Ertesi sabah olmuştu. Bugün yine geç kalmıştım. Dersim saat 9:37'de idi. 9'da kalkmam gerekirken saat 9'u 4 geçiyordu. Aman Allah'ım dedim ve yataktan kalkmak suretiyle üstüme bir şeyler geçirdim. Evde avare avare dolanıp kahvaltı hazırlamak üzere muftağa geçtim.
Bu gün İskren ile görüşmeyecektim ve ben buna çok sinirliydim. İskren'in damarlı kollarını şimdiden görmek için can atmaktaydım. Çarşambayı iple çekiyordum ama bugün henüz salıydı ve saat 9:31 idi. Daha onu görmeme çok vardı ona verdiğim randevu çarşamba 14:46 idi. Keşke salı gününe vermiş olsaydım diye içimden kendime küfrettim. Ama olsundu, o benim olacaktı.
Okulun kantinine gittim ve kendime bir bardak kahve söyledim. Öğrencilerimle disosyatif amneziden konuşurken oda neydi?!!1*!?. İskren yüzünde çarpık bir gülümseme ile psikoloji 3. sınıftan Toskyi ile konuşuyordu. İskren bu okulda mı okuyordu!?
Aşık olmakta olduğum adam hem danışamın hem de öğrencim miydi yani?
Beni görmeden hemen oradan gitmeliydim. Tam otoparka indim arabama binmek üzere kapıyı açtım fakat o kapıyı kapatan damarlı kollara bağlı olan büyük eller dikketimi çekti.
"Merhaba psikolog Juana"
"Siz bu okulda mı okuyors?"
"Evet. Neden bu kadar şaşırdın?"
"Ben sa.sa.da.sadec.ce bilmiyordum." Arabama yaslanıp kollarını şişkin göğsünde bağladı kaslı kollarını sıkan siyah bir tişört giydiğinden gerilmekte olan kaslarını gün yüzüne çıkarmıştı. Gözlerimi ondan alamıyordum. Çok yakışıklıydı.
Bana doğru eğilerek kulağıma fısıldadığında tüylerim dimdik olmuştu.
"Hangi derse giriyorsun?"
Dondum kaldım.
"Bilişsel psikoloji, gelişim psikolojisi ve öğrenme psikolojisi"
"Bende o dersleri alıyorum." demesiyle tekrar dondum kaldım.
"Ben seni hiç görmedim"
"Bugün almaya başladım" dedi. Ne istiyordu benden?
"Ne istiyorsun benden" hiç birşey demeden arkasını döndü ve
"Çarşamba seansta görüşürüz" diyerek çarpıkça gülümseyip göz kırptı. Ve yavaşça ufka doğru yürüyerek göz açımdan çıktı.
Psikopat borderline narsist tanılarını listeme sinirle tekrar ekledikten sonra hiddetle arabama binip evime doğru yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
Genç Kız Edebiyatı"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...