-30-

1.2K 28 5
                                    

Dersten sonra Iskren'e telepatik sinyallerle 'otoparkta buluşalım' yönünde elektrik dalgaları yaydım ve kaş göz yaptım. O da gözleriyle anladığını belirtti.

10 dakika sonra otoparka gelmiştim. Iskren'in de geldiğini gördüm, arabaya doğru yöneldiğinde yanına bir kız geldi. Iskren'e sarıldığında ise içimde elektrik bombardımanı oluşmuştu, hiddetlenmiştim. O iğrenç sıska kolllarını benim kaslı erkeğimin boynuna dolamıştı. Onu öldürmeyi düşündüm. 35 kilo civarı olduğu için saklamakta zorluk çekmezdim.

Arabamda oturmuş bunları düşünürken Iskren kızla konuşuyordu fakat soğuk davrandı, bana davrandığı gibi değildi. Bunu fark edince gülümsedim. Daha sonra kız Iskren'i öpmeg için hamle yaptığında Iskren geri çekildi ve arabamın yönünün tersine yürüdü. Ne yaptığını anlamamıştım.

Onu aradığımda hemen açtı. "Nere gidiyorsun?" dedim hiddetle. "Chloe'nin gitmesini beklemek suretiyle gittiğinde geleceğim" dedi. Çok akıllıcaydı, bunu ben neden akıl edememiştim? Konu Iskren olunca frontal lobumda aktivaasyon azalıyor, dürtülerim kontrolden çıkıyordu.

3 dakika sonra arabamın kapısı aniden açıldı ve içeri kaslı kollarıyla Iskren'in girmesiyle araba sarsıldı. Ona hemen bir öpücük verdim, fakat ikimiz de geri çekilemiyorduk. Arabada yapamazdık, okulun otoparkındaydık!1!!!

"Iskren, Iskren, durmalıyız" dedim nefes nefese. "Oki" dedi ama malafatının köpürdüğünü görebiliyordum. Bunu görmezden gelmeye çalışarak kızın kim oldğunu sordum.

"O benim eski fuckbodym. Ama senle tanıştığımdan beri onunla görüşmedim." dediğinde hiddetle ona dönmüştüm. "Onunla bir daha görüşmeyeceksin" diye bağırdım. Çarpıkça gülümsedi ve "Christian Grey tarzın hoşuma gidiyor" dedi. Gözlerimi devirmeg suretiyle arabayı çalıştırdım ve Iskren'in evine sürdüm.

Eve geldğimizde arabadan koşarak indim ve eve girdim. Iskren de geldiğinde kapıyı kapatıp hiddwetle onu kapıya yasladım ve dukaklarını yemeye balşkadımç. Dillerimiz bluuştuğunda bir çamaşır makinesi edasıyla dillerimizi birbirimizin ağzında gezdiriyorduk.

Iskren beni kucakladıı ve merdivenlerden çıkarak yatak odasına götürdü. Beni yatağa fırlatmag suretiyle kendi üstündekileri çıkardı. Tişörtünü çıkarmasına izin verdim ama sonra onu durdurdum ve kemerini çözdüm. Bunu yaparken beni izliyordu.. Artık her şey kontrolden çıkşımtı.

O 4 posta, ben 6 posta gittikten sorna dinlenmeye başladık. Onun göğsünde yatıyor ve telefonda geziniyordum. Banyoya girmeliydim çünkü ter kokuyordum ve heryerim bem beyaz olmuşumtu.

Banyo yaptıktan sonra tuvalete girdim ve Iskren'le yaptığımız şeyleri düşündüm. 30 dadkika tuvalette durduktan sonra çıktım ve ıskren'e yemek hazırlayacağımı söyleyerek öpük kondurmag suretiyle aşağı indim.

Domates bitmişti. Hemen çıkıp almayıldım ve buna istinaden çantamı kaparak sışarı çıktım.

Fakat olmaması gereken bir şey olmuştu. Chloe buradaydı!1!!!! Gözleri dolmaya başlamıtıştı ve bana bagıyordu. Şimdi ne yapacaktık? Adliyeye mi gidecektik?

Hemen bir plan yapmalıydım. Hiçbir şey olmamışçasına yanına gittim ve selamlaştım. Cevap vermemişti. Belki normal davrandığımı hissettirirsem bizi anlamazdı. Ona burada ne yaptığını sordıum. Zorlukla cevap verdi, "Ben Iskren'in bir arkadaşıyım" Ben de "Ben de Juana, okulunuzda psikoloji derlerine giriyom" dedim.

"Burada ne işiniz var?" dediğinde ise bbeynimden vurulmuştum. "Iskren dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu olan çocukların ebeveynleri ile normal gelişim gösteren çocukların ebeveynlerinin mizaç karakter özelliklerinin karşılaştırılması ve rumi meditasuyonun beyindeki etkilerinin nörogörüntüleme ile değerlendirilmesi üzerine tez yazmak istediğini söyledi ve ona yardım etmeg için geldim" dedim.

"Hı" dedi sadece. Korkmuştum ve hemen arkamı dönüp markete yürümeye başllasdım. Çok gergindim ama eksik malzemeleri almaılyfıdım.

Markete girdim, 2 kilo domates, 7 adet çiçkolata, süt, kremşanti ve çilak alarak marketten çıktım. Eve gittiğimde hemen Iskren'e olanları anlattım. Iskren de gergin görünüordu fakat bana sıkıca sarlıdı ve "Biliyorum, bu bir aşk-ı memnu, vfakat bu ilişkiyi kimse bozamayacag, isterlerse adliyeye gidelim, isterlerse hapse girelim, isterlerse okuldan atılalım ama bu ilişki bitmeyeceg..." dediğinde ise ağlamaya başlamıştım ve ona bir kez daha aşık olmuştum.

Kafamı kaldırdım ve "Seni sweviyorum" dedim. Daha sıkı sarıldı. Bana bir şey olmayacağına dair biraz daha güven verdikten sonra yemeği hazırlamaya başladım.

Ama yine de çok gerilmiştim, akapunktura ihtiyacım vardı.. 2 kulak, çene altı ve ellerimden akapuntkur almalıydım. Bunu daha sonra yapacağıma dair telefonuma not aldıktan sonra yemeğe geri döndüm...

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin