-24-

1.8K 36 0
                                    


JUANA

Eve doğru yürüyürdum, Mark hala beni bekliyordu sanırım çünkü hala aramamıştı. Bir an önce eve varmag istiyordum. Bugnü çok yorulmuştum ve Iskren yüzünden yine soğuk bir duş alacaktım.

Evin önüne geldiğimde Iskren'in arabasını gördüm ve içimde şoklar dalgalandı. Arabaya yalkaşımtım ve içinde Iskren'i göremedim. Tedirgin olmuştum. Eve girmeye karar verdim.

Kapıyı açarken kilidin gevşediğini farkettiğimde dehşete kapıldım. Çantamdan çakımı çıakrarak eve girdim. Yukardan tıkırtı sesleri geldi ve sifonun çekildiğini duydum. Artık evde birinin olduğundan emindim.

Saçımı bağladım ve koşarak yukarı çıktım. Çakımı sağa sola sallamaya balşadım.Tuvalete girdiğimde kimse yoktu. Daha sonra çamaşır odasını aradım, orası da boştu. Geriye bu katta tek bir oda kalmıştı, odam. Çakımı sıkıca tutarak odama girdim.

Etrafta kimse yoktu ama tuhaf detaylar olduğunu gördüm. Halımın tüyleri yozulmuştu. Kitaplığımda Psy-q kitabını her zaman 4. sırada tutardım ama şimdi 6. sıradaydı. Ve en önemlisi, dolabımın kapağı 6 cm civarında açıktı. Tuhaflıkları incelemeye başladım.

Etrafa bakınırken bir şey daha fark ettim. Iskren'in parfümü kokuyordu. Onun kokusunu duyunca medial prefrontal korteksimde hareketlenme hissettim. Hoş bir kokuydu.

Kokunun kaynağını çözmeye çalışırken Iskren kapının arkasından çıktı ve kapıyı kapatarak beni kapıya yasladı. Cyka bylat diye bağırdım. Creep son of a bitch diye düşündüm içimden.

Gözlerinde hiddet ifadesi vardı, yeşil gözleri haşinlikle kararmıştı ve korkunç olduğu kadar tehlikeli ve seksi de görünüyordu. Öfkeden boynundaki damarlar belirgünleşmişti.

Mark'la gördüğünde peşimden gelmeyeceğini, bırakacağını düşünmüşyüm sms şimdi evimdeydi. bu kadar hiddetleneceğini düşünmemiştim. Bileklerimden tutarka kapıya yasladı ve konuştu:

"Kimdi o adam" Bilmiyormuş gibi yapsam bırakır mıydı? 1 dakika sonra cevap verdim,

"Hangi adam" dedim sadece. Kspıya daha çok sıkıştırdı.

"Otoparktaki adam kimdi Juana, beni aldatıyor musun?" İşte şimdi hiddetlenmiştim.

"Bizim aramızda bir şey yok Iskren!!11!!1" diye bağırdığımda gözleri büyümüştü. Ama tek büyüyen gözleri değildi, çünkü vüzudu vücuduma değiyiordu. Kaçış yolum yoktu ve kapıya yapışmıştım.

Ne yapacağımı bilmiyordum....

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin