Acilen bir şey dübellemeliydim, yoksa Roberto dediğini yapacagtı. Onu öldürmeli miydim? Onun mu olmalıydım? Benim işim, Iskren'in ise akademik hayatı mahvolacaktı. Bunu göze alamazdım, yüksek lisans için bayışdığım binlerce euro boşa gidemezdi. Iskren ise benim sayemde de olsa bölüm birinciliğine yükselmişti, onun akademik hayatı mahvolamazdı.
Kafamda milyonlarca düşünce volta atmaktaydı.
ISKREN
3 saat 49 daikkadır Juana'ya ulaşamıyordum ve kafayı yemek üzereydim. Onu her yerde aramıştım fakat yoktu. Aramızdaki bağlantının anlaşılmasını umursamayarak herkese Juana'yı soruyordum, sora sora en son otoparkta görüldüğünü öğrendim.
Koşarak otoparka indiğimde araması her zamanki yerindeydi, fakat Juana yoktu. Yerleri koklamaya başladım, arabayı kokladım. Evet, Juana kısa bir süre önce buradaymış. Gözlerimi kapatarak ona telepatik sinyaller göndermeye çalşıtım. Başaramamıştım.
Onu aramaya devam ettim fakat telefonu hala kapalıydı, telefonu hınzırca yere fırlatmak istesem de ona ulaşmak için telefona ihtiyacım olacağının farkına varıp bu fikirden vazgeçtim.
Başına bir şey gelmemesini umarag eve gitmeye karar verdim, belki evde beni bekliyordu...
JUANA
Hala Roberto ile bakışmaktaydık. Hınzırca gülüyor, göz deviriyordu. Yerde oturmaktaydım ve ellerim ve ayaklarım zincirler vasıtasıyla bağlanmıştı. Bu durumdan çok rahatsızdım ve konuyu değiştirerek en azından altıma bir örtü sermesi gerektiğini belirttim. Yerler pis olabilirdi.
Dediğimi oonayladı ve bir ley bulmaya çalışacağını söyleyereg sol tarafta bulunan küçük bir odaya girdi. Bu sırada etrafı incelemeye devam ettim. Buram buram ter ve ayak kokuyordu ve tavanın kenarından sarkan bir örümceği fark etmemle ağlamaya başladım. Buradan kurtulduğumda 6 kez keselenmem gerekecekti.
Roberto yanıma birkaç gazeteyle döndüğünde ona örümceği tavandan alıp imha etmesi gerektiğini tasvir ettim. Başta hayır dese de ağlayınca ikna oldu ve örümceği bir kurbağa misali eliyle tek hamlede kapıp yedi. Kusmak üzereydim.
"Evet, nerede kalmıştık?" dedi Roberto örümceği sindirdikten sonra. Ona ters ters bakıp "Beni salmalısın Roberto, Iskren seni bulduğunda seni bafileyeceg." dedim. Keşke demeseydim.
Roberto ise bana hiddetli bakışlar attı, ardından cinsel penisini narince kavrayarag bana yaklaşmaya başladı. Şimdi ne yapacaktım?
ISKREN
3 gündür Juana yoktu. Olabileceği her yere bakmış, koklamıştım. Artık son kozumu kullanacaktım. Başka çarem kalmamıştı. Bulgaristan'ın en ünlü medyumu olan Rabiatov Korkmachaw'a gidecegtim.
Telefonumu kaparag hemen randevu almag üzere numarasını tuşladım. 2 ay sonrasına randevu verdiğinde ise çıldırmag suretiyle Rabiatov'a yalvarmaya başladım. Neyse ki anlayış gösterdi ve her gün dolu olduğunu, fakat bugün mesaiden sonra gece saat 4'e randevu verdi. Teşekkür edereg telefonu kapattım. Geceyi dört gözle beklemegteydim. Juana'mı bulacagtım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
Chick-Lit"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...