-52-

354 11 3
                                    

Her şey çok hızlı belirmişti. Frontal korteksimde olayların üzerinden tekrar geçerek neler olduğunu algilamaya çalıştım. Iskren Roberto'yu öldüresiye dübellemişti ve ben de Iskren'imi kaybetme korkusu neticesinde erkeğimin oksipital lobuna sandalye indirmiştim. Kafasının bir miktar pekmezi akmıştı. Hafif de olsa kanaması vardi. Ona zarar vermiştim, fakat mecburdum. Bu kadar sert vurmasaydım da bayılmazdı, sanırım gerekli gücü uygulamıştım. O hapse girerse buna dayanamazdım...
Daha sonra Roberto'yu oracıkta bırakarak Iskren'i deponun dışına sürüklemeye başladım. Deponun topraklı ve tozlu yerleri neticesinde erkeğimin tüm vücudu toprakla kaplanmıştı ve bu halde bile seksiydi.  Onu umyandırmaya çalışsam da uyanmamıştı. Sanırım sandalye çelik olduğu içindi. Hasar pointi fazlaydı.
Iskren'imi deponun dışına sürükledikten sonra arabasını hemen kapının önüne park ettiğini gördüm. Onu tokatlamaya başladım. Uyanmalıydı, onu arabaya sokamazdım çünkü çok ağırdı.
"Aşkım, Iskren!!!1! Uyan, buradan hemen gitmeliyiz, Roberto-"
Roberto'nun ismini duyar duymaz baygin halde havaya yumruk savurmaya başladı. Oh, ne kadar da güçlü ve haşindi.
"Iskren kalk! Gidelim!!!!1!1!!"
Sonunda gözlerini açmıştı. "Juana?"
"Evet Iskren, benim, buradayım. Kalk da arabaya atla, seni buradan götüreceğim." Yerden sarsılarak doğruldu ve arabaya doğru emekleyerek ilerlemeye başladı.
Arabanın anahtarı üzerinde olmasi sebebi ile hemen arabayı çalıştırarak onu hastaneye götürdüm. Hala uyuyordu ve hastaneye gittiğimizi öğrenmesi halinde itiraz ederdi, bu yüzden uyması işime gelmişti.
------
Hastanedeki işimiz bittiğinde Iskren'in durumu iyiydi, yapılan pansuman ile kafasının kanamasi durmuştu. Onlara bir kaza olduğunu, banyoya girerken sabununu düşürüp almak suretiyle eğildiğinde ise ayağının kayıp küvetin kenarından headshot yediğini belirtmiştim. Şüphelenmemişlerdi. Iskren uyansa da yüzüme bakmıyordu. Hiddetini seziyor ve başıma geleceklerden korkuyordum. Haşin erkeğimi arabaya bindirip oradan uzaklaştık.
Yol boyunca onunla konuşmaya çalışsam da benimle konuşmamış, bana bakmamıştı. Evin önüne park ettiğimde hışımla arabadan indi, peşinden bağırsam da dönüp bakmadı. Eve girdiğimde onun banyoda olduğunu fark ettim. Ona biraz izin verdim ve sevdiği şekilde, iki yumurta beyazı ve maydanoz ile omlet yapmaya başladım. Belki biraz da olsa onu sakinleştirirdi.
Ben de çok yorgundum ve bitkin hissediyordum, fakat Iskren'in bana böylesine uzak durması beni Roberto'nun yaptıklarından daha çok yaralamıştı.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin