Opublikowano: data nieznana
Zaktualizowano: 13.09.202105.2019 Absolwentka liceum o profilu psychologiczno-językowym z rozszerzoną biologią, wcześniej jako dodatkowy język miałam rozszerzony niemiecki, z którego podeszłam do próbnej matury, ale wyniki nie były tak dobre jak przy angielskim, więc finalnie pisałam z niego. Bardzo dobrze, że późniejsze roczniki niby mają mieć jeszcze rozszerzony polski, przydaje się do rekrutacji na wiele kierunków.
09.2019 Słuchaczka szkoły policealnej na kierunku technik administracji. Spróbuję dobrze napisać rozszerzenie z polskiego i spróbuję dostać się na studia: licencjat z kognitywistyki, potem neurobiologia.
09.2020 Studentka pierwszego roku na filozofii. Niestety rozszerzony polski nie poszedł aż tak dobrze, ok nie poszedł wcale, nawet nie miałam 10%, ale przynajmniej gdzieś się dostałam. Po sesji zimowej spróbuję zmienić wydział oraz kierunek studiów. To tylko budynek obok, na tym samym kampusie.
04-07.2021 Drugi semestr pierwszego roku filozofii. Z pierwszym nie było aż takiej trudności zdać, na drugi miałam tylko tydzień czasu na naukę, niestety materiał. Mam nadzieję, że średnia 4,5 wystarczy aby trafić na listę kandydatów do przyjęcia, pomimo że to zależy od aplikujących, to ponoć będzie ich sporo i wymagana jest ok. 4,6. W ostatniej chwili dostarczyłam potrzebne dokumenty do przeniesienia. Dobrze, że zrobiłam sobie tylko 5 dni wakacji i postanowiłam działać, inaczej przegapiłabym termin. We wrześniu mój los będzie znany.
10.09.2021 09:38 Oficjalnie studentka II roku na kognitywistyce.
11.09.2021 Absolwentka szkoły policealnej, certyfikowana technik administracji.
Bardzo lubię uczyć się języków obcych. Obowiązkowo angielski potrzebny w karierze naukowej oraz mój ulubieniec czyli hindi. Niestety nie idzie mi tak dobrze gramatyka j. ojczystego ani poprawna pisownia stylistyczna.
Oglądam anime -> ciut japońskiego wpadło
EDIT: Kiedyś się uczyłam, ale nie byłam w stanie nauczyć się pisma.
EDIT: wróciłam i to ze zdwojoną siłą, umiem już Hiraganę i Katakanę, ale z Kanji mam olbrzymie problemy. Jakby ktoś szukał, to na Wattpadzie jest jedna bardzo przydatna pozycja, znajdziecie ją w mojej liście lektur: Gwiazdy wśród kosmicznego pyłu.
EDIT: Już kompletnie porzuciłam japoński. Wolę chiński.Łacina jest trzecia w rankingu języków. Te nazwy np. z neurobiologii jakoś bardziej do mnie przemawiają.
EDIT: Koleżanka mi kupiła książkę o terminologii łacińskiej w dziedzinach medycznych. Mega się przydała, rozpaliła ogień miłości do tego języka.Co do muzyki, to jest bardzo niewiele gatunków, których nie lubię, wszystko zależy bardziej od samego utworu.
- K-pop - nie podążam za nowymi zespołami, tylko to, co mi koleżanka pokaże czy jak mnie najdzie na słuchanie
- Bollywood/Tollywood/Punjabi
- rock chrześcijański np. Skillet, Three Days Grace
- japońskie zespoły + muzyka z anime
- hard rock - Lordi
- dwa zespoły niemieckie Oomph! + Rammstein
- nuty nordyckie
- muzyka chińska
- mantry zwłaszcza do Shivy oraz Kali - zauważyliście moją obsesję kulturę Indii?
Ogólnie to, co wpadnie w ucho.Lubię czytać Stephena Kinga (zbieram kolekcję 64 książek), kryminały, dreszczowce, horrory czy popularnonaukowe.
Czasem aż mnie głowa boli od rozmyślań. Być może dlatego piszę własną książkę fabularną (niedostępnej dla nikogo).
EDIT: W poniedziałek 30.12.2019 dwie osoby zaczną czytać pierwsze 65 stron. Przeczytały i nie pomogło mi to się rozwijać, kompletnie nie ich gatunek.Uwielbiam tabelki m.in stworzyłam własny słownik w Excelu oraz spis książek ze szczegółami i statystykami.
Grywam w Warframe, 7DTD, Satisfactory oraz gry z serii Cultures.
Matematyka ma szczególne znaczenie, jakoś lubię liczenie, operacje na liczbach, dostrzeganie wzorów, zapamiętywanie kolejności tak bardzo, że na dobranoc korzystam z apki BinaryChalenge.
Kiedyś uczyłam się tworzyć interaktywne strony internetowe. Obecnie nadal jara mnie programowanie, lecz samej się nie nauczę, wiele rzeczy od tego odciąga. Mam jednak plan po magisterce z neurobiologii: pójdę do szkoły policealnej na technika informatyki. Wtedy miałabym wymarzone kwalifikacje.
W sumie to by było tyle, jak się coś zmieni, dam znać.
CZYTASZ
🧠 Mózg to nie umysł! 🧠
RastgeleOkładkę zrobiła @EwaMatuszczak. Miejsce na notatki ze studiów z cyklu nie wiem, ale się dowiem. Chciałabym swoimi działaniami zainspirować innych do podążania za marzeniami oraz rozwijaniem zainteresowań. Wierzę, że podane tutaj informacje zostaną...