Eve gittiğimde derse odaklanabilmeg için 4 posta attık ve sıcak ve hot bir banyodan sonra yemek yed,k. Yemekten sonra derse başlayacağımızı belirten bir konuşma yaptım.
Bana benimle biyoloji ve beden eğitimi çalışabileceğini belirterek yavşakça bir konuşma yaptıüğında ise ona bıçak çektim. Onunla bilişsel psikoloji, öğrenme psikolojisi, gelişim psikolojisi ve adli psikoloji çalışacaktık. İnş anlattığımı anlardı.
Yemek bittikten sonra heman bahçeye çıkıp ona beyindeki motor işlemlemenin doğasını anlattım. Motor kontrolde ve motor bilişte kullanılan üç beyin bölgesi olan primer motor bölge, premotor bölge ve süplementer bölgeyi, ek olarak prefrontal korteksin eylemin başlatılmasındave zamansal olarak düzenlenmesinde görev aldığını anlattım.
Dediklerimden bi sek anlamamış gibiydi. İşim çok zor olacaktı.
Dersin ilerleyen zamanlarında cinsel içerikli şakalar yapmaya başladı. Miyavlamalara engel olamamaya başlamıştım ama çaktırmadım. Gerçek anlamda çaktırmadım. Çünkü konuları anlamıyordu. Biyolojik devinim ve algı-eylem döngüsünü de anlattıktan sonra bilişsel psikolojiyi kapattım.
Gelişim psikolojisine geçtim ve döllenme konusunu anlatmaya başladım. İlgisini çekmişti. Bunu kullanarak ona konuları nasıl anlatacağımı anlamıştım, her şeyi seksle bağlayacaktım. Seksli konuşarak kısık bir sesle bebeğin anne karnındaki gelişiminde kritik dönemlerini anlattım, beni pür dikkat dinliyordu.
Kabarmıştı, pantolonunda köpürdüğünü hissedebiliyordum.
Ona iyice yaklaşarak kısık sesle doğum öncesi dönemleri, doğum komplikasyonlarını ve algı-hareket gelişimini anlatarak bugünkü dersimizi bitirdim.
Gelişim ve bilişsel psikolojiyi yarın bitirmeliydim, sonra ise adli psikoloji ve öğrenme psikolojisini anlatacaktım ve vizeden önce de tekrar ederek bu işi bitirmeliydim.
Seksli konuşmalarım ve yakınlaşmalarım ise onu etkilemişti ki bana yiyecek gibi bakıyordu. hemen boğazıma sarılarak beni öpmeye başladı, nefes alamıyordum. Şiddetli bir tokmak seansı beni bekliyordu ve çok heyecanlıydım.
Her seferinde beni heycanlandırmayı başarıyordu çünkü postamız farklıydı.. Bulgaristanlı bir lolitaydı o, Iskren benim hayatımın aşkıydı ve artık bundan emindim. Onunla her yere giderdim ve onu her zaman görmeg istiyordum.
O beni pipeterken ona çalışma motivasyonu vermeg üzere Hidistan'da neler yapacağımızı anlatıyordum. İneklerin üzeründe, etrafta tavuk tüyleri uçuşurken ahırlarda onu dilleyeceğimi, çimenlerin üzerlerinde bweni hunharca pipetleyeceğini anlattım.
Bunlar içinse ders çalışması gerektiğini anlattım nefes nefese. Ne yapıp edip onun birinci olmasını sağlamalıydım, bu şekilde onunla özgürce dolşabilecektik ve hiçbir korku efekti olmayacaktı.
Neyseki anlatmaya erken başlamııştım çünkü konuşmam bittikten 5 dadida sonra konuşamaz haldeydim, çünkü pipetten su içiyordum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
Genç Kız Edebiyatı"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...