Multimedia: Iskren
O günü zor birşekilde geçirdim. Akşamında eve gittim, domateslerimi yedim ve ardından hemen yattım. Çok yorgun hissediyordum ve Iskren'e karşı içmde şiddetli bir öfke dalgası vardı.
Bugün geç uyanmamıştım çünkü uyuyamamıştım. Bütün gece boyunca 3 kez banyo yapmak zorunda kalmıştım. İskren bana neler yapıyordu böyle. Artık onun damarlı kollarının arasına girmeliydim.
Bugün aile terapim vardı ve bu yüzden okul yerine direkt kliniğe gittim. İçimden ise kendi kendime 'make iskren fall in love make iskren fall in love' dşye tekrarlıyordum. Kendimi buna kodlarsam bu mesaj örtük belleğime gidecekti ve beni hazır hale getirerek bu yönde davranmamı sağlayarak Iskren'i elde etmemi sağlayavaktı..
Randvevum 13:57de idi. 13:54te İki kişi içeri girdi. fakat tabiki onları dışarı çıkarığ 13:57ye kadar beklemeleri gerektiğini belirttim. Kolamı alana kadar saat 13:57 olmuştu bile ve içeri geldiler.
Onlara ilişkilerinin düzeyini sordum ve evli olduklarını öğrendim. Bunun üzerine geçimsizlik sorununun ne olduğunu sorarak sorunu belirledim. Soruna uygun çözüm önerileri sundum ve çiftten seçmelerini istedim. Bu çözüm önerilerinin hagni sorunları çözeceğini belirterek süreç hakkında bilgiler verdim.
Onları çeşitli konularda bilinçlendirip yatakta daha fazla vakit geçirirlerse evliliklerinin daha iyi olabileceğini belirttim. Evlilikte seks olmazsa olmazdı.
Sornaki hastamı beklerken Iskren'in oturduğu koltuğa tekrar otudrum ve koltuğu öpmeye balşadım. Fakat daha sonra ben ne yapıyorum o benim danışamın ve aynı zamanda öğrencim diye düşünerekten kendi koltuğuma geri döndğm. Kendime hakim olmalıydım. Ona karşı koyabilirdim.
Sonraki hastam bir ergenleydi ve ergenlerden nefret ederdim. Onunla da iletişim kurmaya çalıştım ve arada ayar vererek onu yolladım.
Bugün dersim yoktu ama okula gitmek istiyordum. İskrenle yarın randevum vardı ve cuma gubnü de öğrenme psikolojisi dersim vardı. Yani onu haftada birçok kez görecxktim. Ona karşı koymam gerekiyordu, biliyordum fakat onu ve seksi kol ve bacaklarını düşünmekten kendimi alamıyordum. Çok heyecanlıydım ve eve gidip etek traşı oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
ChickLit"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...