-38-

662 20 0
                                    

Iskren'in şu ana kadar girdiği bütün sınavlar çok iyi geçmişti, doğru soruları çalabilmiş olmanın verdiği coşkuyla Iskren ile defalarca sevişmiştik. Hepsinden full çekmişti. Fakat bir sorun vardı, sekreter geri döndüğü için fotoğrafını alamadığım ders olan endüstriyel psikoloji sınavı yarındı.

Bugün girdiği bilişsel psikoloji sınavından çıkınca heman eve gittik ve ona endüstriyel psikoloji takviyesi yaptım. Soruları yarım yamalag hatırlyabiliyordum ve hatırladığım kadarrıyla hepsini çalıştırsam da bu yeterli olmayacagtı.

Bütün kitabı çalıştırdıktan sonra ikimziz de yorgun düşmüjtüg ve buna istinaden heman uyudug, yarınçok önemli bir gündü.

Uyandığımda saat 8:31 idi, sınava daha 2 saat 39 daşdka vardı.Heman tuvcalete girereg yarım saat işimi hallettikten sonra kahvaltı hazırlamag üzere aşşağı indim. Kahvaltıda menemen yaptım, bal, ekmak ve domates koydum ve kızarmış patatesin üstüne de domates parçacıkları serpiştirereg işimi bitirdim. Iskren'i çağırdım ve beraber kahvaltımızı yaptıg.

Saat artık 10:21 idi ve heman evden çıkıp okula gitmeliydig. Iskren arabanın anahtarlarını aldı ve ben de çantamı kapıp dışarı hücumladıg. Arabaya binip okula doğrusürdük

--------

Iskren sımava girmişti, ben ise kahve almıştım ve bahçede onu bekliyordum. yarım saat olmuştu, sınavın bitmesine 40 dakika kalmıştı. Kokrudan ölüyordum. Ya aklına erotik düşünceler gelirse? Ya tuvaleti gelir ve odaklanamazsa? Ya yanlış derse çalıştırdıysam?

Kafamdaki soru ve ünlem işaretleri birr türlü bitmeg bilmiyordu.

Sakin kalmayaçalışarak kahvemi yudumlarken kafamda bir şey hissettim, yukarı baktığımda ise bunun ağaçtan düşen bir dal parçası olduğunu gördüm. Cyka bylat!!!!1 die ünlemler atarag onu başımdan uzaklaştırdım.

Fakar daha sonra büyük bir gürültüyle ağaç üzerime devrileye balşadı. Bunu erken fark ettim veheman oradan uzaglaşmag suretiyle kendimi ağacın hükmü altına girmeden kurtardım.

Fark etmeseydim ölebilir, Iskren ile olması muhtemel olan Hindistan gezimize gidemeyecegtim. Bugün çok enteresan olaylar başıma gelmişimti ve çok gergindim. Ağaç ve orman müdürlüğünden insanlar kampüsü istila edip devrilen ağacı alıp götürdüler. Ben de rahat bir nefesaldım.

Artık sınavın bitme vakti gelmişti fakat Iskren hala ortada yoktu. Ona otoparka gelmesini belirten telepatik dalgalar gönderedikten sonra otoparka doğru yola koyuldum.

Otoparka geleli 13 dakikikda olmuşitı fakat Iskren gelmemişti. Arıtk korkmaya ve telaşlanmaya başlamıştımç. Onu aradığımda ise meşgule attı. Sinirlenmiştim.

Onu beklerken birkaç öğrenci otoparka geldi ve arabalarına bindiler. Beni Iskren'in arabasının yanında görmemeleri için eğildim ve onları atlattım. Bir çift otoparkta öpüşmeye başladılar ve ben bunun üzerine yerden taş alarak onlara fırlattım. Gittiklerinde ise rahatlamıştım.

Onlardan sonra gelen öğrenciler ise beni görmüşlerdi. Arabama gittiğimi söylemiştim ve inanmışlardı. Sınavlarla ilgili sorular sordular ve ben de onlara bunların daha iyi günleri olduğunu, daha kötü sınavlar görebileceglerini söyledim.

Beni anlayışla dinlediler ve birkaç soruu daha cevapladıktan sonra onları başımdan savdım.

Iskren'in arabasının önüne geleli 21 dakika olmuştuvebirtakım ayak sesleri duymaya başlamıştım.

Evet, Iskren geliyordu.

"Eşyalarını hazırla" diye bagırdı bana.

"Nedan?" diye sorduğumda ise,

"Hindistana gidiyoruz" dedi. Sevinçten kedim adeta tırmnaklarını çıkarmış, Iskren'in pipetinden süt içmeg için hunharca bağırıyordu. Gülümseyerek arabaya atladık ve evin yolunu tuttuk.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin