-2-

7K 101 7
                                    

Ben İlkem Juana Bozmanov Bulgaristan'da ikamet etmekte olan bir psikoloğu. Yeni mezun oldum ama profesyonel iş çıkarıyorum. Bulgaristan Gabrova'da Kamasutra Academy'de öğretim görevlisiyim ve aynı zamanda klinikte çalışmaktayım.

Alarmın çalmasıyla hızla yataktan kalktım. Sabah 8'sw dersim vardı. 7'de kalkmam gerekirken saat şuan 7'yi 3 geçiyordu. Yine geç kalmıştım ve hemen kalkıp tuvalete girdim. İşimi hallettikten sonra ellerimi yıkadım ve kahvaltı yapmak için mutfağa doğru yol aldım. Klasik kahvaltımı yapacaktım, 3 domates 1 kibrit kutusu peynir 3 dilim zeytin ve 2 ekmek. Çayımıda içip mutfağı toplamadan oradan uzaklaştım. Kendim yaşıyordum zaten toplamasam da olurdu. Hemen giyindim ve dışarı yol aldım. Arabama atladığımda akbilimi unuttuğumu fark ettim eve dönüp aldım saat artık 7'yi 38 geçiyordu, hemen gazı kökleyerek hunharca okula doğru yol aldım.

Dersime girdim, bilişsel psikoloji dersiydi prefrontal korteksin beynin işlevlerindeki, motor becerilerdeki görevlerini anlatmaya başladım. Herkes anlamış gibi duruyordu vizede sorumlu olacakları yerleri belirttim ve dersi bitirdim.

Dersten çıktım, okulun kantinine doğru yol almaya başladım. Elime kahve alarak avare avare dolanmaya başladım.

Maaşımın yatıp yatmadığını kontrol ettim ve yatmadığını görünce hiddet dalgası içimi kapladı.

Bu olaydan sonra kampüsten çıkarak kliniğe doğru yol aldım. 10 dakikalık yoldan sonra varmıştım.

Ms. Chauski'ye selam verdim ve ofisime geçtim. Asistanım olan Cetya içeri girdi ve bugün 7 randevum olduğunu belirtti.

İlk randevum 10:33'te idi. Saate baktığımda ise saat daha 10:20 idi. Bunun üzerine makineden bir bardak cola aldım ve ofisime geri döndüm.

Saat 10:32 idi ve ben hangi vakayla ilgileneceğimi merak eder vaziyette ofisimde oturuyordum. Kapı tıkladı. -tıktıktık- Gelmesini söyleyerek içeri davet ettim.

İçeri 1.88 boylarında baklavalı esmer yeşil gözlü bir adam girdi. 26 yaşlarındaydı. Bir süre bakakakaldım daha sonra oturmasını söyledim. Karşıma oturduğunda yeşil gözlerine bir buse bakış attım.

"Merhaba" dedi. Kedim çoktan miyavlamaya başlamıştı....

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin