7. bölüm

1K 87 105
                                    


Bol yorummm

Bahardan;

Yavuz tam konuşacağı sırada kapı çalınmıştı.
"Giir"
Kapı yavaşça açıldı ve gülümser abla kafasını kapının arasından uzatıp gülümseyerek bize baktı.
"Çocuklar. Girebilir miyim?"
Yavuz başıyla annesini onaylayıp ağzına tıkıştırdığım cipsleri çiğnemeye başladı.

"Rahatsız etmiyorum umarım" diyip birkaç adımda yatağa ulaştı. Hemen kendimi toparlayıp yatakta oturur pozisyona geçtim.
"Olur mu öyle şey, ne rahatsızlığı gülümser abla"
"Sevindim" yavuza baktıktan sonra ekledi "annecim? Bahar senin hemen karşındaki odaya geçse senin için sorun olur mu?" Diye sordu.

Niye olsun ki, anca röntgencilik yaparım oda yapabilirsem. Karşı odamda diye yemem ya.

Yavuz başını olumsuz anlamda salladı "hayir anne, hiçbir sorun olmaz"
"O zaman baharcım, karşı oda artık senindir" ekledi "senin istediğin gibi döşeriz" dediğinde gülümseyip başımı olumsuz anlamda salladım "hayir. Beni evinize almanız bile yetti. Hem ben öyle süs püs falan sevmem, bir yatak, dolap falan yeter bana"
"Ama olmaz ki böyle, hem benim aklımda bir sürü fikir vardı odayla ilgili" endişeli bakışlarla bana baktı "yoksa burada fazla kalmayacak mısın?"
Gülümser ablanın sorusuyla başımı yavuza çevirdim, oda merakla benim ne diyeceğimi bekliyordu. Yada ben öyle anlamak istemiştim. Olur da doğayla beraber olurlarsa beni yanında ister miydi acaba?

Yavuzun gözlerine bakarken konuştum "bilemiyorum, hayatın neler getireceği belli olmaz. Hem sonsuza dek burada kalmayacağım, bende evlenip bir yuva sahibi olacağım inşallah"
Gülümser abla üzgün bir sürat ifadesiyle ellerimi elleri arasına aldı "Çok kısa sürede kendini sevdirmeyi başardın. Seni kızım gibi görüyorum, umarım bir gün aşık olursun ve çocukların olur." Yavuza gülümseyerek bakıp ekledi "aynı şeyleri yavuz için de istiyorum, gerçek aşkı bulduğunuzda asla savaşmayın. Kabullenin, aşk çok önemli ve güzel bir duygu, hissettiğinizde zaten anlarsınız"

Başımı sallayıp tekrar yavuza baktım, yine duvara dalmıştı. Kesin doğayı düşünüp, hayal kuruyor. Aptal çocuk, keşke onunla çok farklı olduğunuzu görebilsen, keşke seni o gün aşşağıya indirmeseydim, keşke aşkı anlatmasaydım keşke...

Gülümser abla saçlarını düzeltip gülümsedi "her neyse, ben baharın odasını halledeyim" dedikten sonra ayağa kalktı "sizde birazdan özle ders hocalarınız gelecek, hazırlık yapsanız iyi edersiniz" dedikten sonra odadan çıktı.
İlk özel ders günüm bu günmüydü Yani?

Yavuza baktığımda başını geriye atmış olduğunu gördüm, işaret parmagimi Yüzüne sertçe dürttüğümde bağırdı "oha delseydin bacim"
Oh kıyamam canı yandı.
Hemen dürttüğüm yere bir öpücük kondurup geri çekildim.
Gözleri ve ağzı şaşkınlıkla açıldı, eliyle öptüğüm yeri tutup bana baktı.
Yemedik lan korkma.
Kafami ne var dercesine salladigimda konuştu "ne yapıyorsun Sen?"
Göz devirdim "yemedim merak etme geçsin diye şey ettim" diyip sirıttığimda göz devirme sırası ona geçmişti.

"Tamam beni kardeşin olarak görebilirsin, öpebilirsin ama doğanın yada herhangi birinin yanında yapma adamım" dudaklarını birbirine bastırıp ekledi "yanlış anlayabilirler, ilk gün doğanın anladığı gibi"
Beni kolunun altına sokup kafamı okşayan kimdi oğlum, sen bunlari kendine söyle. Bir de adamım demiyor mu deli oluyorum, bunlar baki amcayla kesin çok iyi anlaşırlardı. Ikisi de erkek muamelesi yapıyordu bana sonucta.

"Onda benim suçum yok, kolunla beni boğmaya çalışırken hiçte eğlenmedim" dedim. Erkek kardeş olmak için yavsamiyorum ben sana yavuzcum.
"Kusura bakma artık, aşık olduğum kızın önünde heyecanlandım"
Ağzıma biraz cips sokup öğüttükten sonra yavuzun tam karşısına oturdum.
"Neyse, affedildin" dizine vurup "hadi hoca gelmeden hazirlanalım" dediğimde ofladı.
"Özel dersler kimin umrunda, keşke yürüyebiliyor olsaydım, o zaman şirkette çalışırdım" diyip yüzünü astı.
Elimi omzuna koyup oksadiktan sonra konuştum "yapma böyle en kısa sürede hastahaneye gidip tedaviye başlayacağız" tek kaşımı kaldırdım "tabi eğer doğayı seviyorsan"
"Sence iyileşebilir miyim? Böyle bir seçeneğin varlığına inanıyor musun?" Dışariya derin bir nefes üfledi "doktorlar da iyilesebilecegimi söylemişlerdi ama ben inanmadım, yada o gücü kendimde bulamadım, bilemiyorum"

Baharla Gelen (YavBah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin