Feu Magique Festivali -2.15 [S - F]

238 20 9
                                    

"Biliyorum, arkadaşlar. Bölüm gereğinden çok ama çok fazla geç geldi. Ama buna değdiğini düşünüyorum. Çünkü size çok güzel ve uzun bir bölüm bırakıyorum. İyi okumalar. Lütfen, yorumlarınızı esirgemeyin. ;) "

Hope Andrea Mikaelson

2 Gün Sonra

Gülerek usulca kafamı arkamdaki yatak başlığına yasladım. Dikkatlice Rebekah'nın mimiklerini izlerken, diğer yandan da onu dinliyordum. Gözlerimi birkaç saniyeliğine Rebekah'dan ayırdım ve etrafıma bakındım. Mor perdenin yardımıyla önü yarım yamalak kapatılmış pencerenin arasından güneş ışıkları içeriye sızıyordu. Sabahın erken saatleriydi. Dikkatimi tekrar Bex'e verdim ve onu dinlemeye devam ettim. Rebekah Halam ile Marcel dünya evine gireli, sadece iki gün olmuştu. Dün Babam düğün hediyesi olarak onları Venedik'e balayına gönderdi. Ne benim, ne Bex'in, ne de bir başkasının beklediği bir hareketti bu.

Heyecanla anlatan Rebekah'yı dinlerken, rahatsızca yerimde kıpırdandım. Gece bozulan topuzumdan bozulan saçlaeımla oynayan Kol'a ters bir bakış attım. Ama beni umursamadı bile. Bex'e yardım dilenircesine baktım. Bu halimize güldü. Kol Amcam yatağın içinde kıpırdanınca, Josie yatağın içinde bize doğru sırtını döndü. Sessizce Kol'u uyardım.

Hope : Bir, rahat dur!!
Kızları uyandıracaksın!!

Amcam umursadı mı? Tabiki de, umursamadı. Hiç umursar mı? Omuz silkerek, göz devirdi.

Kol : Ee, bir zahmet artık uyansınlar!!

Göz devirerek, Rebekah'ya doğru döndüm. Derin bir nefes aldım.

Hope : Biraz Venedik'ten bahsetsene, Bex Hala...
Nasıl? Orası güzel mi?

Rebekah Halam'ın Venediği anlatma girişimine Kol Amcam engel oldu.

Kol : Acaba Venediğin nesini merak ediyorsun?

Kol Amcam'a ters bir bakış attım.

Kol : Dünya'nın en berbat yeri için Venedik örnek gösterilebilir...
Marcel'den ne bekliyorduk ki zaten?
Bu kukla yüzünden kardeşim harcanıyor!!

Bu sefer Kol'u bakışlarıyla ezen tek ben değildim. Bex Halam da Kol Amcam'a kötü kötü bakışlar atıyordu. Kol, Bex'i hiç umursamadan bana baktı.

Kol : Ayrıca Venedik mi?
Gerçekten mi? Ciddi misiniz?
Balayı için Venedik'ten başka bir yer bulamamış mı?
Ben Davina'yı balayında nerelere nerelere götürmüştüm..

Bex ile Kol'a ölümcül bakışlar atarken, Kol bize döndü. İkimize de küçümser ve umursamaz bir bakış attı.

Kol : Kusura bakmayın, hata sizin değil...
Burada en büyük hata balayını ayarlayan Marcel zevksizinde...

Kaşlarımı çattım. Kol kafasını diğer tarafa doğru çevirdi ve bu sefer de Josie'nin saçlarıyla oynamaya başladı. Resmen Marcel'le uğraşmak için kendisine neden arıyordu.

Hope : Amcacığım, küçük bir hatırlatma yapmak istiyorum...
Balayı ayarlamalarını yapan kişi Marcel değil, Babam'dı...

Kol Amcam gözlerini bana doğru çevirdi. Bana tuhaf bir bakış attı.

Kol : Sana Babanın zevkli olduğunu kim söyledi?

Şaşkınlıktan ağzım kocaman açılırken, kaşlarımın da havalandığını hissedebiliyordum. Gerçekten sana inanamıyorum, Kol. Babam'a zevksiz dedi. Sen bir de bunu Babam'ın yüzüne karşı söyle. Bakalım, söyleyebiliyor musun? Kol Amcam saçlarımı okşadı.

Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın MiraslarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin