-3-

5.2K 90 8
                                    

Multimedia: Juana

"Merbaha, ben İskren Cadarrian."

Boğazımı temizlemek suretiyle konuşmaya balşadım.

"Merhaba, ben İlkem Juana. Sizi buraya getiren nedir?"

"Son zamanlar da kendimi iyi hissetmiyorum. Sanki kafamda bir sürü şey dönüyor fakat bunların kontrolü ben de değil sanki. "

"Peki bu düşünceler sizce neden kaynaklanıyor?"

"Bilmiyorum. İşimde terfi alamadım ve bu benim sinirlerimi bozuyor. Patronuma saldırmak istiyorum."

"Mesleğiniz nedir?"

"Fitness, yaşam koçu ve güreşçiyim"

"Anladım. Peki bu terfiyi neden istiyorsunuz?"

"Ben bu işi patronumdan daha iyi yapabileceğimi düşünmeg ve terfi alamamam benden kaynaklanmıyor bu işte en iyisi ben"

"Bu düşünceler günlük hayatınıza nasıl yansıyor?"

"Özellikle cinsel hayatım etkileniyor ve patrtenime karşı çok zırto olabiliyorum."

Bunu duyunca kedim daha da miyavlamaya başladı... Kollarındaki damarlara baktım. Yaklaşık 7 dakikadır konuşmuyorduk ve sessizliği ben bozdum.

"Düzenli cinsel sekste bulunuyor musunuz?"

"Tabii ki bulunuyorum ve çok hiddetli oluyorum"

Biraz daha konuştuktan sonra egoist ve her şeyi bilen tavırlarından ötürü İskren'e narsist teşhisi koydum ve çok az göz kırpmasına dikkat ederek psikopat de olabileceğini fark ettim. Buna istinaden konuşurken sesinin bir anda yükselip alçalmasından yola çıkarak bipolar da olabileceğini fark ettim. Bunun üstüne daha çok araştırma yapacağımı not alarak İskren Bey ile haftada 2 kez görüşebileceğimizi söyledim.

Dışarı çıktıktan sonra derin bir Ohhh!! çektim ve diğer hastam gelmeden İskren'in oturduğu koltuğa oturarak kendime dokunmaya başladım. İkinci hasta gelmeden işimi hallettim ve ellerimi yıkadım.

Ne oluyordu bana, ben bunu hiç anlayamadım ve İskren'e karşı nasıl karşı koyabileceğimi düşünmeye başladım.

Diğer hastalarla da görüştüm ama aklım hala İskren ve onun yeşil gözlerindeydi. Neden bu kadar etkilendiğimi anlamamıştım ve o heybetli boyu kol kasları ve damarları sırayla gözümün önünden geçerek kendimi tekrar görüşeceğimiz çarşamba gününü beklerken buldum.

Büyük ihtimalle frontal lobunda az aktivite görülüyordu yani o bir psikopattı. Eve gittiğimde soğuk bir duş aldım ve kendimi yatağa attım. İskren'i Instagram'dan bulmaya çalıştım. Bulduğumda çok şaşırmıştım. O WCPW'de bir güreşçiydi. Onu odamda benimle güreşirken hayal ederek uykuya daldım.

Psikolog ve PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin