaştıklarında hemen şehre doğru yol aldılar.George giderek kan kaybediyordu.Şehre vardıklarında hemen etrafa hekim sormaya başladılar.Çok geçmeden bir hekim buldular.Hekim,George'nin yarasını temizleyip dikti.Şu an uyuyordu.

"Yardımın için çok teşekkür ederim,ismin nedir?" Genç kız sordu.

"Reinald.Yardım için teşekküre gerek yok,çok şey yapmadım zaten" Reinald,cevapladı.Çok geçmeden George uyandı ve Reinald'a tekrar teşekkür etti.Reinald ikiliyle vedalaştıktan sonra kalacak bir yer buldu.Yarın yolculuğuna devam edecekti.Reinald,kalacağı yere yerleştikten sonra oradan çıkıp bir tavernaya gitti.Taverna sakindi,çok fazla insan yoktu.Reinald,gidip kendisine bir içki aldıktan sonra bir masaya oturdu.İçkisini içerken,20 li yaşlarda görünen bir genç savaşçı yanına geldi.

"Selam savaşçı dostum,oturabilir miyim?" diye sordu genç savaşçı.

"Tabii,buyur." Reinald,cevapladı.

Genç savaşçı oturduktan sonra elini uzattı. "Ben Rin Kathra.Senin ismin nedir?" diye sordu.

"Ben Reinald,tanıştığıma memnun oldum." Reinald,genç savaşçının elini sıktı.

"Al benden de o kadar!Hahahah." Rin,gülerek cevapladı.İkili sohbete daldı.Reinald'ın kanı Rin'e ısınmıştı.Sağlam ve cesur biriydi.24 yaşındaydı ve Gelişim Enerji Alemi 4.seviyeydi.

"Krallığın doğu tarafındaki Kızıl Ağaç Vadisinde olanları biliyor musun?" Rin,sordu.

"Hayır.Ne olmuş ki orada?" Reinald,sordu.

"Orada ters bir şeyler var.Duyduğuma göre yabani hayvanlar orayı basmış.Vadinin ilerisindeki bir köye saldırmışlar.Köyün büyük çoğunluğu ölmüş.Daha da garip olanı köyde kalmışlar ve köyün altını kazmaya başlamışlar.Bir şeyi aradıklarını söylüyorlar.Krallık oraya inceleme için asker yolladıktan sonra oraya girişi kapatmış.Hayvanların kazdıkları yeri araştırmaya başlamışlar ama daha araştırmalarını bitirmeden yaklaşık 5000 civarı yabani hayvan tekrar o köye gelmiş ve araştırma yapan tüm askerleri öldürmüşler." Rin,heyecanlı bir şekilde anlattı.

"Neler oluyor lan orada?" Reinald,iyice meraklanmıştı.

"Bilmiyorum.Krallık bu saldırıdan sonra askerlerini oradan çekmiş.Tabii krallıktaki bazı klanlar oraya üyelerini yollamışlar.Şu an o bölgenin bayağı bir karışık olduğu söyleniyor." Rin,içkisini kafasına diktikten sonra konştu.

"Oraya bakmaya gidelim mi?Ne dersin?" Rin,sordu.

"Sormana gerek bile yok.Yarın yola çıkalım." Reinald,cevapladı.

"Hahahaha,tamam o zaman yarın öğlen civarı şehrin çıkış kapısında buluşalım." dedi Rin ve Reinald ile yarın şehir çıkışında buluşmak için sözleşip kaldığı yere gitti.Reinald ise biraz daha içtikten sonra kalktı.

Yarın sabah ikili vadiye yol almak için şehrin çıkışında buluştular.Krallığın doğu tarafına yolculuk etmeye başladılar.Çok az dinlenerek yapılan yolculuktan sonra 10 gün içinde krallığın doğu tarafına geldiler.Şu anda Vadi'nin girişindeydiler.Etrafta belirli gruplar veya tek takılan savaşçılar görmek mümkündü.Reinald ve Rin vadinin içine doğru ilerlemeye başladılar.Burada gerçekten çok fazla hayvan vardı.İkili sadece 500 metre kadar ilerlediklerinde bir Dev örümcek sürüsüyle karşılaştılar.Yaklaşık 12 tane Dev örümcek vardı.Dev örümcekler ikiliyi gördüğünde hemen saldırı pozisyonuna geçtiler.Reinald hemen geniş kılıcını çıkardı.Reinald kendine güveniyordu ama Rin'in güvendiği pek söylenemezdi.Kendisi bir normal kılıç kullanıcısıydı ve Gelişim Enerji Alemi 3.seviyeydi.Karşısındaki Dev örümcekler 3.kıdem veya üstünde üyeler barındırıyordu.

Rin cesur biriydi buraya gelmesinin bir amacı vardı.Onun için kılıcını çıkardı ve savaşmaya hazırlandı.Reinald,hemen Numor'un Öfkesini etkinleştirdi ve örümceklerin üstüne koşmaya başladı.Reinald 3.kıdem bir örümceğin önüne geldiğinde hemen ağır kılıcı sağa doğru salladı ve örümcek daha kendisine saldıramadan öndeki bacaklarını kopardı.Reinald,hızlı bir şekilde yere düşen örümceği öldürdü.Ardından yanındaki örümcek ona saldıracakken,yana doğru zıpladı.Ardından örümceğin üstüne zıplayarak geniş kılıcını dik bir şekilde örümceğe sapladı.Onun ardından ona doğru zıplayan örümcekten takla atarak kurtuldu ve çaprak bir şekilde örümceğin gövdesini keserek onu da öldürdü.Reinald,o anda arkadan bir örümceğin ona doğru zıpladığını fark etti.Hemen arkasına dönüp geniş kılıcı kalkan olarak kullandı.Örümceğin dişleri geniş kılıca hızlı bir şekilde çarpınca kırıldı.Örümcek onun acısıyla saldırısından geri çekildiğinde,Reinald hemen bunu değerlendirdi ve yukarı doğru tüm gücüyle zıplayarak kılıcını örümceğin başına doğru indirdi.O sırada göz ucuyla Rin'e baktığında son derece zor bir durumda olduğunu gördü.

Yıldızlara Ulaşacağım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin