Bir bölüm daha geldii bol yorum canlar..Bahardan;
Sabah gozlerimi alarmın sesiyle aralayıp birkaç defa kırpıştirdim. Bir saatlik uykuyla okula gideceğim için içimden küfür etmeye başladım.
Yavuzla banyoda 3 saat gecirmemizin ardından el ve ayaklarımız buruş buruş yatağa geçip uyumuştuk.
Su faturasının kabarık gelmesi durumunda olası şüpheliler bizdik.Kasığımdaki sancıyı umursamayıp yavuzun kollarından çıktım. Çalar saate yumruk vurup susturduktan sonra dolabimin önüne geldikten sonra iç çamasirlarimi, bir kot pantalon ve bordo örme kazağı üzerime geçirip saclarimi taradım.
Banyoya gidip dişlerimi fırçalayıp yüzümü yikadigimda tamamen hazırdım.Yatağa yaklaşıp yavuzun yanına oturduktan sonra bir süre onun yüzünü inceledim. Tel tel dağılmış saclarına elimi geçirip düzeltirken gözlerini aniden açıp beni altına aldı.
Koluna hafifçe vurup kızmış gibi kaşlarımı çattım "yavaş ol ya, kalk üstümden okula yetişeceğim daha" dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi "seni ben götüreceğim güzelim, bu konuda anlaşmıştık" kaşlarını havaya kaldirip ekledi "hatta sen sevinçle kollarıma atlamıştın. Benden vazgeçemiyorsun, vazgeçemezsin bahar" güldüm "hadi artık okula gitmem gerek"
üzerimden kalkıp yatakta oturur pozisyona geçti. Çırılçıplak bir halde önümde otururken gozlerimi kaçırıp yutkundum.
"Bana odadan takım elbise getirir misin? Aşkım"
Aşkım kelimesini bastırarak söylemişti, başımı hızla sallayıp odadan çıktım.Onun odasına girip beyendiğim takım elbiselerden birini aldıktan sonra odama girip ona verdim "çabuk giyin"
Ayağa kalkıp eliyle asker selamı verdi "emredersin güzelim" takım elbisenin sağına soluna bakıp kaşlarını çattığında "noldu, beğenmedin mi?" Diye sordum.Başını olumsuz anlamda sallayıp "hayir ama iç çamaşırı getirmemişsin" güldü "biliyorsun seninle evde olmayacağım, giymem gerek" dedikten sonra göz kırptı.
Göz devirdim "o zaman onu da isteseydin canım""Hadi ama düşünebilirsin sandım" tek kasını alayla kaldırdı "gece aklını başından almış olmalıyım"
Havalara bak, sanki insanlığı kurtardı.
"Of yavuz. Neden bana güzel şeyler söylemek yerine çocuk gibi davranıp dalga geçiyorsun?" Diye sordugumda dudak büzdü.
Ay ay yesinler seni."Sevgilimle uğraşıyorum" gömleği askıdan ayırıp üzerine giydi "bundan daha dogal birsey var mı? Hem.." gömleğin iliklerini gecirdiginde yakalarini düzeltirken bana bakıp gülümsedi "vıcık vıcık ilişkiler yakışmaz senin gibi delikanlı bir kıza"
Başladı yine ya."Bana seni yumruklamak yakışıyor" elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım "sen seversin"
Ellerini teslim oluyormuşcasina havaya kaldırdı "sakin ol bebeğim, sadece hala asabi misin kontrol ettim." kol düğmelerini iliklerken konuşmaya devam etti "bana böyle yapıyorsan yanına erkekleri yaklastirmazsin" yanima gelip kolunu belime doladiktan sonra dudaklarıma bir öpücük bıraktı "içim rahat"Biraz geri çekilip gülümsedi "artık iç çamaşırımı alıp gelebilir misin?" Diye soru sorarcasina baktığımda bogazimi temizleyip basimi belli belirsiz salladım "tabi hemen geliyorum" odadan çıkıp yavuzun odasına daldıktan sonra cekmeceden bir iç çamaşırı alıp tekrar yanına döndüm.
"işte" iç çamaşırını uzattığımda gülümseyip teşekkür ettikten sonra hızla üzerine giydi.Altına dar kumaş pantolonunu da geçirdiğinde dünde böyle gidip gitmediğini merak ettim.
Önce kendi üzerimdekilere daha sonra onun uzerindekilere baktım, birkaç defa.