Multimedia: Iskren
Vizeler gelmişti bile. 3 gün boyunca pipet seansları yaptık ve gelişim psikolojisini tam olarak bitiremedik. Ve ilk sınav da gelişim psikolojisiydi.
Gelişim psikolojisi sınavının sorularını öğrenmemi teklif etmişti ama bunu yapamazdım. Bu bir ahlaksızlıktı ve ben buna çok hiddetlenirdim. Sınav birazdan başlayacaktı, Iskren kendine güveniyordu ama ben hiç emin değildim.
Sınavdan sonra Iskren hiddetle yanıma geldi. İnsanlar farkedebilirdi. "Napıyorsun?" diye sordum.
"Çok zordu, hiç bir şey yapamadım, sadece gelişim dönemlerini ve döllenmeyi yazabildim." Döllenmeyi bildiğini bildiğim için ona anlatma gereği duymamıştım. "Çalışmadın ki." dediğimde bana çemkirdi. Önümüzdeki sınavlara bakacaktık.
İkinci sınav ise Latin dili ve edebiyatıydı. Bu sınavının da kötü geçtiğini söylerken çıldırmış gibiydi. Beni hemen oracıkta pipetleyebilirdi. "Bu işi halledecem" diye hırladığında ise ne yapacağını merak etmiştim.
2 sınava daha girdiler ve biri dışında hepsinin kötü geçtiğini söyledi. Ben buna çok hiddetlenmiştim, durum kötüye gidiyordu ve Iskren herkese pipetleyecekcesine bakıyordu.
Eve geldiğimizde ise hemen yemek yedik. Iskrenin morali bozuktu ve yemekten sonra televizypn karşısında uyuklamaya başladı. Sonra telefonunu eline alarak bir şeyler yazmaya başladı. Benim de tuvaletim gelmişti ve telefonumu alarak tuvalete girdim.
Daha önce sahte bir numeroyla sızdığım sınıf grubundan yazdıklıarını takip ediyordum. Kimin sınavlarının iyi geçtiğini soruyordu, ne yapacağını merag etmiştim. Birkaç kişi sınavlarının ii geçiyor olduğunu yazdığında ise geçtiğimiz dönemde en yüksek ortalamayı kimin yaptığını sormaya başladı. En yüksek ortalama Andres Boyana tarafından 3.74 ile kapanmıştı. Andres'in sınavlarının iyi geçtiğini de öğrenince içeriden hırıltılar gelmeye başladı.
Tuvaletten çıktığımda ne olduğunu sordum. Sadece "Bu işi halledecem" dedi. Bir saat daha telefonda oyalansa da grupta bir ses yoktu, gruba yazmıyordu. Ne yaptığını çok merka etmiştim ve aklıma bir fikiir gelmişti.
Telefonu kapaatıp masaya koyduğunda meme fotoğrafı atarak telefonunu tekrar açmasını sağladım. Şifreyi girerken telefonun baktım ve şifresini öğrendim. Iskren fotoğrafı gördükten sonra hırıltılar çıkarakrak pantolonuna vurmaya başladı ve bir seans daha yaptık.
Gece ise onun uyumasını bekllemiştim. Uyuduktan sonra telefonunu kaptığım gibi tuvalete sızdım ve kapıyı kilitledim. Whatsapp'a baktığımda ise şok olmuştum.
Andres'e tehdit mesajlaraı yollamıştı. 'Senin sülaleni s.kecem, beklemede kal, ben birinci olacam' demişti. Yarın Gawelah çay bahçesine kavgaya davet etmişti. Bunu yapmasına izin veremezdim. Bu Hindistan olayı Iskren'i çok hırçın kılmış, hiddetlendirmişti.
Fakat bunun olmasına izin veremezdim, Iskren'i ponponlarımı açarak oyalamalıydım ve kavgaya gitmesine engel olmalıydım.
Gergin bir gece geçirmiştim ve bugün sınavları olmadığı için mutluydum, belki Iskren sakinleşirdi. Iskren'e kahvaltı hazırladım ve vakit geçirmesini sağladım, Andres ilgili bana bir şey çaktırmıyordu. Film izlemeg istediğimde ise bugün işi olduğunu, gelince izleyeceğimizi söyledi. Kavgaya gidecegti.
Ona erotik tekliflerde bulunsam da birkaç saat sonra çantasını aldı ve kısa bir işi olduğunu, halledip döneceğini söyledi. Ona dünkü konuşmaları bildiğimi söylediğimde ise sinirlendi. Bunu yapmaması gerektiği hakkında konupşma yapsam da kapıdan çıktı ve arabasına yöneldi. Ben de peşinden gittim.
Yol boyunca onu sakinleştirmeye çalışsam da başarılı olamadım. Bu suretle Andres ile buluşma mekanına gittik. Oradaydı. Iskren Andres'in üstüne çekirge gibi atladı ve aparkatları indirmeye başladı. Çığlık attım ve ona durmasını söyledim, ama beni dinlemiyordu. Andres'e dafelarca brouge kick atıyor, kroşeler indiriyordu. Andres bayılana kadar bu şekilde devam etti ve ütünden kalktığında Andres'in suratı tanınmayacag haldeydi. Iskren bir psikopattı...
HEPİNİZİN BAYRAMI KYUTLU OLSUN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
ChickLit"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...