Aslında bu gün bölüm atmayacaktım ama dayanamadım hemen az bisey yazdim canımlar sizi çok seviyorum iyi okumalar ve bol yorum atmayı unutmayın ...bahardan;
Berk verdiğim tepkiyle kahkaha attı "ne o benim olma fikri çok mu kötü"
Ofooladım "seni sevmediğimi biliyorsun, yani neden boşuna benimle uğraşıyorsun? Neden seni gerçekten sevecek biriyle olmayı denemiyorsun" diye sorduğumda gülümsedi kollarını masaya koyduktan sonra da yüzünü bana yaklaştırıp gözlerime baktı "sence ben her kızla takılabilen birine mi benziyorum?" kaşlarını soru sorarcasına kaldırdı "sen ve ben birbirimize benziyoruz. Beni sana çeken dik duruşun, kararlılığın, sertliğin, korkusuzlugun bir kadında çok rastlanan karakter özellikleri değil" bir saniye bekledi "etrafımdaki kadınların hepsi aynı karakterde, tabiki onlarla da takiliyorum ama kimseyi seni sahiplendigim gibi sahiplenmedim ben" ellerimi tuttu ve devam etti "sana hakaret ettim başta ama bu bizim benzerliklerimizi gormeden önceydi"Tek kaşımı kaldırdım " ne yani sizin gibi giyinmedim diye beni tanımadan yargiladigini kabul mü ediyorsun?"
derin bir nefes aldı "evet, benim arkadaşlarım onlar, bizim eğlence anlayışımız yaşam tarzımız çok farklı" dediğinde başımı salladım.
"Ne diyebilirim ki, kimseyi yasam tarzıyla yada hal ve hareketleriyle yargılayamam"
başını sallayıp sirittiginda kaslarimi çatıp soru sorarcasına bakmaya başladım "niye güldün?""farkında mısın seninle tanismamizdan beri ilk defa sakin ve doğru düzgün bir konuşma yapıyoruz... yani sen yumruklarını göstermedin, benim de bir yerlerim zarar görmedi"
Kahkaha attim "haklısın, ama dayagi hak ediyorsun bunu görmezden gelemezsin"
dediklerimle dudak büzdü "hadi ama ne güzel konuşuyorduk ne diye böyle dedin ki şimdi" dediğinde ikimizde kahkaha attık.
"bunun bir önemi yok berk" dedim.Basını sallayıp beni onayladı "haklısın" elleri ellerimdeyken ciddi bir şekilde bana baktı "ee ne diyorsun? Benim sevgilim olacak mısın?"
Bu uzun süre düşünülmesi gereken bir konu olsa dayavuzu bir an once kanişten kurtarmak istiyordum.
Başımı çevirip yavuza baktığımda kanişin ona birşeyler anlattığını gördüm.
Sanki ona baktığımı hisetmis gibi bakışları beni buldu, gözlerime uzun uzun baktıktan sonra tekrar kanişe döndüğünde bende berke döndüm.
"tamam seninle sevgili olacağım" dedigimde sevinçle gülümsedi "o zaman anlaştık, bilgileri ne zaman istiyorsan o zaman seninle paylaşacağım" tekrar gülümsedi "aşkım"
Yüzümü buruşturdum "aşkım mı? sence fazla abartmıyor musun?"
"Hayır abartmıyorum bahar, bir şeye de kızmadan duramıyor musun sen?" diye sordu.Göz devirdim "kızmadım, sadece bana göre fazla cıvık kelimeler" elimi boşver dercesine salladım "herneyse bana artık şu kızlardan birinim hakkında bilgi ver sen"
Derin bir nefes verdi "pekii... ikisini de gördün zaten o gün, ikiside yanlizlar sevgilileri yok. Ayla parayı sever, ama çok fazla zekdir, hemen her şeyi fark eder onunla ugrasmani tavsiye etmem" ekledi "ama buket fazla saftır, kolay inanır" dediginde başımı salladım "bu kız neler yapar sabahları nerelerde takılır ne sever nasıl erkeklerden hoşlanır" diye sorduğumda sırıtıp tek kasını kaldırdı "ne o sevgili mi ayarlayacaksın" diye sordu.kaşlarımı çattım "Berk dalga geçme hadi devam et"
"tamam tamam neyse, buket her sabah bizim ilk karşılaştığımız kafeye gelip kahve içer, antikalara bayılır ama belli etmez, akşamları hep spora çıkar. Kibar ve merak uyandıran erkelerden hoşlanır yani... şey gibi, bulmaca çözmek" kahvesinden bir yudum alıp devam etti "son olarak onun için ilk görüşte aşk çok önem taşıyor, yani gerçek aşkın ilk görüşte gerçekleştiğine inanıyor. Ha birde kaba erkeklerden hoşlanmaz" dedi.