-22-

1.8K 36 0
                                    

Bugün 6'da kalktım çünkü hazırlanmam uzun sürecekti. Kalktığım gibi fönlü saçlarımı toplayıp bere taktım ve banyoya girdim, 3 kere keselendim, odamda kurulandım ve pijamalarımı yeniden giydim, sonra tuvalete girip mesanemi boşalttım. Ellerimi yıkadım ve kahvaltıya indim. Bugün iyi bir kahvaltı yaptım çünkü buna ihtiyacım olacaktı.Kahvaltıdan sonra dişlerimi fırçalayıp gargaramı yaptım ve hemen makayajı halleddim.

Çıkmama daha 17 dakida vardı. Siyah elbisemi ve çizmelerimi giydikten sonra Mark'ı aradım ve beni almayı unutmamasını tembihledim. Tam 12:48'de orada olacağını belirtti ve telefonu kapattım.

Artık hazırdım ve okula gitmek suretiyle yola koyuldum.

Bugün klinik görüşme dersine girecektim. Iskren'in orada olacağını biliyordum. Çift anadala başladıktan sonra benim girdiğim bütün derslere bakmış ve seçmişti.

Sonunda okula vardım ve abaramı park ettim, çok heyecanlıydım. Gözlükümü takmak suretiyle arabamdan indim, kampüste yol alırken herkes bana bagıyordu. Bu hoşuma gitmişti fakat asıl hedefim Iskren'di.

Amfiden içeri girecekken Iskren dışarı çıktı ve dondu kaldı. 3 saniye bakıştıktan sonra yavaşça yürüyerek içeri girdim. Masama oturduktan sonra Iskren'e baktım. Malafatına vuruyordu. Kedimin tekrar hayat belirtisi verdiğini fark ettiğimde ise artık çok geçti. Soğuk duşlar yine başlayacaktı...

................

Dersi 12:44'te bitirmiştim. Mark'ın gelmesine 4 dakida vardı. Iskren'in duyabileceği şekilde Mark'ı aradım ve nerede olduğunu sordum. Iskren'in gözü üstümdeydi. Keşke kendisi de üstümde olsa. Amfiden çıakrken beni takip edeceğini biliyordum. Kapının yansımasından görüdğüm gibi peşimden geliyordu. Adımlarımı hızlandırdım.

Otoparka yöneldim ve Mark buradaydı. Mark beni gördüğünde elini cebine koyarak elini hakeret ettirmeye balşadı. Yanına gittim ve yannağına küçük bir buse kondurarak abaraya bindim. Iskren'e baktığımda hiddetli gözlerle bize bakıyordu. Suratı kızzarmıştı ve telhikeli görünüyordu.

Mark beni elit bir restorana götürdü. Kafamda Iskren'in haşin suratı vardı. Planın 1. kısmı işlemişti ama içim hiç rahat değildi. Daha sonra Iskrenin storysinde aldığım sccreenshota bakarak intikzamımı almış olmanın verdiği huzurla gülğümsedim.

Mark'la şarrap içerken Iskren.'le yediğimiz kebabı düşündüm, o gün çok güzeldi. Daha sonra Iskren bana tekrar kebap yedirmişti ama bu kez kedi susturan kebabıydı. Bunu düşünürken tekrar o kebabıyemem gerektiğini biliyordum ama bunu yapamazdım. Bu yalnıştı.

Mark'a odaklanmaya çalıştım, 3 yıldır hayatında olan değişiklikleri anlatıyordu. Birkaç kez yalan söylediğini anladım çünkü onu 3 yıldır stalklıyordum. Ama şuan Mark'la uğraşmak istemiyordum. Tuvalete gittiğimi söyleyerek kalktım ve tuvaletin camından atlayarak eve doğru yürümeye başladım.

Başıma geleceklerden habersizdim...

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin