48. bölüm(PART 2)

873 88 41
                                    


Iyi okumalar ballarım 😗😙

Bahardan;

Telefonu kulağımdan çekip kimin aradığına baktım.
Beni mesajlar ve kağıtlarla rahatsız eden bok sinegimizdi.

"Bok sineği? Sana benden uzak dur dedikce neden inatla böyle piskopatca hareketler sergiliyorsun? Bak sana söyledim ben nişanlıyım, yarın evleneceğim. Benim peşimi bırak, yani eğer aşıksan" dediğimde bok sineği güldü.
" Sakin ol güzelim, sadece sesini bana konuşurken duymak istedim." bir saniye bekleyip ekledi "seninle ugrasmak git gide daha fazla eglenceli olmaya başladi. Bilgin olsun benim seninle bir alıp veremediğim yok güzelim ve aşık falan da değilim. Yavuzla görülmesi gereken bir hesabim var, ve sende benim piyonumsun. Kendini hazırlasan iyi edersin, yakında benimlesin."

Telefonun kapanma sesini duyduğumda ağzım açık kalakaldım.
Ne demek istedi bu şimdi? Yavuz daha yeni ayağa kalkmışken kimin kuyruğuna bastı da bu piskopat başıma bela olmuştu.
Birde aşık değilim diyip, mesajlarda sensizlik canımı yakıyor diyor. Aşık değilsen ben senin canını nasıl yakabilirim ki?

"BAHAAR!" yavuzun gür sesi koridorda yankilandigimda korkudan telefonu yere düşürmüştüm.
Odanın kapısı büyük bir gürültüyle açıldığında yavuzun sinirden kıpkırmızı olmuş yüzüyle karşı karşıya geldim.
Hemen yataktan kalkıp birkaç adımda yanına yaklaştım.
"Noluyor be? Evi yıksaydın, ne ambulans sireni gibi bağırıyon?" Diye sorduğumda kapiyi ardindan sertce kapatip iyice dibime geldi.
"Ne olduğunu bana sen anlatacaksın" gözlerini kapatıp sakinleşmek adına derin bir nefes verdi.
"Önce bana ne olduğunu söyle sonra hesap sor olur mu?"
Aklıma hemen o bok sineği gelmişti. yoksa o mu birşey söyledi diye düşünmeye başladım.
Belkide onunla flörtleştigimi falan söylemiştir.

"Yoksa... o psikopat mi birşey dedi? Bak valla ben onu uyardım ya" elimle yerdeki telefonumu gösterdim " olum mesajlar bile duruyor lan, benim hiç bir suçum yok" dediğimde olduğundan daha çok sinirlenmişti. Inanamayarak konuştu "Ne? Sen birde benden habersiz tanimadigin adamlarla mi mesajlasiyorsun yani?" elini alnına koyup alayla güldü "Allah'ım deli olacam ya."

"Yavuz neye sinirlendin söyle işte uzatma" diye sertçe çalıştığımda bana sertçe baktı tekrar konuştum "Söyle hadi"
"Okul müdürün aradı" bir saniye bekleyip soluklandı "yurtdışı gibi birşeyler zırvaladı" dediğinde basimdan aşşağıya kaynar sular boşladı.
"M-müdür mü?"
Basını salladı "bahar böyle bir teklif sunduklarını neden bana söylemiyorsun? Ben senin kocan değil miyim?" Diye sorduğunda gozlerimi kaçırdım "Ne alakası var canım. Sadece gereksiz gördüğüm için söylemedim." dediğinde Yüzü yumuşamıştı "güzel bunu duyduğum iyi oldu, çünkü girmemizin imkanı yok" sıcacık gülümsemesini Yüzüne yerleştirdikten sonra "sende gitmezdin zaten beni bırakıp" diyip bana baktı.

Hayir diyemedim.
Sadece gulumsemekle yetindim. Kollarını bana sımsıkı sardığında konudan uzaklaşmak adına konuştum "sen neden geç geldin ya? Bekarlığa veda partisi mi yaptınız?"
Çenesini kafamın üzerine dayadı "alışveriş yaptık ve biraz da içtik"
Kaslarimi çatıp ondan ayrıldım "ondan mi öküz gibi bağırdın? dua et annenler evde yoktu yoksa görürdün gününü"
Sırıtıp dudaklarıma bir öpücük konulduktan sonra geri çekildi "neden atladigim bir konu varmış gibi hissediyorum"

"evet var. Sen ayağa kalkar kalkmaz kendine düşman mi edindin? Biri bana mesajlar yolluyor, sinifta kafama kagit top fırlatıyor, beni arayıp yavuzla görülmesi gereken bir hesabim var falan diyor. Bana diyorsun ama sen de benden birşeyler saklıyorsun"
"Ben birşey yaptığımı hatırlamıyorum ama, her kimse araştırıp buluruz merak etme. Be derdi varsa benimle çözsün"
Yüzünü ellerim arasına alıp gözlerinin içine baktım "Sana birşey olmasını istemiyorum" burukça gülümsedim "istersen koruma falan tut"
Dudaklarını birbirine bastırıp omuz silkti "ben kendimi koruyabilirim güzelim, beni güçsüz bir erkek olarak mı görüyorsun" saclarimi eliyle karıştırıp sırıttı "hem sen varken bana kim ne yapabilir ki?"

Baharla Gelen (YavBah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin