AVM ye varmıştım. Önce maaşımın yatıp yatmadığına bakmak için atmye gittim. Okuldan hala yatmadığını görünce içimde hiddet bombası patladı. Ama neyseki klinikten param yatmıştı. Öncelikle çantalara baktım, 2 tane çanta aldım. Sonra Seukti'den pontolon ve 3 gömlek kaptım. Güneş gözlüklerine baktım, hoşuma gidenleri aldım. Şimdki durağım Frsotki idi. Buradan da ayakkabı aldım ve en son durağım olan Victoria's Secret'a girdim.
İiç çamaşırlara doğru yöneldim. 1 Siyah dantelli ve 1 pembe çiçaklı sütyen, 1 siyah büstiyer, 1 bordo jartiyer, 1 açık mavi tanga, 1 lacivert g string ve bir çift çorap kaptım. Beğendiklerimi elime alıp kabine girdim ve deneyeme balşadım. Hepsini beyanmıştım. Üstüne bir de kırmızı saten sabahlık beyandım ve sepete koydum. Alacakların sepette dururken vücut spreylerinden bakmaya balşadım. Mangolu vücut spreyini de aldıktan sonra kasaya doğru ilerledim. Bütün maaşımı buraya yatıracaktım. Kafamdan hesap yaparken sıra banageldi. Kasiyerin dedikleriyle donudumkaldım.
"Bunlar ödendi" kim ödemişti? Kasiyer arkamdaki beyffendinin ödediğini söyleyince arkamı döndüm. İskren!11!!!
İskren bana çarpık gülümsemesiyle bakıyordu. 6 saniye bakıştıktan sonra üstüne doğru yürüdüm.
"Nedan yaptın bunu derdin ney senin" o ise koluma girip beni çekiştirerek mağazadan çıkardı.
"Bir de buraya girek" dedi ve Rouski mağazasına yöneldi.
"Burada ne yapacağız" dediğimde,
"Jartiyer alacaz" dedi. Yaptıklarına anlam veremiyordum.
Beni bir yere oturttu ve kendisi mağazayı patinajlamaya balşadı. Bir süre bekledikten sonra yanıma gelerek Elindekileri gösterdiğinde ağzım açık kalmıştı.
Elinde siyah deri lazer kesim kıyafet, deri kedi kulağı, eskort eteği, zincirli tasma ve kırmızı jartiyer takımı vardı.
"Bunlar ne"
"Görmüyor musun? Hadi kabine gidiyoruz"
"Bunları deneyeceği mi mi düşünüyorsun"
"Deneyeceksin ve bende kabin de olacam"
"No fucking way" diyerek ayağıya kalktım ve tam gidecekken bileğimden tutup beni kabine sürükledi. Kabine girdiğimizde beni sertçe kapıya yasladı ve bir eliyle belimden tutarak kendine sabitledi, diğer eli ise kafamın yanında,kapıdaydı. Yaklaştı ve fısıldadı.
"Dene" o kadar sessiz söylemişti ki titremiştim. Kedim artık ağlıyordu, ağzından salyalar damlıyor, iğne olmak istiyordu.
Ona itaat ederek üstümü çıkarmaya balşadım. Gözü üzerimdeydi. Ama kollarımı kaldırmamaya çalışıyordum çünkü bu ara çok fazla hormon salgıladığım için koltukaltı kıllarım tekrar çıkmıştı. Uzun uğraşlar sonunda üstümü çıkardım, bu sırada iskrene göz ucuyla baktığımda malafatını okuşuyordu. Kedim orayı tırmalamak istiyordu. İşemiş gibi donum ıslanmıştı. bu yüzden donumu çıkarmak istemiyordum. Jartiyeri donumun üstüne giymek istedim. İskren bunu fark etti ve "napıyorsun" dedi. Ters ters bakınca donumu da çıkartmak zorunda kaldım, İskren bu sırada kendinden geçmişçesine pantolonuna vuruyordu.jartiyeri komple giyince iskren beni arkamdan kaptı ve kendine yapıştırdı. Ben ne olduğunu anlayamadan iskrenin tank borusunu arkamda hissettim. İşler kızışıyordu. Kedim bir kaplana dönüşmüştü adeta. Artık durdurulamaz bir alev bombası vardı ıkımizde de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog ve Psikopat
ChickLit"Sana aşık olmak istemedim" "O zaman olmasaydın" "Benim öğrencimsin Iskren" "Öp beni" Bunu dedikten sonra dudaklarıma yumulmuştu. O, Iskren'di, Bulgaristan'ın psikopat, narsist playboyu... Yanlışın ta kendisi. Juana, kliniğe gelen hastası ve aynı za...