Hope Andrea Mikaelson
Derin bir nefes aldım. Perdenin kenarını sıyırdım ve pencereden dışarıya baktım. Aşağıda koca bir ordu vardı. Öfke ve nefretle buraya doğru ilerliyorlardı. İnsanlar ürkmüştü. Etrafa kaçışıyorlardı. Ordudaki acımasız Vampir'ler insanlara saldırıyorlardı. Bu o ordudaki kimseyi rahatsız etmiyordu.
Pencere'nin önünden çekildim. Ayna'nın karşısına geçtim. Ayna da yüzüme baktım. Mavi gözlerimin içine baktım. Derin bir nefes aldım. Şuanda iyi bir konuşmaya çok ihtiyacım vardı. Annem'in sırtımı sıvazlayıp, bana "Korkma!" demesine çok ihtiyacım vardı. Geriye doğru birkaç adım attım. Yatağımın üstüne oturdum.
FlashBack
7 Yıl Önce
Minik ayaklarımla, minik adımlarımla koşabildiğim kadar hızlı koştum. Merdivenlerin önüne gelince durdum. Birkaç basamak indim. Ardında bir basamağın üstüne oturdum. Derin bir nefes aldım. Bacaklarımla bağdaş kurdum. Başımı, bacaklarımın üstüne koydum. Gözümden birkaç damla yaş aktı. Arkamda bir ses geldi. Bu ses Annem'e aitti.
Hayley : Hope...
Başımı çevirdim. Annem'e baktım.
Hope : Anne...
Annem yanıma doğru ilerledi.
Oturduğun basamağın üstüne o da oturdu. Annem'e baktım.Hayley : Hope burada ne yapıyorsun?
Hiçbir şey söylemedim. Annem'e sımsıkı sarıldım. Sadece sarıldım.
Hope : Annecim çok korkuyorum...
Annem de bana sarıldı.
Hayley : Neden, birtanem?
Gözlerimi sımsıkı yumdum.
Hope : Ondan, Hollow'dan...
Annem saçlarımı okşadı.
Hayley : Korkma, birtanem...
Annem alnımdan öptü.
Hayley : Ben buradayım...
Senin yanındayım...FlashBack Son
Kapı iki kez tıklandı. "Gir" komutunu verdim.
Hope : Gir...
İçeriye Landon girdi. Kapı ağzında durdu. Daha fazla ilerlemedi.
Hope : İçeriye gelsene, Landon...
Landon derin bir nefes aldı. Yeşil gözleriyle, mavi gözlerime baktı. Dudaklarını bastırdı.
Landon : Yok, böyle iyi.
Mesafeli davranıyordu. Onu anlayabiliyordum. Buraya geldiği için bile ona teşekkür etmeliydim. Derin bir nefes aldım.
Hope : Bir sorun mu var?
Landon sonunda bana doğru birkaç adım attı.
Landon : Dışarıdaki ordu giderek yaklaşıyor...
Dudaklarımı birbirine bastırdım.
Hope : Biliyorum...
Landon devam etti.
Landon : Herkes senden bir emir bekliyor, Hope...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın Mirasları
FanfictionMiraslar. Klaus Mikaelson'nın mirası Hope Andrea Mikaelson. Alaric Saltzman'ın mirasları Josette 'Josie' Saltzman ile Elizabeth 'Lizzie' Saltzman. Malachai 'Kai' Parker'ın mirası Jacques Parker. Bu bir hikaye. Geçmiş ve gelecek de, yaşanan ve yaşan...