-18-

3.4K 38 3
                                    

Multimedia Iskren

"Pişmanlık duyuyorsun, bu normal ama ben pişman değilim ve son günlerde aklımdan çıkmırsun, anladım ki seni seviorum" dedi, umutla gülümsüyordu.

"Bu normal değil. Sen benim öğrencimsin ve aynı zamanda danışanımsın, bu yanlış olmag" dedim. Gülümsemesi suratında donudu kaldı. Bana hayal kırıklığıyla harmanlanmış bir hiddetle bagıyordu. Kapıya yöneldiğimde beni tekrar durdurmaya çalıştı.

"Juana gitma, durt."

"Senin hatan değildi ben de kendimi kaybetmek suretiyle buna izin verdim. Hepsi buydu"

Iskren haşinlikle "God damn it diyerek duvara yurmuk attı. "Hepsi bu değildi, dün gece mukteşemdi ve benim için fiziksel bir temağstan fazlaysıydı. Ben sana aşıg oldum"

"Iskren, bana aşık değilsin ve bunu sende biliyorsun" Iskren boş boş bana bakmaya balşasdı.

"Git burdan" dedi sessizce.

"Iskren" diyebildim.

"De git burdan" dedi bağırarak. beni yapıştırdığı duvardan kendimi ayırarak kapıya yöneldim. Iskrene son bir kez dönüp baktığımda kafasını eğmiş, ağlayacak gibi duruyordu. Kapıyı çekmek suretiyle kendimi dışarı attoım.

#############################

Sonunda eve gelmiştim. Iskrenin suratı hala aklımdaydı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Benim için de bundan fazlasıydı ama bunu ona söylersem işler çığırından çıkardı. Bu yüzden kedimin susmasına güvenerek ondan uzak durabileceğimi düşünüyordum.

Hemen kendimi duja attım. Artık soğuk duş almama gferek yoktu, ılık suyla duj aldım ve kendime güzell bir kese atarak banyo işlemimi tamamladım. 3 yıldır Iskrenle yaşadığım şey olmamıştı, kedim 3 yıldır miyavlamıyordu bile. Iskreni gördükten sonra ise şaşırtıcı şekilde tırnaklarını çıkarmıştı. Buna çok şaşırmıştım, çünkğ eski sevgilim olan Mark'tan ayrıldığımdan beri kedimden ses çıkmıyordu.

Mark ile 2 yıl çıktık. Bir kafede çalışıyordu, orada tanışmıştık, bu suretle bana instagramdan yazması sonucu tanıştık ve çıkmaya balşadık. Başta ciddili düşünmesem de iş flörtten ileri gitmişti. Birgün bunu kafenin tuvaletine çekmiştim.Sonra ise iş ciddiye binmişti ve ilişkiye dönüşmüştü.

1 yıl 5 ay aktif bir hayat yaşadıktan sonra hayatımız monotonlaşmaya başladı. Çünkü küçüktü. Ben bunu gördüğümde hiddetlenmiş olsam da ondan hoşlanmıştım, bu yüzden sesimi çıkarmamıştım. Bana olan ilgisi git gide azalıyor gibi hissediyordum. Ve birgün beni aldattığından şüphelendim. Daha sonra arkadaşım Angel'a danıştım ve benim de katıldığım dünyanın en mantıklı cümlelerinden birini kurmuştu. "Ona senden başka kim baksın?" Angel bunu dedikten sonra içim rahatladı, fakar içimde şüphe dalgaları çoktan yayılmıştı. Bunun üstüne düştüm.

Bunu açıkça sordum. Biraz tartıştık, daha sonra markı stalklamaya başladım. İnstagramını didik didik aradım, takipçilerinin takipçileri, takip ettiklerinin takip ettikleri, yorumlar, beğenenlerin takipçileri... Hepisine baktım ve sonunda dikkatimi çeken birkaç kıza ulaştım. Fakat küçğk bir sorun vardı, hesapları gizliydi. Hemen instagramdan ayakkabı satış dükkanı hesabı açtım ve kızları stalklamaya balşadım. Hiçbir şey bulamadım.

Benim içimde hiddet dalgaları filizlenirken dikkatimi inanamayacağım bir şey çekmişti...

Mark'ın takip ettiği 30 yaşlarında bir adam olan Rossi'nin biosunda lgbt bayrağı vardı. Olamaz dedim. Ayakkabı hesabından ona istek attım, 1 saat sonra kabul etti. Hesabuna bakmaya balşadığımda Mark'la fotoğrafını gördüm, bu benim midemde şok dalgaları oluşturmuştu. Fotoğradta Rossi Mark'ın kalçasını kavramıştı ve mark baygın şekilde b<kıyordu. Bu olamazdı. Mark biseksüeldi ve beni bir adamla aldatıyordu. Bunu hazmedemedim ve Mark'a fotoğrafı gösterdim. Mark hemen ötmüştü. Rossi kafeye gelen bir müşterisiydi ve benimle tanıştığı gibi onunla da kafede tanışmıştı.

Bunları öğrendikten sonra ağlamaya başladım. Beni teselli etmek ve özür dilemek için yanıma geldi. Kendime engel olamayarak Mark'a soldan aparkatı vurduğum gibi bayıltmıştım...

Bu olaydan sonra hiçbir erkeğe güvenmeyeceğimi kendime telkin etmiştim. Iskreni görene kadar güvenmemiştim de. Ama karşıma Iskren çıktı ve bütün telkinlerimi yıktı...

Iskren Mark'tan daha büyüktü. Mükemmeldi fakat bu ilişki duyulursa mahkemelik olurduk. Ayrıca kendimi tekrar üzülmekten korumaya çalışıyordum, çünkü Iskren tam bir pleyboydu ve beni aldatacağından emindim....

Ona nasıl karşı koyacağımı bilemiyordum.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin