-23-

1.9K 41 0
                                    

ISKREN

Bugün dersi vardı, Juana'yı görmek için sabırsızlanıyordum. Artık ondan uzak duramamag. Onu kollarımda istemek suretiyle evimde yaşamaya ikna edecektim. Ama o beni kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu, ben buna çok sinirlenmiştim.

Beni dersten bile atışımtı. Onu bunun için cezalandıracagtım. Ama önce Juana'yı evime getirmeliydim, onunla yaşamak istiyordum. Bugün bunu hwlletmeliydim.

Amfiye girdiğimde Juana henüz gelmemişti. Bu arada ben de bir cola almak için amfiden çıkmak suretiyle kapıya yöneldim, fakat gördüğüm şeyle şok oldum.

Juana siyah mini elbise ve siyah çizme giymişti. Hayatımda gördüğüm en sexili şeydi. Şuan onu tuvalette sıkıştırmak istiyordum. Ona bakarken gözlerini benden ayurarak amfiye doğru yavaş yavaş yürüdü ve masasına oturdu. Bu sırada artık dünyadaki en sert madde elmas değildi.

Dersin bitmesini bekliyordum. Bütün ders boyunca bacaklarına, kalçasına ve suratına baktım, dediklerinden hiç birşey anlamıyordum. Onu tekrar kollarımda sıkıştırmalıydım, bütün ders boyunca ona neler yapacağımla ilgili fanteziler kurdum ve dersin arasında tuvalete gidip malafatımı indirmeliydim.

Fakat ağzından o kelimeler döküldü " Dersi 12 dakika erken bitireceğim, bu yüzden ara vermeyeceğiz" Ben ise coşmuşçasına hayaller kuruyor, ona neler yapmak istediğimi düşünüyordum. Bunun üstüne Ceketimi çıkardım ve malaftımın üstüne koydum. Bir posta bu şekilde gittiğimde biraz rahatlamıştım.

Normalde dersi 13:00 da bitirirdi, yani 12:48'de bu işkence sona erecekti. Onu arabasına kadar takip edip ona olan aşkımı haykıracak, benimle yaşamasını istediğimi söyleyecektim.

Ders bitiminde planladığım gibi onu arabasına kadar takip ettim. Geldiğimi fark etmiş olacak ki adımlarını hızlandırdı. Otoparka indiğimizde arabasının olduğu yön yerine başka bir yere yöneldi. Bir adam Juana'yı karşıladı ve Juana arabasına bindi. Kendimden geçmiştim,k endime hakim olamıyordum, hiddetle olduğum yerde kaldım. juana arabanın içinden bana baktı ve ne yapacağımı şaşırdım. Araba gözden kaybolana kadar arabaya kitlenmiştim.

Ne yapacaktım? Sevgilisi mi vardı? Benimle oynamıştı ama bu iş burada bitemezdi ve Juana benim olacagtı..,

Öfkemi kontrol edemiyordum. Arabama atladım ve Juana'nın evine sürdüm. Zor günler iççin sakladığım maymuncuğu cebimden çıkarrdım ve Juana'nın evine daldım.

Mutfağın heryerinde domatesler vardı. Buzdolabını açtığımda ise yumurta, kola, salatalık, çorba ve yine domates vardı. Salatalıklarda yapış yapış bir sıvı vardı ,ne olduğunu merak ettim.

Salonda ise çekirdek kabukları vardı. Burada ilgimi çekecek bir şey olmadığından odasına çıktım. Önce tuvalete girdim, sanırım ağda yapmıştı. Şampuanlarını kokladıktan osnra tuvaletten çıktım. Odasına geldiğimde ise her yer dikkatimi çekmişti, Juana gelene kadar burada bekleyebilirdim.

Önce dolabını açarak sütyenlerini inceledim. Sütyenlerini ve donlarını kokladım, hepsini yıkadığı için hayal kırıklığına uğradımş. Kıyafetlerini inceledikten sonra kitaplığına baktım. Sadece psikolojiyle ilgili kitaplar vardı. Birini elime aldığımda arkada başka kitaplar olduğu gözüme çarptı.

Psikoloji kitaplarını kaldırdıpğımda asıl kitaplara ulaşmıştım. Grinin Elli Tonu, Gabriel'in Cehennemi, Kaç Benimle, Bu Adam, Milyonluk Kirli Sır.... Biraz okuduğumda anladım ki bunların hepsi erotik kitaplardı. Malafatım yine canlanmıştı. Juana'ya ihtiyacım vardı.

Bir saattir donlarından iki tanesini koluma geçirmiş, kitaplarda juananın altını çizdiği yerleri okuyarak mala vuruyordum. Juana hala gelmemişrti, o adamla olduğu gerçeğiyle tekrar yüzleşince kitabı elimden bırakarak hışımla yere sürtünmeye başladım. Ağlayarak yere sürtünüyordum, artık halı çok ısınmıştı ama yangın söndürücü yakınımdaydı, bu yüzden işim bitene kadar devam ettim.

İşim bittiğinde temizlendim ve bir keyif ssigarası yaktım. Kapı sesi geldiğinde hızla yeirmden kalktım, sigaramı söndürdüm, kitaplığı eski haline getirdim, kırmızı donu dolaba geri koydum, ama bembeyaz olmuş yeşil donu tuvalete atarak sifonu çektim. Juana bunu görmemeliydi, ama hala ona çok sinirliydim ve hesap vakti gelmişti. Bana o adamın kim olduğunu açıklayacaktı....

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin