-47-

414 9 0
                                    

Yılan Roberto 2 dakika 16 saniğyedir karşımda duruyordu. Sadece bakışıyorduk, hiçbir şey demiyordu, hiçbir şey demiyordum.

Kafamda binlerce soru vardı; neden buradaydı? Beni cinselleyecek miydi? Beni dövecek miydi? Beni kaçıracak mıydı? Iskren'e ne diyecegtim?

Yılan Roberto sonunda dukaklarını yaladı, omuzlarını silkti ve konuşmaya bailadı.

"Merbaha Juana, uzun zaman oldu. Sana telefon numeromu vermeme rağmen beni aramadın. Maçtan bberi seni gözlemlemekteydim ki son zamanlarda ortadan kayboldun. Avcı Iskren ile Hindistan'a gittiğin yönünde rivayetler mevcut ve bu benim hoşuma gitmemeg." dedi.

Ona dönereg sinirli, sakin, haşin ve keskin bir tonla konuşmaya başladım.

"Evet bana numeronu verdin, Iskren'imin, biricik Iskren'imin ağzını yüzünü dağladıktan sonra seni tabi ki aramazdım, aramama gerek kalmadı çünkü seni instagramdan stalkladım. Beni çok hiddetlendiren huuslar gözüme çarptı. Ayrıca Iskren'i seviyorum, seninle işim olmamag." dedim tükürükler saçarak.

Beni kolumdan kavramag suretiyle abarasına sürükledi ve polislerin zanlıları arabaya bindirirken kafasını tutup aramaya sokması şeklinde arabaya bindirdi. Kapıyı açmag suretiyle elimi uzattığım anda kapıları kilitledi. Ağlamaya, bağırmaya ve çığlıklar atmaya başladım fakat Roberto torpidodan çıkardığı beyzbol sopasıyla serabral korteksimin oksipital lobuma ani bir şekilde vurdu, görüşüm bir anda 144p'ye indi, daha sonra ise bağlantı koptu ve etraf karardı...

................

Gözlerimi açtığımda depomsu bir yerde bulunmaktaydım, ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Yılan Roberto ise sandalyede oturuyor, doğrudan bana bakıyordu.

"Demeg-meg-meg uyanmag-mag-mag-mag Juana-na-na-na." dedi. Dediklerinden bir şey anlamıyordum, her kelimesi kafamda yankı buluyordu. Hala beyin loblarımda hasar mecvuttu.

Etraf karanlıktı, iğrenç bir ter kokusu vardı. Sağıma baktığımda bir boks ringi, soluma baktığımda ise kum torbası ve tırmanma ipi gördüm. Burası Robertonun antrenman tarlası olmalıydı.

"Telefonum nerede, Iskren'i arayacağım." dedim. Roberto ise bana gerizekalıymışım gibi bakıyordu.

"Seni kaçırdım Juana." dedi. O anda neden öyle baktığını anlamıştım. Yorgun olsam da çığlık atmaya başladığımda Roberto gülereg "Burada kimse seni duyamaz, istediğin kadar bağır." dediğinde bu sefer 3.5 oktavlık sesimi sonuna kadar kullanarak hunharca çığlık atmaya başladım. Roberto'nun sağ kulağından kanlar akmaya başladı, panik olmuştu.

Yanıma gelereg frontal lobuma bir tekma, parietal lobuma ise bit tokat savurdu. Artık çığlık atamıyor, sadece 'aua, ehuhea, auğ' şeklinde sesler çıkarıyordum ve tekrar görüşüm karardı...

.........

Kafamda uçan bir sinek eşliğinde uyandığımda Roberto yine sandalyesinde bana bakıyordu.

"Benden ne istiyorsun?" dedim sakince. Bağırmak işe yaramıyordu ve oksipital lobuma aldığım darbe sebebiyle zaten karanlık olan etrafı bulanık görüyor, parietal lobuma aldğım darbe suretiyle de algılamakta zorluk çekiyordum.

"Seni istiyorum Juana." dediğinde ona boş boş baktım, çünkü parietal lobum zonkluyordu, dediklerini algılayamıyordum.

"Ne?" diye tekrarlamasını istedim.

"Seni istiyorum Juana, benim olacagsın." dedi. Bu sefer anlamıştım ve dehşete düşmüştüm. Ben Iskren'e, Iskren ise bana aitti.

"Ben Iskren'i seviyorum, bu hiçbir zaman olmayacag." dedim hunharca.

"Iskren'den daha iyisini haketmeg Juana, benim olmazsan Iskren'le olan etik dışı ilişkinizi açığa çıartmag suretiyle etik kurula şikayette bulunacağım." İşte şimdi kamaşullahı tutmuştum.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin