Niklaus 'Klaus' Mikaelson
Ellerimi büyük, uzun ve geniş olan masanın üstünde dik pozisyonda dikleştirdim. Etrafıma bakındım. Sandalyeler de oturan ailem. Ama eksik bir aile. En baş köşe de Ben oturuyordum. Masanın diğer köşesi ise boştu. Alaric'in boşluğu. Sağ çarprazımda Hayley oturuyordu. Sol çaprazım ise boştu. Minik Prensesimin boşluğu. Hayley'nin yanında Elijah, Freya, Keelin ve Vincent oturuyordu. Freya'nın kucağında bu evin bir başka minik prensesi, Jesse vardı. Çaprazımda boş duran sandalyenin yanındaki sandalye de boştu. Evlat Jacques'ın boşluğu. Yan yana duran diğer sandalyeler de ise sırayla Rebekah, Marcel, Kol ve Davina oturuyordu. Geriye kalan sandalyeler boştu. Caroline'nın boşluğu. Jo'nun boşluğu. Junior Caroline'nın boşluğu. Bu sefer değildi. Bu sefer sıradan bir Mikaelson Pazar Kahvaltısı değildi.
Herkesi tek tek incelemeye başladım. Hayley tabağındaki yemeği ile huzursuzca oynuyordu. Elijah da Hayley'i izliyordu. Zaten koskoca Asil Elijah Mikaelson'nın tüm derdi benim ufaklığın Annesi oldu. Kadın bir ölüp, ardından da dirilince; kıymete bindi tabi. İyi taktik, bir ara ben de deneyim. Pek işe yarayacağını sanmıyorum ama. Elijah bir yandan Hayley'i izlerken, diğer yandan da Vincent ile konuşuyordu. Freya ve Keelin, minik Jesse ile büyük bir mücadele veriyordu. Bebeğe yemek yedirmeye çalışıyorlardı, ama Jesse yüzlerine geri tükürüyordu. Bunu her yaptığında kahkaha atıyordum. Freya da bana ölümcül bakışlarını. Bu çocuk bana çekmiş. Çok yaramaz. Benim gibi. Adını ben koyduğumdan dolayı olsa gerek. Rebekah ve Marcel etrafa vıcık vıcık aşk kıvılcımları saçıyordu. Bir an için kendimi kusacakmış gibi hissetrltim. Biz hiç Caroline ile böyle miyiz? Tamam, bizim durumumuz farklı. Ama gözlerinin önünde böyle mi yapıyoruz? Belki, Hope'dan korkumuza ama sonuç olarak yapmıyoruz değil mi? Kol ve Davina da her zaman ki gibi yine didişiyorlardı. Niye evlendiyse bunlar da? Didişmekten başka birşey bilmiyorlar. Beyefendi bana saydırıyor ama onun hayatını kurtaran benim. Bu kadın ömrünü çürütecek kardeşimin.
Masa bugün çok sessizdi. Çocuklar olmadığından dolayı olsa gerek. Aradan iki hafta geçmişti. Geçen hafta olduğu gibi, bu hafta da aynı şey oldu. Buraya gelmediler. Günler geçtikçe içimdeki korku artıyordu. Hayley kendince bahaneler üretiyordu. Ama o da biliyordu. Ben haklıydım. Hislerim de haklıydım. Kötü şeyler, çok kötü şeyler oluyordu.
Son zamanlar da çok fazla şey değişmişti. New Orleans da sonunda hakimiyeti elime almıştım. Melezler, Hope'un sözünden çıkmıyordu. Sonuçta Hope'a bağlılardı. Bu durum da ben ne dersem, onu yaptıklarını gösterir. Cadılar, Freya ve Vincent için çalışıyordu. Bu durum benim için çalıştıkları anlamına gelirdi. Bu Vincent'ın hiç hoşuna gitmiyordu. Ama istiyorsa bana karşı gelsin, bir daha minik Jesse'min yüzünü göremez. Vampirler, Marcel'e tapıyordu. Marcel de bana. İstemese bile Marcel, bana tapmak zorunda. Aksi taktir de Rebekah'yı unutsun. Hayley ve Elijah ayrı eve çıkmaya karar vermişlerdi. Bu yüzden iki hafta önce birbirimize girdik
Elbette unutmadan, birkaç gün önce Rebekah ve Marcel evlilik kararı aldılar. Bu durum hoşuma gitmiyordu ama mızıkçılık da yapmak istemiyordum. Mystic Falls'dakilere bu haberi vereceğiz ama hiçbir şekilde ulaşamıyoruz. Caroline. Onunla son bir yıldır birlikteyiz. Bunu sadece kızlar bilmiyor. Bunu nasıl karşılayacaklarını bilmiyoruz. Bu yüzden bir yıldır saklıyoruz. Ama eninde sonunda öğrenecekler. Rebekah ve Marcel'in evlilik kararı ile anlatmayı planlıyorum.Yavaş hareketler ile ayağa kalktım.
Klaus : İzninizle...
Masadaki uğultuları hiç umursamadan vampir hızıyla üst kata çıktım. Direk Hope'un odasına yöneldim. İçeriye girdiğim anda, arkamdan kapıyı kapattım. Bir süre odanın içinde dolandım. Etrafımı inceledim. Hope'un kahverengi başlıklı, pembe yatağı. Büyük ve geniş gardolabı. Rebekah'a özeniyor olmalı. Çalışma masası ve üzerindeki kitaplar. Makyaj masası ve üzerindeki bir türlü anlam veremediğim o malzemeler. Boy aynası. Tuvaller ve boyalar. Yatağının üzerinde onun için çizdiğim resim. Aile fotoğrafları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü Serisi {Miraslar}Karanlığın Mirasları
FanfictionMiraslar. Klaus Mikaelson'nın mirası Hope Andrea Mikaelson. Alaric Saltzman'ın mirasları Josette 'Josie' Saltzman ile Elizabeth 'Lizzie' Saltzman. Malachai 'Kai' Parker'ın mirası Jacques Parker. Bu bir hikaye. Geçmiş ve gelecek de, yaşanan ve yaşan...