İnsan zihninin içinde bir mıknatıs var. Kötü bir şey olduğu zaman, bu mıknatıs hızla yeni kötülükleri çekiyor kendisine. Sonra ikinci kötülükle birincinin güçleri birleşiyor ve daha da şiddetlenerek üçüncü kötülüğü çekiyorlar yanlarına. Bütün kötülükler birleşince, zihin; karanlık, katranlanmış, izbe bir yer halini alıyor.Bu mıknatıs yokmuş gibi davranmak mümkün. Ama o zaman en ufak bir kötülükle karşılaşınca daha çok sarsılıyor insan. Bağışıklığının olmadığı bir hastalığa tutulup yavaş yavaş ölüyor. Ben o mıknatısı görmezden gelmedim. Aksine onu yerinden söküp atmaya çalıştım. Umut ettim. Kötülükleri aştığımı sandım. Oysa ya ben çok güçsüzdüm ve başaramadım ya da bir kez lanetlenen bir insanın geri dönüşü olmuyor bu hayatta.
Ben bir hata yaptım. Ben bir günah işledim. Şimdi arınamıyorum, kurtulamıyorum. Ama bir yol olmalı. Benim bu kabustan uyanmamın, arkama bakmaktan korkmamamın bir yolu olmalı. 20/11/2018 M.
*
Derin, ellerin temiz mi? Üçtür çalıyor telefonum kim arıyor bakar mısın?
Derin salondaki telefonu alıp mutfağa, Miray'ın yanına getirdi. Ekranı Miray'a çevirip "Tekin, arıyor." dedi.
Miray sağ elini üzerine silmeye çalışıp parmak uçlarıyla tuttu telefonu.
-Efendim Tekin az sonra aras...
-Evdeyim de gözünü seveyim.
-Evdeyim ne oldu?
-On dakikaya ordayım kıpırdama.
-Derin'in k...
Adamın telefonu kapatmasıyla telefonun ucunda kalakaldı kız. Tekin'in sesi telaşlı geliyordu. Panikledi birden Miray.
-Bir şey mi olmuş?
-Bilmiyorum. Fırsat bırakmadı sormaya, anlatmadı da. On dakikaya geliyormuş.
Miray'ın aklına bir sürü kötü ihtimal gelirken önündeki yufkayı da harcı da bıraktı kız.
-Geç otur şöyle. Korkma hemen ya. Kötü bir şey değildir.
Derin Miray'a bir bardak su doldururken Miray'ın rengi de attı. Eli telefona gitti yeniden. Boran'ı aradı hemen ama açılmadı telefon. Daha az evvel konuşmuşlardı. Jandarma Karakolu'ndaydı adam. O yüzden telefon çaldığında acele bile etmemişti açmak için. Esasen bir vaka çıkmadıkça karakolda kalıyordu Boran ve iletişim sorunları yoktu. Ama Tekin panikle konuşunca hemen internete, son dakika haberlerine bakmaya başladı kız. Herhangi bir haberde geçen saldırı, kaza, patlama, şehit gibi kelimeleri taramaya başladı gözü. Elleri titriyordu bir yandan.
Daha on dakika olmadan yeniden aradı Tekin. Miray kapıda olduğunu söyleyen adama bağırarak üst kata koştu. Peşinde Derin de vardı.
-Tekin bir şey mi oldu Boran'a?
Kızın sorusuyla şaşırdı adam.
-Yok kızım ne olacak Boran'a?
-Yalan söyleme, neden böyle paniksin sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boya
General FictionParmaklarımın doğuştan yetenekli olduğunu çok duydum. Yeter ki bir kalem ya da bir boya verin bana. Başka bir şeye ihtiyacım yok. Ama kalbim sevmeye yetecek mi bilmiyorum. Onun müziğini işiten parmaklarım titremeye başlıyor. Korkuyorum.