-37-

738 23 0
                                    

Andres ile işi bittiğinde beni çekiştirekrek arabaya bindirdi. Ben ise ağlıyordum, onun bu halinden korkmuştum.

"Nedan ağlıyorsun Juana?" dediğinde ise hiddetle ve haşinlikle ona döndüm. 3 saniye ters ters baktıktan sonra önüme dönereg yola bakmaya devam ettim. Hiçbir şey demeden arabayı eve sürmeye devam etti.

Eve geldiğimizde heman odaya girdim ve kapıyı kapattım. Iskren de arkamdan kapıyı tıkırdatmag suretiyle "Juana kapıyı aç" diye bagırdı.

Kapıyı açmadım ve kendimi yatağa atarag uykuya daldım.

Kapıdan gelen seslerle gözlerimi açtım. Iskren kapıyı zorluyordu, sinirle kapıyı açtım. ELinde maymuncuk vardı. "Ne yapıyordsun?" dediğimde "Kapıyı açacaktım" dedi. Onu içeri aldım ve neden ona brogue kick attığını sorgulamaya başladım.

"Eğer o birinci olursa seninle Hindistan'a giidecegt i ve ben buna çok hidetlenirdi, seninle başka b,irinin hindistana gideceği gerçekini kaldıramazdım." dedi.

O çok tehlikeli biriydi ve eğer birinci olmazsa onun önündeki herkesi öldüreceğini artık biliyordum. Onu ve diğer insanları korumag için onunbirinci olmasını sağlamalıydım, ne kadar ahlaksızlık yapacaksam yapayım Iskren birinci olmalıydı.

Heman bir planda bulunmalıydım ve bir daha kimseye zarar vermemesini sağlamalıyfdım.

Buna istinaden ertesi sabah bir şekilde soruları öğrenmeliyim diye düşündüm. Nasılsa bilişsel psikoloji sınavını ben hazırlıyordum yani ona soruları vereceğim için bilişsel psikoloji için bir tehlike teşkil etmiyordu. Fakat önümüzde 6 sınav daha vardı, bu sınavların sorularını öğrenmeliydim.

Iskren ile birkaç konu daha çalıştıktan ve pipetlendikten sonra uykuya daldık. Yarın bu planımı hakerete geçirmem gerekiyordu.

-----------

Sabah olmuştu, bugün Fransızca sınavı vardı ve Iskren bunu yapacaktı, dili iyiydi, her açıdan iyi bir dili vardı. Bugün bilişsel psikoloji sorularını Iskren'e vereceg ve cevaplarına çalıştıracagtım. Ve diğer sınav sorularını da öğrenecektim. Zorlu bir gün olacagtı.

Heman psikoloji odasına gittim, herkes buradaydı ve öğrenme psikolojisi soruuları dün hazırlanmıştı. Hocalara bilişsel psikoloji sorularıyla ilgili kafamda birkaç soru ve ünlem işaretleri olduğunu belirtereg kağıtlara bakmag istediğimi söyledim. Bölüm başkanı sekretere el atarag bana soruları göstermesini söyledi.

Sekreterle birlikte bir dolaba doğru hunharca yürüyrduk. Dolabın kilidin açtıklarında ise kendim bulabileceğimi söyleyereg sekreteri başımdan savdım. Öğrenme psikolojisi, istatistik, adli psikoloji, endüstriyel psikoloji ve psikoloji tarihi soruları elimdeydi. Heman telefonumu çıkarmag suretiyle fotoğraflarını çekmeye başladım.

Öğrenme psikolojisi, adli psikoloji, psikoloji tarihi ve istatistik sorularını çekebilmiştim, fakat sekreterin sesini duymamla heman telefonumukapattım. Endüstriyel psikoloji sorularını alamamıştım ama okumuştum. Hafızaya attım ve sekretere işimin bittiğini sylemeg suretiyle odadan çıktım.

Çok aksiyonluklu bir gün geçirmiştim ve adrenalin hormonlarım taavan yapmıştı. Heman Iskren'e soruları aldığımı belirten bir meşaj attım. Buna istinaden anında Iskren beni aradı. Ciddi olup olmadığımı soruyor, benimle dalga geçiyordu. Bunu yapamayacağımı söylüyordu ve ben hiddetlenmiştim.

Iskren'i bir süre ikna etmeye çalıştım ve o şaşırmıştı. Ben ahlaklı, namuslu ve hot bir bayandım ve aslında bunu yapmazdım. Ama Iskren beni çok değiştirmişti ve onun için her şeyi yapmaya hazırdım.

Iskren beni adeta bir bad woman yapmıştı, artık ona olan aşkımın geri dönüşü yoktu. Onun birinci olmasını sağlayıp Hindistan'a gidecegtig ve orada defalarca kez pipetlenecegtim. Onu her zaman ve her yerde istiyordum...

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin