Josette 'Josie' Saltzman
4 Gün Sonra
Kafamı arkaya doğru yasladım. Bacaklarım ile bağdaş kurdum. Kollarım ile bacaklarımı sımsıkı sarmaladım.
Josie : Gerçekten bu durumdan nefret ediyorum!!
Derin bir nefes aldım.
Josie : Bir cadı olduğumu öğrendiğim günü hatırlıyorum da; düşündüğüm tek şey, vay canına...
Gözlerimi aşağıya doğru devirdim. Gözlerimin dolduğunu fark edebiliyordum.
Josie : Şimdiyse hiçbir büyüyü yapamıyorum, söylesene şimdi Cadı olmanın ne anlamı var?
Bayan Tig derin bir nefes aldı. Ellerini önünde birleştirdi.
Emma : Josie sana ne söyleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok...
Öylesine haklısın, haklısınız ki...
Şuanda ben de senin gibi tıkandım kaldım...Gözümden bir damla yaş aktı.
Josie : Bu haksızlık, büyük haksızlık!!
Bu hiç adil değil, Emma!!Bayan Tig sessiz kaldı.
Josie : Declan'nın o korkunç kurallarının üzerinden sadece dört gün geçti ve o kadar çok şey değişti ki?
Söylesene Emma, dört gün içinde bu okuldan kaç ceset çıktı?
Söylesene Emma, o masum çocukların suçları neydi?
Sadece evlerine dönmek mi, yoksa daha iyi bir hayat için bu okula gelmeleri mi?Bayan Tig'in gözünden bir.damla yaş aktı. Başını öne eğdi.
Josie : Dört gündür ne Annem'i, ne de Babam'ı görebiliyorum...
Lizzie iyice kontrolünü kaybediyor, Jacques dört gündür kayıplar da...
Landon her zamankinden daha tuhaf...
Okuldaki bütün öğrenciler bir çözüm bulmam için bana yükleniyorlar...Bayan Tig bana buruk bir bakış attı. Son cümlemi artık haykırırcasına gözyaşlarının arasından bağırarak söyledim.
Josie : Ve ben artık yoruldum!!
Bayan Tig oturduğu koltuktan kalktı. Yanıma doğru ilerledi. Yanıma oturdu. Bana sımsıkı sarıldı.
Emma : Herşey için çok özür dilerim, tatlım...
Gözyaşlarım artık durmuyordu. Onları serbest bırakmıştım. Öylece akıyorlardı. Hıçkırarak derin bir nefes aldım.
Josie : Bu senin suçun değil!!
Bayan Tig saçlarımı koşamaya başladı.
Emma : Hiçbir şey yapamadığım ve sessiz kaldığım için çok üzgünüm!!
Gözyaşlarımı silmeye çalıştım. Ama bu onları durdurmuyordu. Yine vw yine akıyorlardı.
Josie : Bu o canavarların suçu!!
Bayan Tig'in göğsünden ayrıldım.ve tekrardan derin bir nefes aldım.
Josie : Bütün bu sorunlar yetmezmiş gibi bir de okul da krallığına ilan eden veletler çıktı başımıza!!
Bayan Tig yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi.
Emma : Ah, evet...
Her ne kadar bunu söylemekten hoşlanmasam da, onlara rehberlik yapmaktan nefret ediyorum...Ben de Bayan Tig gibi yüzüme buruk bir gülümseme yerleştirdim. Ardından konuşmaya devam ettim.
Josie : İki gün önce Sienna sinirlerimi fena bozdu, açıkçası hala hayatta kaldığım için şanslıyım...
Belli ki sarışın beni şikayet etmemiş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın Mirasları
Hayran KurguMiraslar. Klaus Mikaelson'nın mirası Hope Andrea Mikaelson. Alaric Saltzman'ın mirasları Josette 'Josie' Saltzman ile Elizabeth 'Lizzie' Saltzman. Malachai 'Kai' Parker'ın mirası Jacques Parker. Bu bir hikaye. Geçmiş ve gelecek de, yaşanan ve yaşan...