ISKREN
Juana'mın olduğu bölgeyi haritada tespit ettikten sonra Rabiatov'u baygın şekilde bırakıp koşmag suretiyle arabama fırladım. Hızla kapıyı açtım ve hemen yola koyuldum. Sabah olmak üzereydi ve nikah kıyılmadan Juana'ya ulaşmalıydım. Bu nikah kıyılamazdı, Juana benimdi.
Haritadaki koordinatların tasvir ettiği bölgeye geldiğimde sağımda Rabiatov'un seans sırasında söylemiş olduğu depoyu gördüm. Juana burada olmalıydı, hemen içeri girmeliydim ve umarım nikah kıyılmamıştır.
JUANA
Roberto'nun telefon konuşmasını duyabiliyordum. Nikah memurunu buraya gelmeye ikna etmeye çalışıyor, tehditler savuruyor ve açık adres veriyordu. Artık her şey için çok geçti, evlenecektik. Burada olduğum günlerde Iskren'in beni aradığını, beni bulup kurtaracağını düşünmüştüm, ama artık beni aramadığına ikna olmuştum. Ondan bir haber yoktu, eğer beni bulmak isteseydi şimdiye kadar bulurdu.
Ben bunları düşünürken Roerto telefonu kapatıp yanıma geldi. Yine malafatını gözümün önünde sallamaya başlamıştı. Artık malafatınıgörmekten sıkılmıştım. Sürekli bana zamazingo şov yapıyor, bazen gözümün önünde sağa sola savuruyor, bazen ise çıplak bir şekilde şınav çekerek beni rahatsız ediyor, bazen ise sadece zamazingosunu tokatlıyordu. Artık bıkmıştım. Artık büllük görmek istemiyordum.
Iskren'in benden vazgeçmiş olduğu düşüncesi yüzünden artık Iskren'in zamazingosunu bile görmek istemiyordum. Umutlarım tğkenmişti. Roberto ile evlenmeg zorundaydım.
Birkaç saat sonra deponun kapısı şiddetle dübellenmeye başladı. Kapı kırılmak üzereydi, birisi çılgınca bir icra memuru edasıyla vuruyordu kapıya. Sanırım nikah memuru gelmişti.
Roberto hiddetle kapıya yöneldi ve küfrederek kapıyı açtı.
Kapıyı açtığı anda ise bir uçan tekmeyle yere yığıldı. Şaşkınlıkla yerdeki Roberto'ya bakakaldım ve ardından...
Uçan tekmeyle içeriye giren, Iskren'in dalgalanan kaslı vücudunu görmemle ikinci bir şok dalgası yaşadım.
Iskren sonunda beni bulmuştu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
ChickLit"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...