Bejelentés

1.3K 68 27
                                    

Hellóóó <3

Nem is tudom, hogy közöljem veletek....na jó vicceltem, nincs semmi bejelenteni valóm, csak vickes kedvemben vagyok. Az előző részhez akartam ezt írni, de aztán teljesen kiment a fejemből, és a ha ezt a könyvet befejeztem, ezt a kis részt valószínűleg törölni is fogom, nem akarom, hogy a helyet fogja. 

Nem mondom, hogy mindjárt vége, sok eseménynek kell még napvilágot látnia és nagyon sok van még a jegyzetembe felírva, de szeretném beharangozni az új ötleteimet, amiből aztán választhattok, melyiket kezdjem el írni. 

Ma fejeztem be a Néma srác ablakát, az egy régi könyv volt, amit ismét feltettem, illetve ma tettem ki az Őrült szomszédok prológusát, amely szintén hasonló sorssal rendelkezik. Ezekkel nem kell foglalkozni, mert már kész könyvek, csak apránként fel kell pakolnom őket. A lényeg most következik. 

Öt új sztoriötletem van, viszont ebből kettő már ki van dolgozva, ezért eleinte csak ezeket kínálom fel nektek XD Nem akarom félbehagyni, így ha esetleg a maradék nem menne, legalább nem tettem ki. 

A több mint testőrt biztosan vissza fogom tenni, ha ezt befejeztem, mert az már kint volt, de azóta javítottam rajta és szerintem jobb mint korábban. Amellé itt van a kettő, amiből majd választhattok, nem kell most, csak inkább beharangozom.

 Amellé itt van a kettő, amiből majd választhattok, nem kell most, csak inkább beharangozom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az első történet egy Hobi fici lenne, Az utolsó táncunk címmel. Kicsit szomorkás, de romantikus, hangulatos történet és a Minden Minden című film ihlette. Ez szerintem eleget elárul XD 

A második történet Jimin főszereplésével valósulna meg, Ami benned van címmel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A második történet Jimin főszereplésével valósulna meg, Ami benned van címmel. Humoros, romantikus, egy pufók lányról szólna, és a bosszújáról. Többet nem merek elárulni. 

Lehet gondolkodni, meg minden, aztán amelyik jobban érdekel, azt írom. Félreértés ne essék, mindet megírom, csak melyik legyen hamarabb? :D 

Várom majd a döntéseket, a könyv végéig fog menni az egész, utána meg majd meglátjuk. Szép estét, és chill, a folytatás hamarosan következiiik <3

U.i.: A mai naptól fogva, egyetemista vagyok <3 YAAAAAAAAAAAY :3

Fake love(V) ~ BefejezettWhere stories live. Discover now