Yaşam ve Ölüm -3.4

348 10 22
                                    

" Öncelikle bölüm bu kadar geç geldiği için çok özür dilerim. Biliyorum; Bu durumdan şikayetçisiniz, en az sizin kadar ben de şikayetçiyim. Keşke yapabileceğim birşey olsa ama cidden elimde değil. Son zamanlar da bana birşey oldu. Ne yazabiliyorum, ne de okuyabiliyorum... Lütfen, asla kitabı bıraktığımı düşünmeyin. Bu kitap için büyük hayallerim var ve ne olursa olsun, sonuna kadar gideceğim. Ve bugün size söz veriyorum. Sorunum her neyse kısa zamanda çözeceğim ve eski rutin zamanlara geri döneceğim.

- Sizleri çok seviyorum, yorumlarınızı eksik etmeyin, bekliyorum 🥰 "

Jake Lord

Huzursuzca, derin bir nefes aldım. Bakışlarımı duvarın kenarındaki pencereye doğru çevirdiğim anda; Bir kez daha, güneşin doğuşuna tanıklık ettiğimi fark ettim. Adım adım, göğe doğru yükseliyordu. Belki, yıldızların arasından geliyordu; Belki de, yıldızların yanına doğru yükseliyordu. Kim, bilebilir ki? Bazen sadece yıldız olmak istersin... Çok uzaklardan, insanların sorunlarını izlersin. Ve, başka hiçbir şey yapmazsın. Sadece, izlersin. Daha iyi, değil mi? Biliyorum; Kulağa çok bencil bir düşünce gibi geliyor. Ama... En azından, tüm bu karmaşanın içinde olmaktan iyidir. Burada olmaktansa, olmamayı tercih ederdim. Gözlerimi ovuşturarak, bakışlarımı bilgisayarım'a doğru çevirdim O anda; Arka taraftan, kısık bir sesle çalan 'Coming up for air' şarkısının sözleri, kulağımda çınlamaya başladı.

{MultiMedya'da}

How long can you wait; To breathe deep?
How long can you stay; Underneath?

It's hard to believe. But, I know your heart still beats.
Rise on up, baby. Don't need eyes to see.

It ain't over love. This I swear.
We're coming up for air...
It ain't over yet. The light's right here.
And we're coming up for air...

End of the line. There's still time.
Listen to me, child. You're alive.

It's hard to believe. But, I know your heart still beats.
Rise on up, baby. Don't need eyes to see.

It ain't over love. This I swear.
We're coming up for air...
It ain't over yet. The light's right here.
And we're coming up for air...

Şarkının sözleri kulağımda çınlamaya devam ederken; Avuç içlerimle yüzümü kapatarak, sıkıntı içinde derin bir nefes daha aldım. Ardından; Kendimi biraz daha toparlayarak, dikkatimi önümdeki bilgisayara verdim. İstemsizce; Parmaklarımın 'BlackSpace' tuşuna gitmesiyle, bir çırpıda tüm metni sildim. Bu hiç doğru gelmiyordu. Daha iyisini yapabileceğime inanıyordum, ama... Sadece; O, daha iyisini hak ediyor. Bunu biliyorum.

Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın MiraslarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin