-6-

4.4K 74 2
                                    

o gece iskren hakkında internetten daha fazla araştırma yapmıştım. Onun hakkındaki her şeyi öğrenmiş sayılırdım. O bir pleyboy, bir güreşçi, bir fitnessçı, bir yaşam koçuydu ve Kamasutra akademide fizik okuyor, aynı zamanda psikolojiden çift anadala başlamıştı.

Hem seksi hem intelligent diye düşündüm içimden. Ona nasıl karşı çıkacaktım? Bunu halletmeliyim diye düşündüm içimden.

Sonunda o gün glemişti. Yine İskrenle randevumuz vardı ve onunla kçük sayılabilecek bir odada baş başa kalacaktık. İçim içime sığmıyordu. Kendime nasıl hakim olacapımı düşnrken bir adet depresan attım ki sakinleşeyim. İki saat sonra pamuk gibiydim. Cinsel isteğim de bastırılmıştı depresan sayesinde ve İskrenle başedebileceğimi dğşndüm. Ama bilmiyordum yalnış dşündüğümü.

Hemen üstme pembe kadife askılı bluzumu, siyah mini kloş eteğimi ve kot ceketimi giydim. Ayakkabı olarak da orta topuklu siyah ayakkabılarımı giydim ve hunharca kahvaltı yaptım. Tuvalete gittim, işimi hallettim, en son dişlerimi fırçaladım. Koltukaltıma parfüm sıktıktan sonra hazırdım. Tam evdek çıkacakken ne olur ne olmaz diye içimdeki gri don ve sütyeni çıkararak siyah dantelli takımımı giydim. İnş iskren siyah seviyordur. Makayajı da abarmadan yaptım ve artık hazırdım.

Randevu saati yaklaşırken onun ilk geldiği gün oturduğu koltuğa bakıyordum. 3 dakidalık bir bakışmadan sonra gözümü koltuktan not defterime çevirdim. Onunla görştğüm gün aldığım notlara baktım. O bir psikopattı. Bu ilişki çok zor olacaktı ama İskren buna değerdi.

Randevuya artık 21 dakika kalmıştı. Elim ayağım boşşalmıştı. Gidip kendime nbir bardak cola ve nescafe aldım. Önce kolamı bir dıkışta bitirdim ve nescafemi yavaşça yudumlamaya balşadım.

Not defterime 'İskreni EEG testine alarak frontal lobundaki aktivasyonun miktarına bakmag suretiyle onun psikopat olduğunu kanıtlamalıyım' diye not aldım. Beyin aktivasyonlarına bakmalıyım diye düşündm içimden.

Randevu saati geldi ama İskren hala ortada yoktu. Randevu saatini 3 dakida geçirmişti ve benim umutlarım tkenmek üzereydi. Boşuna hazırlanmıştım sanırım. Bir anda kapı çaldı tıktıkıktık.

Gelmeisni söyledim ve işte buradaydı. İskren. Bulgaristan'ın playboyu.

Donakalmıştım ama kedim tekrar miyavlıyordu. Depresan etki etmemiş miydi? İskren ile ne yapacaktım? Bacaklarımı iyi tıraş edebilmiş miydim?

Yalkaşık 1 dakika bakıştıktan sonra oturmasını söyledim

"Merbaha juana" Sesi püvüssüz ve çekicıydı.

Kekeleyerek geri selam çaktım. Onun klasik şikayetlerini dinledikten ve egoist tavırlarını izledikten sonra ona uzanmasını söyledim. Buna gerek yoktu ama sadece yatıyorken nasıl görndğünü merak etmiştim. Anlamasın diye bir süre böyle konuşturdum ve ona EEG testi istediğimi söyledim. Beyin aktivasyonuna bakarak onu daha iyi tanıyabilirdim.

Onayladı ve genel bilgilerini alarak EEG uygulayacağımız bölüme geçtik.

Onu oturttum ve beyin aktiivasyonunu izleyeceğim bilgisayarın başına geçtim. Kafasına bantları takmasını söyledim fakat o benim takmamı istedi, kalbim küt küt atıyordu. Bunun üzerine tabisiki diyerek bantları elime aldım ve eğilerek İskrenin kafasına yerleştirmeye başladım. Tam ciciklerimin hizasında olduğundan ciciklerime baktığını hissediyordum. İyi ki pembe kadife dantelli v yaka askılı bluzumu giymişim diye geçirdim içimden. Onu tahrik etmeliydim.

Kafasına bantları yerleştirirken ona yakın olmanın ve ellerimin yumuşuk saçlarında olmasının verdiği heyecanla neredeyse titriyordum. İşimi bitirdikten sonra arkamı döndüm ve yavaş yavaş yürümeye balşasdım. Göznn üzerimde olduğunu hissediyordum.

Beyin dalgalarını görmemle içimi bir tedirginlik kapladı. Orbitofrontal korteksinde ve amigdalasında normal bir beyine göre bir takım değişiklikler vardı. Artık psikopat oldğundan emindim. Bu seansı burada bitirmeye karar verdim

İskrene durumu hakkında bilgi verdim fakat o şaşırmamış gibiydi. Buna takılmayarag onu pazartesi günü beklediğimi söyledim ve yolladım.

Eve geldiğimde ağlamag üzereydim. O bir psikopattı ve iskrenin kaslı kolları buna değermiydi bilmiyrdum. Bunu daha sonra düşünmeye karr vermek suretiyle makyajımı çıkardım üstüm değiştiridm ve kendimi yatağıma attım.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin