-19-

2.5K 43 0
                                    

Multimedia: Mark

Alarmla uyandım. Yine geç kalmıştım, 7 de uyanmam gerekirken saat şuan 7'yi 4 geçiyordu. Rüyamda beni Rossi'yle aldatan şerrrefsiz mark'ı görmüşüm. Yine de Iskren'i görmekten iyiydi.

En azından sabah sabah duş almama gerek yoktu.

Bu gün adli psikoloji dersim vardı. Hem yürümekte zorlandığım için hem de iskreni görmemek iiçn izin almayı düşündüm ama profesyonel olmalıydım. Zorluklar beni mesleğimden alıykoyamazdı.

Güçlü olamlı ve Iskrene bunu kanıtlamalıydım.

Yataktan kaltım ve tuvalete girdim. İşimi hallettikten sonra ellerimi 6 kez yıkayıp çıktım.

Saçımı bugün toplamaya karar verdim. Makyajı da fazla abartmadım. BB krem, rimel, açık pembe far, kontür ve golden rose creamy matte 106 numero rujumu sürdüm, ve ruju yanıma aldım. Topladım ve üstüme beyaz askılı tişört, pembe kot ceket, altıma da açık mvi kot geçirmek suretiyle kahvaltıya giriştim. Kahvaltıda klasik olarak 9 zeytin, 6 domates, bir sigara kutusu peynir ve ekmek yedikten sınra akbilimin, ev ve araba anahtarlarımın çantamda oluğ olmadığını kontrol ederek evden çıktım. Arabaya atladım ve okula sürmeye balşasdım.

Okula geldiğimde otoparkın çıkışında bir kalabalık dikkatimi çekti. Arabayı park ettim ve hemen olay yerine intikal ettim. Baktığımda ise şok olmuştum.

Iskren bir adamı yere yatırmış dövüyordu. Daha sonra adamı kaldırıp arkasına geçip birkaç kez suplex çekti. Dehşete düşmüş gözlerle olayı izlerken Iskren'le göz göze geldik. 6 saniye civarı bakıştık. Suratımdaki dehşet ifadesi kendini ifadesiz boş bakışlara bıraktı. Daha sonra Iskren'in istemeyeceği ve bir öğretim görevlisinin yapmaması gereken şeyi yaptım; arkamı dönüp hiçbir şey olmamış gibi okula doğru yürümey başladım. Iskren'in arkamdan "Juana!!11" diye bağırdığını duysam da hiç umursamadan okula girdim.

Dersin başlamasına 3 dakika vardı. Bunu fırsat bilerek önce tuvalete girdim. Yanıma aldığım koltukaltı koku önleyici kremimi ve rujumu sürdüm, üstüne Victoria's Secret'tan iç çamaşırlarla beraber aldığım için bilmeden de olsa Iskren'e kitlediğim Bombshell parfümümü sıkarak tuvaletten çıktım. Dersim amfi 9da idi. Hemen sınıfa gittim ve derse başladım.

Dexter Morgan edasıyla cinayet vakaları üzerinden suçlu profillemeyi anlatıyordum. Tam derse konsantre olmuştum ki gerizekalı Iskren ve çetesi içeri girdi. Acaba arkadaşlarına dün geceyi anlatmış mıydı? Anlattığını düşünerek hiddetlendim. Hiddetim gittikçe artmıştı ve bu konuda bir şey yapmalıydım.

"38. dakikadan itibaren derse almıyorum" dedim onlara bakarak.

"Daha önce böyle bir şey söylememiştiniz" dedi Iskren'in yanındaki çocuk.

"Evet çünkü bu kararı şuan aldım, şimdi sınıftan çıkın" dedim. Dördü birden sınıftan çıktı.

Hiddet dalgaları yerini rahatlama dalgalarına bırakırken derse geri döndüm.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin