Multimedia: Iskren
Neler oluyordu, neden herkes susmuştu? Iskren neden Yılan Roberto'dan bu denli korkuyordu?
Salonda sesizlik hakimdi ve Roberto gülğmsüyordu. Zil çaldığı ve maç başladığı halde hala birbirlerine dalmamışlardı. Şaşkınlıkla izliyordum.
Roberto sakince Iskren'e yaklaştı ve 3 saniye bakıştılar. Daha sonra Roberto benim haşin erkeğimi kafayı koyduğu gibi yuvarlanarak yere düşürdü. Çığlık atmıştım ve bunun üstüne Roberto bana bakmıştı, korkmaya başlamıiştım.
Robarto bana doğru yrümeye başladığında Iskren hışımla yerden kalktı ve roll up ile robertoyu almaya çalıştı. Roberto ise bu ataktan kurtulmuştu. Şimdi ise Iskren'in üzerine yüüyordu.
Yılan Roberto, Iskren'in belasına kaymış, ağzını yüzünü dağlamıştı. Erkeğime defalarca kinshasa çekmişti ve ben sadece ağlayarak izliyorudm. Iskren direniyordu, 4 kere kick out olmuştu. Iskren pes etmiyordu ama Roberto tam bir zırtoydu, durdurulamaz gibiydi.
Iskren'e aparkatlar yağdırıyor, DDT çekiyordu. Ağlıyordum ve elimden hiçbir şey gelmiyordu, ringe atlamayı düşünsem de bunu yapmadım.
En son Iskren'ime spear çekti ve coverladı. Bu sefer haşin erkeğim kick outlayamamıştı. Maçı Yılan roberto almıştı. Kazanan anons edildikten sonra Iskren sürüklenerek ringden uzaklaştırıldı.
Roberto tekrar yanıma doğru gelmeye bşaladığında altıma işedim. Neden geliyordu? Bana da mı kinshasa çekecekti?
Yanıma geldiğinde herkes sessizce bizi izliyordu. Roberto yanımdaki adamdan kalem istedi ve ağzıyla kalemini kapağını açarak kolumu tuttu, numerosunu koluma yazmıştı. Neden yapmıştı bunu? Bana göz kırparak yanımdan uzaklaştı.
Ben koluma bakarken başka bir maç başlamak üzereydi. Hemen Iskren'i bulmalıydım ve iyi oluğ olmadığını kontrol etmeliydim. İnsanlara Iskren nerede diye sorular yöneltiyordum ve bu şekilde ona git gide yaklaşıyoprdum.
Sonunda onu bulmuştum. Baygındı. "Iskren, uyan ben juana" dedim ağlayarak. Onu böyle görmek istemiyordum.
Iskren gözlerini araladı ve "Ben iyiyim" demeg suretiyle doğrulmaya çalıştı. Ona yardım ettim.
"Eve gidalim" dedim. Onayladı ve üstünü giyip sendeleyerek kalktı.
Arabaya bindik ama sürücü koltuğuna ben geçtim ve onun evine doğru sürmeye başladım. En azından bana gidip eşyalarımı toplama fikrini şuanlık unutmuş gb,ydi. Şu an onunla yaşayamazdım, çünkü bu bizi ifşa ederdi.
Eve vardığımızda onu yatağına yatırdım ve uyuyana kadar yanında kaldım. Uyuduktan sonra evini gezmeye bailadım. Yataktaki kelepçeleri, zincirleri, süngerli bardakları kokladım. Tuvalete girerek diş fırçasını yaladım, losyonlarını kokladım, tuvaletine oturdum ve şampuanlarının isimlerini ezberledim.
Daha sonra aşağı inerek mutfağa girdim, ne ile beslendiğini kontrol ettim. Buzdolabında yumurta, protein tozu, marul, roka, et ve biraz da domates vardı. Domatesi elime alarak yemeye başladım. Bugün çok yorulmuştum ve acıkmıştım.
Salona gittiğimde ise televizyonun yanında filmler vardı. Gittim ve incelemeye başladım. Grinin 50 Tonu, Karanlığın 50 Tonu, Özügrlüğün 50 Tonu, Three, Emmanuelle serisi, Unfaithful... Bunların hepsi erotik filmlerdi. Kedim canlandı. Kendimi koltukta iskren'le bunları izlerkenhayal ettim. Ama yanyana olmayacaktık... Bu düşünceyi kafamdan uzaklaştırarak gezmeye devam ettim.
Koltuğa oturdum düşüncelere daldım. Bu ilişki ne olacaktı, duyulursa bu iş adliyeye gider miydi? Hwdi bwkalım, bu işin sonunu merak ediyordum.
Düşüncelerden ayrılarak Iskren'in yanına çıktım. Huzurla uyuyordu ama ağzının kenarında kurumuş kanlar vardı. Onları uyandırmadan temizledim ve yanına kıvrıldım. Onu seviyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
ChickLit"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...