Hope Andrea Mikaelson
Declan : Lisina'nın ölümü çok acıydı, aynı zamanda da çok keyifli...
Declan öne doğru bir adım attı.
Declan : Lisina'nın ölümünden ne kadar keyif aldığımı anlatsam, anlamazsınız...
Declan gülüyordu. Mavi gözlerimle tiksinircesine Declan'a baktım. Öne doğru bir adım attım.
Hope : Bir zamanlar...
Gözümden bir damla yaş aktığını hissettim.
FlashBack
2 Yıl Önce
Ellerim direksiyonun üstündeydi. Dikkatlice önümdeki yola bakıyordum. Bir an için Declan'a baktım ve gülümsedim. Tekrar yola baktım.
Declan : Sol tarafta dondurma satan bir yer var, Ufaklık...
Gülümsedim. Direksiyonu sol'a doğru çevirdim. Araba artık sol tarafa doğru gidiyordu. Dondurma satan yeri görünce durdum. Declan'a baktım.
Hope : Mola Zamanı!
Declan : Hayır, Ufaklık!
Declan hafifçe burnumu sıktı.
Declan : Dondurma Zamanı!
Gülümsedim. Declan arabadan indi. Kısa bir süre sonra elinde iki dondurma ile araba'ya geldi. Dondurma'yı elime aldığımda tadına baktım. Çok güzeldi. Çilek ve Limon. Bir an Declan'a sarıldım. Bu hareketine şaşırmış gibi duruyordu.
Declan : Ufaklık...
Hope : Seni seviyorum, Declan...
Gülümsedim. Declan'ın da gülimsediğini hissediyordum. Declan da aynı şekilde bana sarıldı.
Declan : Ben de seni seviyorum, Ufaklık...
FlashBack Son
Gözimden akan yaşları sildim.
Hope : Seni seviyordum!
Derin bir nefes aldım.
Hope : Tanrım, seni çok seviyordum!
Öne doğru bir adım attım.
Hope : Ama nereden bilebilirdim ki!
Derin bir nefes daha aldım.
Hope : Daima sevdiğim ve güvendiğim o koca yürekli adamın, psikopat manyak bir Vampir olduğunu nereden bilebilirdim ki!
Bir an için Declan'ın ağladığını sanmıştım. Bir an için gözlerinin dolduğunu sanmıştım. Bir an için Declan'ın gözlerinde duyguya dair birşey gördüğümü sanmıştım. Sevgiye dair birşey gördüğümü sanmıştım. Her zaman ki gibi yanılmışım. Çok yanılmışım.
Hope : Eskiden sana bakınca hissettiğim şey sevgiydi...
Declan'ın gözlerimin içine baktığını gördüm.
Hope : Şimdi sana bakınca hissetmek istediğim tek şey nefret!
Declan'ın dudaklarının aralandığını gördüm. Birşey söylemek ister gibiydi. Ama söylemedi. Hiçbir şey söylemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın Mirasları
FanficMiraslar. Klaus Mikaelson'nın mirası Hope Andrea Mikaelson. Alaric Saltzman'ın mirasları Josette 'Josie' Saltzman ile Elizabeth 'Lizzie' Saltzman. Malachai 'Kai' Parker'ın mirası Jacques Parker. Bu bir hikaye. Geçmiş ve gelecek de, yaşanan ve yaşan...