Hope Andrea Mikaelson
Ertesi Gün
Kısa bir süre pencereden dışarıya baktım. Şerif Donovan arabasını okulun içine park etti. Dikkatimi telefona verdim ve gülerek Kol'u dinlemeye başladım.
Kol : Yani hayatım, bunlar ne kadar da medeniyetten uzak insanlar...
Kol'a olan cevabım kahkahalarımdı.
Kol : Yani, küçük bir kavga için kadını dağ evine kaçırmak nedir?
Evet olay şu. Annem ile Babam kavga etmiş, yine. Elijah Amcam da araya girince üçlü birbirlerine girmişler. Amcam da Babam'a 'Biraz yalnız kal da, aklın başına gelsin!' diye Annem'i almış, dağ evine kaçırmış. Amcam anlattıklarını uydurmuyorsa ya da abartmıyorsa, Babam çok öfkeliymiş. Etrafı yıkıp yakıyormuş.
Kol : Kız gülme, adam kudurdu diyorum...
Zor tutuyoruz demek isterdim ama tutamıyoruz...
Ona kimsenin cesareti yok!!Kahkaha attım.
Kol : Aç da, açıkta mı bıraktık onları diyor...
Şimdi adam da haklı yani...Gülerek duvara yaslandım. Kol karşıya doğru bir baktı. Sonra da hareketlendi. Saklanıyordu. Arka plandan anladığım kadarıyla merdiven altıydı orası. Güldüm.
Hope : Yine ne yaptın?
Kol endişeyle bana baktı.
Kol : Ben ne yapacağım canım?
Hiçbir şey yapmadım...Yine güldüm.
Hope : Babam mı? Davina mı?
Kol kamerayı yaklaştırdı.
Kol : Keşke Davina olsaydı, bir yakalanırsam asırlarım tabutta geçecek...
Gerçi Davina da her an Klaus'la anlaşmaya oturabilir...Kol'un söylediklerine kahkaha attım.
Kol : Gül sen gül, Baban da yukarı da Cici Annen ile işi pişirsin...
Yüzümdeki sırıtış gitmişti. Yüzümün mosmor olduğuna emindim.
Hope : Cici Annem?
Kol arkasındaki duvar'a yaslandı.
Kol : Cici Annen, Caroline...
Zor yutkundum. Caroline şuanda New Orleans da mıydı?
Hope : Caroline orada mı?
Kol bir süre sessiz kaldı. Sonra konuşmaya başladı.
Kol başıyla onayladı. Derin bir nefes aldım. Pencereden dışarıya baktım. Şerif Forbes ile Cami arabadan indiler. El ele tutuştular. Bir de şu ikiliye hala alışamadığım gerçeği yok mu?
Hope : Diğerleri neler yapıyor?
Kol yine dedikoducu kızlar gibi anlatmaya başladı.
Kol : Bex Halan ile Marcel, New Orleans da Klaus'dan kaçmak için takla atıyor...
Hallerini bir görsen, yine eskiye döndüler...Hafifçe gülümsedim. Sebebini bilmiyordum ama Babam nedense Bex Halam ile Marcel'in ilişkisini onaylamıyordu. Hem de asırlardır.
Kol : İşte Josh da New Orleans sokaklarında Klaus'a yaranacağım diye parazit atıyor...
Olayın böyle olmadığını ikimiz de gayet iyi biliyoruz.
Kol : Ben ise köşe bucak yengen olacak şahıstan kaçıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın Mirasları
FanfictionMiraslar. Klaus Mikaelson'nın mirası Hope Andrea Mikaelson. Alaric Saltzman'ın mirasları Josette 'Josie' Saltzman ile Elizabeth 'Lizzie' Saltzman. Malachai 'Kai' Parker'ın mirası Jacques Parker. Bu bir hikaye. Geçmiş ve gelecek de, yaşanan ve yaşan...