-39-

672 26 0
                                    

Sınav sonuçları bir bir açıklanıyordu ve Iskren üçünden 98, gelişim psikolojisinden 69, geri kalanlarından ise 100 almıştı. İnş 69 işi bozmazdı.

Iskren bana dönerek yine salakça bir espri yaptı.

"Juana, Juana,69'dan sonra ne gelir?" Ters ters baktım. "Ne gelir?"

"Gargara" anlamamıştım. Ama anlamadığımı söylemeyerek gözlerimi devirdim ve bilgisayarımdan cinsel sağlık haberlerine bakmaya devam ettim.

Hindistan'a olacak olan uçağımız 3 gün sonraydı ve henüz kimin birinci olduğunu bilmiyorduk, kim olduğunu yarın açıklayacaklardı. Büyük ihtimalle Iskren birinciydi ve o çoktan toplanmaya başlamıştı.

Bana dönereg "Juana, prezervatiflerin kolisini ve kırmızı kazağımı bulamıyorum." dedi.

"Eline liste almazsan başına bunlar gelir işte" diye çemkirdim ona.

"Bana yardım et" dediğinde ise "Prezervatif kolisini ne yapacaksın, kabile mi pipetleyeceksin?" diye sordum.

"Seni defalarca pipetlemek, defalarca doruklara uzatmak istiyorum Juana, ve bunları güvenli bir şekildeyapmalıyız. Seni her yerde, havaalanında, uçak tuvaletinde, çiftlikte, barınakta, otelde, pansiyonda,her yerde istiyorum." Kedim tekrar alevlendiğinde ise artık geri dönüşü yoktu.

"Becer beni" bunu dedikten sonra üstüme doğru koşmaya bsşlamıştı...

--------

Sabah olmuştu ve okula gidip bölüm başkanımızdan kimin birinci olduğunu öğrenecek ve detayları alacaktım. Iskren ile arabaya atladığımızda saat 10:53 idi. Heöman okula doğru yol aldık.

Yolun gerisinde inip Iskren'e, o okula girdikten 15 dakidka sonra geleceğimi söyledim. ve simitçilerle muhabbete daldım.

17 dakilka olmuştu ve artık okula gitmreliydim. Aslında byugün dersim vardı ama iptal etmiştim. Bu yüzden dorudan başkanın yanına gittim. Heman konuya girereg kimni birinci olduğunu sordum. Kağıtlar karıştırılmaya başladı, herkes öğrencilerini transkriptlerini arıyordu. Ve evet. Sonucu bulmuşlardı.

"Iskren Cadarrian 3,87 ortalamayla birinci oldu." dediklerinde içimden 'pidar gnovniy, yebanniy rot!!1!!1!!11' diywe rusça küfürler ediyor,coşkuyla kedimi selamlıyordum...

Heman arayıp Iskren'e haber vermeliydim. Uçuş ve kalacak yer ile ilgili detaları öğrenip hemen odadan çıktım.

Telefonu çıkarıp Iskren'i arayacakken yanıma 3 öğrenci geldi. Bana sınavlar hakkında sorular sordular, benim dersimden yüksek aldıklarını fakar diğerlerinin zor olduğu hakkında yakınıyorlardı.

"Sabredin, sabredin bir ay sonra her şey daha güzel olacak ve çok şey değişecek. Daha zor sınavlar da göreceksiniz bunlar iyi günleriniz" diyereg onlarıyolcu ettim. Şu anda en önemli şey Iskren'e haber vermekti. Hemen onu aradım.

"Birinci olmuşsun, iki gün sonra 13:30 uçağıyla Hindistan'a gideceğiz ve Taj Mahal Palace Oteli'nde kalacağız ve bir hafta sonra döneceğiz" diye kısaca özet geçtiğimde inlemeye başlamıştı.

Ateşli bir Hindistan gezisi bizi bekliyordu....

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin