-49-

406 8 1
                                    

JUANA

Roberto bir eli cinsel penisinde, diğer eli ise cebinde gezmekteydi. 3 gündür buradaydım ve Iskren'i merak ediyordum. Roberto beni cinsellememişti, sadece zamazingosunu bana yaklaştırmag suretiyle rahatsız ediyordu. Benimle nikah kıymak istediğini, beni ancak o zaman bırakacağını söylemişti. Yarın nikah memuru geleceg ve nikahımızı kkyacagtı. 24 saat içinde buradan çıkmalıydım yoksa evlenecektik.

ISKREN

Saat 11 olmuştu ve Rabiatov ile görüşmeye hazırdım. Haritamı, Juana'ya ait yerde bulduğum 3 tel saçını, Juana'nın sıvılarının bulunduğu üstünde tepindiğimiz çarşafı, ve son olarak tuvaletin çöpünden bulduğum Juana'nın kullandığı bir peçeteyi aldım. Bir de kendime ait bir eşofman getirmemi söylemişti. Onu da alarak işimi bitirdim. Erken gidip Rabiatov'un kapısının önüne pusu kuracaktım. Eşyaları toparlayıp arabama koşarag yola koyuldum.

Oraya vardığımda saat 1 olmuştu. 3 saat sonra Juana'ma kavuşacaktım. Telefonumun saatini 3:30'a kurdum, arabamda koltuğa iyice gömülüp uyumaya çalıştım.

Alarm vasıtasıyla uyandığımda heyecanım doruklardaydı. Tam arabanın kapısını açıp çıkacakken arabamın önünde durup bana bakan Rabiatov'u görmemle altıma işedim. aniden kapıyı çarag indim ve "Ne yapıyorsun starıy pederas!!!1!1!" diye nidalar attım. O ise hiçbir şey demiyor, sadece ifadesizce bana bakıyordu. 34 saniye sonra elini kapıya uzatarak sessizce "Senden istediğim eşofmanı al ve içeri geç." dedi.

Altıma işeyeceğim için mi eşofman istemişti? Tereddüt etsem de Juana'mı bulmak için son şansım buydu. İçeri girdim. "Tuvalete gidip temizlen" dedi.

"Altıma işeyeceğimi biliyor muydun?" dediğimde sadece kafasını evet anlamında salladı. İçimden, 'creep son of a bitch' diyereg eşofmanımı alıp tuvalete doğru ilerlerken arkamdan sakince konuştu;

"Bu evde küfredemezsin." Korkudan pipim büzülüp içeri kaçmıştı. Özür dileyip eşofmanımla birlikte tuvalete girip temizlendim.

İşim bittiğinde 3 metrelik ağır tuvalet kapısını aralarayag salona geri süzüldüm. Rabiatov kırmızı mumlarla dolu büyük masaya oturmuş, kafasına siyah bir örtü geçirmişti. Mavi gözleri örtünün altından parlıyor, kısa saçlarından birkaç tel ise örtünün altında 'merhaba' dercesine salınıyordu.

Sigarasını yaktı ve tek nefeste yarıladı. Sigarayı bitirdikten sonra arkasındaki çekmeceyi açarag söndürdü. Çekmeceye baktığımda ise onun bir küllük olduğunu, içinde onlarca sigara bulunduğunu fark ettim. İstediği eşyaları getirmemi ve ışıkları kapatıp masaya oturmamı istediğinde dediğini yaptım ve korkarak masaya oturdum.

Haritayı masaya serdi, tuvaletten aldığım peçeteyi önünde bulunan metal kaba koydu ve çarşafla üzerini kapattı. Ben ise sadece onu izliyordum. O ise sadece masadaki metal kaba bakıyordu. "Juana şuan 1.98 boyunda, kumral, kaslı ve seksi bir adamla birlikte. Karanlık bir yerde bağlı durmakta. Otoparkta bu adam tarafından kaçırılmış, alıkonulmuş ve tehdit edilmekte. Yarın evlenecegler." dediğinde malafatım sinirle büzüldüğü yerden bir ok misali fırlamıştı. Kaçıran kişi Roberto olmalı..

Uzun süren bir sessizlikten sonra Rabiatov bilmediğim bir dilde konuşmaya başladı.

"Ahue auf, estekureya avrata, esekunsuki nakamura." Bir anda sağ tarafımdan fısıltılar gelmeye ve eş zamanlı olarak sıcaklık düşmeye başladı. Tekrar altıma işemek üzereydim. Korkudan gözlerim yaşarmıştı ve pipimin tekrar büzülüp içime kaçarak yok olduğundan emindim.

Rabiatov tekrar konuşmaya başladı, fakat bu sefer bir diyalog gibiydi.

"Esekunsuki" dedi ve duraksadı. Fısıltılar çoğaldı ve durduğunda tekrar konuşmaya başladı.

"Ceyrane kutim" dediğinde mavi gözleri siyaha dönüp devrildi. Korkudan alıyordum fakat masadan kalkmadım. Rabiatov 6 saniye kadar sonra "HEAAAAAAĞ" diye bağırdı ve kafasını çılgınca masaya vurmaya başladı. Alnı kanıyordu, kan içinde kalmıştı. Kafasındaki siyah tül ise sabitlenmişçesine çıkmıyordu.

Onu dürterek kendine getirmeye çalışsam da etki etmiyordu. Aniden elimi tuttu ve işaret parmağımı haritanın üzerindeki bir noktaya sabitledi.

"İşte, Juana burada" dedi ve kafasını son bir kez masaya vurarag bayıldı...

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin