yorumlar için bir teşekkür canlar sizi seviyorum xxxBahardan;
Bu mesajı yazan kişinin kafama kağıt atan yani sınıftan biri olduğunu düşünüyordum. İyi de bu her kimse neden benimle uğraşıyordu. Neden bizim meselelerimize karışıyordu, hangi hakla?
Herşey bittiğinde seni yurt dışında bekliyor olacağım da ne demekti?
Kafamda cevaplanması gereken bir sürü soru birikirken sınıfa giren hocayla hepsini bir kenara bıraktım.Herşeyden önce okula gelme nedenim, başıma dert açmak değil, sessiz ve sakin bir şekilde okulumu bitirmekti.
kırklarında olduğunu düşündüğüm kadın hoca yoklama kağıdını eline alıp isimlerimizi okumaya başladığında berk kulağıma doğru eğilip fısıldadı "bu hoca geldiğine göre bende uyuyabilirim, öyle kimin ne yaptığına pek takmaz"Gülüp başımı salladım "tamam sen uyu"
Berk başını sıraya koyup gözlerini kapattığında hocaya bakmaya başladım.
Bütün bu olaylar yüzünden kafam oldukça karışıktı ve derse konsantre olamıyordum.
Pes edip yavuza mesaj atmak için telefonumu elime aldım.
Gözüme bilmedigim numaradan gelen mesaj takılmıştı.
Bir-kac kez yanıtlamak için klavyeyi açsam da vazgeçip yavuza yazmaya karar verdim.Pilicim❤: umarım uslu bir çocuk olup sadece işlerinle ilgileniyorsundur. Beni üzmek istemezsin değil mi?
Birkaç saniye ekrana baktım ama cevap gelmemişti.
Büyük ihtimalle baya yoğundur, telefonun ekranını kapatacakken gelen mesajla telefona döndüm.
Mesaj yine bilmediğim o numaradan gelmişti.+9053********: Yavuzun seninle ilgilenecek zamanı olduğunu sanmıyorum, istersen ben ilgilenebilirim.
Kim bu bok sineği meraktan çatlıyacam ya.
Bahar: Lan bok sineği, yanlış adrestesin ben etçil bitkiyim uzak dur ebenin tipini tersten görürsün. Emin ol amuda kalkmaktan bahsetmiyorum, seni öyle bir döverim ki hayatı tersten yaşarsın.
Yazdığım mesajı gururla okuyup gönderdikten sonra mesaj yazmasını bekledim.
yaklaşık 10 saniye sonra mesaj gelmişti.
Elinde telefonla pusuda bekliyor heralde piç.+9053********: Ahaha ah bahar benim canımı zaten sensizlik yeterince acıtıyor, bu arada sana bir süprizim var. Aslında yavuzla evlendikten sonra verecektim ama senin gördüğünde ne kadar sevineceğini bilmek acele etmeme sebep oldu. Keşke mutlu olabileceğin başka şeyler de olsa, sanirim sadece aile özlemi çekiyorsun. Üzgünüm güzelim bu konuda birşey yapamam.
Mesajı iki kere okuyup endişeyle sınıftaki erkekleri süzdüm. Lezbiyen birinin bana bulaşmamış olmasını ümit ederek...
Aklıma gelen hatıralarla tövbe çekip mesajı yanıtlamaya başladım.Bahar: Lan lezbiyen degilsin dimi? Gerçi olmasan da hediyeni istemiyorum. Benden uzak dur oğlum, nişanlıyım ve nişanlımı da çok seviyorum. Benim hayatımla ilgili bildiklerini yazarak ne yapmaya çalışıyorsun?
+9053********: ilkokulda yaşadığım olayı hatırladın değil mi? Hani şu kızın seni erkek sanması...
Merak etme kız değilim, ama hediyem reddedemeyeceğin bir şey. Hem aldığından haberin bile olmayacak. Seni ne kadar iyi tanıdığımı görmeni istiyorum, gör ve ona göre davran.Bu ne demek beni tehdit mi ediyor bu bok sineği. Lan bunları nerden biliyor bu kafayı yiyecem.
Bahar: Bütün bunları nerden biliyorsun ne çeşit bir piskopatsin?
+9053********: Sana senin hakkında her şeyi bildiğimi yazdım ya. Mesela baki amcanı baban gibi görür ve seversin. Yazları onu zorla parka hava almaya götürürsün.