Ewolucja nie tylko ludzi

18 5 0
                                    

Opublikowano: 20.11.2019
Aktualizacja: 23.10.2021

Krótka informacja

Zdenerwował mnie jeden program, na który natknęłam się przypadkiem w telewizji. Leciał na TV Trwam. Oczywiście co było tematem? Głupota ewolucji! Że współczesna nauka nie może wyjaśnić, skąd wziął się człowiek, to wpycha wszędzie Darwina. 

Osobiście mnie to wzburzyło. Rozumiem, że w powszechnej opinii społeczeństwa nauka z religią od zawsze się sprzeczały, jednakże nie jest to prawda. Oczywiście, rozwój nauki dzięki postępowi technologicznemu sprawia, że teorie stają się nieaktualne. Natomiast nie znaczy to, że nauka zawsze się myli, nie są to wymyślone bzdury, aby wypełniać luki w wiedzy. Potem ludzie oglądają i wierzą we wszystko, co im się powie. Jak można traktować poważnie kogoś uważającego się za naukowca mówiącego o błędach w teorii ewolucji, gdy siedzi w laboratorium a program leci w TV Trwam?! 

Ale cóż, niby każdego uczono w szkole o ewolucji ludzi czy innych organizmów. Napisałam w czasie przeszłym, ponieważ w nowej podstawie programowej (niby) wycofano naukę o tej teorii. Mam jedynie nadzieję, że nie wszyscy dadzą się ślepo nabrać na indoktrynację.

Do przeczytania w przyszłości,
Bagabunga

🧠 Mózg to nie umysł! 🧠Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz