9. bölüm

1.2K 98 62
                                    

Hellooooo güzellerim yeni bölüm geldi, bol yorum yapın. Sizi çok seviyorummm..
Bu arada yukardaki şey değil mi bizim boyalı  kaniş jsndjsnskjdkdkdi

Yavuzdan;

Elimi baharın çenesinin altına koyup bana bakmasını sağladım. Gözlerinde birden çok duygu gecişi gördüm, pişmanlık, acı, hayal kırıklığı, kırgınlık ve daha bir çoğu...
Ona bunu yapabilir miydim? Hayatıma aniden girip, beni kendine yakın hissettiren, deli yürek, erkek kılıklı arkadaşıma yapabilir miydim?
Ben daha önce hiç aşık olmamıştım ki.. Arkadaşın mı yoksa hiç tanımdan aşık olduğun kız mı? Diye sorsalar ne cevap verirdim? Vaz geçer miydim arkadaşımdan aşkım için? Hangisi doğruydu? Yada doğruları ben mi yaratmalıydım seçimlerimle?
Şuan sanki uçurumdayız.. bir elimi bahar öbür elimi de doğa tutmuş. Kimi öldürmeliyim? Neden sadece bir secim hakkım var ki? neden?

Elimi baharın yüzünden yavaşça çekip konuştum "bana destek olacağını söylemiştin, peki neden böyle yapıyorsun? Neden arkadaşın zaten arafta gibi hissederken ona benzin oluyorsun bahar? Neden?"
Çekik gözleri gozlerimdeyken "neden gözünün önündeki gerçeği görmüyorsun yavuz? Kendi kafanda kurduğun hayali dünyanın gerçeklerinde yasamayı seçiyorsun" alayla güldü "görmüyorsan hisset yavuz, çünkü böyle devam edecek olursan, zarar gören kalbin olacak" bir saniye bekledi "kalp en önemli organ yavuz, beyninle hissetmeyi bırak, hayali dünyanın seni kontrol etmesine izin verme" elini kalbimin bulunduğu yere koydu "burayı susturma lütfen" dedikten sonra beni odada öylece bırakıp gitti. Tüm o kafa karışıklığı, soru işaretleri ile...

Onu durdurmaya çalışmadım, hangi yüzle yapacaktım? Bu kadar kısa süre içersinde beraber gülüp beraber ağlamışken, birbirimizle birşeyler paylaşmışken şimdi doğa için onu silmeyi düşünüyordum. Galiba çok kötü bir insanım ben...
Telefonumu elime alıp yanık beyine akıl danışmaya karar verdim, akıl akıldan üstündür diye boşuna dememişlerdir herhalde.

@hayatihtiyar_: hey! Umarım verecek bir parça aklın vardır. :/
Anında cevap gelmişti, artık mesaj atmak için beni telefon başında beklediğinden şüphelenmeye başlamıştım.
@yanmışbeyin_ : övdün mü? Sövdün mü? Be moruQ. :(

@hayatihtiyar_: Allah askina sana ne oldu? Niye aynı anda moralimiz bozuk?

@yanmışbeyin_: Malsın.

@hayatihtiyar_: Teşekkürler, ama hakaret için gelmedim. Sana bir şeyler sormam gerek.

@yanmışbeyin_: sağlıklı düşünebilecek bir modda değilim, ama pekala sor.

@hayatihtiyar_: arkadaş mı? Aşk mı?

Yazıyor...
Görüldü
Yazıyor...
Yazıyor...
Görüldü
Yazıyor...

@yanmışbeyin_: Bu öyle seçilebilecek birşey değil bence, hele de başkalarının kararına bırakmak hiç iyi değil. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu sen biliyorsun, belkide bilmiyorsun ama eninde sonunda goreceksin. Sadece sana pişman olacağın bir karar verme, ve gerçekleri gör diyebilirim.

@yanmışbeyin_: bunu ben de yaşıyor sayılırım

@hayatihtiyar_: o zaman umarım sonunda mutlu olursun, olurum..

@yanmışbeyin_: iyi dilekler için teşekkürler. Kör gözlülerin de gözüne sıçayım.
Kendimi tutamayıp kahkahayı patlattım. Bu kız da tıpkı bahar gibi beni iyi hissettirmenin bir yolunu buluyordu.
@hayatihtiyar_: kahkaha nedeni için teşekkürler, son bir soru daha sorabilir miyim?

Baharla Gelen (YavBah)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin