2.

2K 71 1
                                    

,,Takže si mě pamatuješ!" Usmál se na mě potěšeně Theo. Neudržela jsem se a automaticky jsem ho objala: ,,Co tady děláš?" ,,No,slyšel jsem o alfě v Beacon Hills a když jsem zjistil že je to Scott,musel jsem sem jet. Chci být součástí smečky." ,,No,já myslím,že by to nemusel být problém,že ne,Scotte? Scotte ...?" Můj bratr přejížděl očima z Thea na mě a zase zpátky,tvářil se celkem nechápavě.
Potom zvedl obočí,zakroutil hlavou a řekl: ,,Ještě si o tom promluvíme. Chell,jdeme domů."
Chell. Bože,tuhle přezdívku mi dali když mi bylo 5 let,aby nemuseli zdlouhavě říkat Michelle.
Neochotně jsem vykročila ke svému bratrovi,otočila se na Thea a řekla jsem: ,,Tak zítra ve škole."
~
Druhý den ráno jsem jela jako vždy s Masonem a Liamem. Když jsme zastavili před školou a vyšli z auta, přiběhl k nám Stiles a vychrlil na nás: ,,Půjdete se mnou dnes večer špehovat Thea? Ostatní si myslí že jsem paranoidní,tak jim chci dokázat že nejsem." Všichni tři jsme na něj zírali s otevřenou pusou a mlčeli jsme. Jako první jsem se vzpamatovala já: ,,A jako proč ho chceš sledovat? Jo,chápu,má hezký očí,krásný úsměv,sexy tělo ... prostě máš spoustu důvodů být nervózní kvůli Malii ale i tak mi pointa tvého plánu jaksi uniká." Stiles si poraženecky povzdychl,vytáhl z kapsy nějaké dva papíry a ukázal nám je. Vzala jsem je do ruky,ale stále jsem to nechápala.
,,Wow,papíry. Už jsem čekala že to bude něco horšího." A sarkasticky jsem se zasmála, natož Liam s Masonem se ke mně přidali. Na Stilesovi bylo vidět,že už pomalu ztrácí trpělivost. ,,Fajn,koukněte se na podpisy jeho táty. Jeden je starý několik let,je to pokuta za rychlost nebo co,a ten druhý je přihlašovací formulář do školy starý pár dní,možná i hodin. Vidíte? Ty podpisy jsou úplně jiné."
Najednou zazvonil zvonek,tak jsem Stilesovi vrátila papíry a řekla jsem: ,,Hele domluvíme se po škole,jo?"
Když jsem šla ke své skříňce,přemýšlela jsem nad tím co nám řekl Stiles. Jedna moje část chtěla jít dnes večer s klukama ( jsem pro každou špatnost ) , ale ta druhá se chtěla zastat Thea. Něco mě na něm strašně přitahovalo. Ať už to byly jeho svaly,očí,úsměv,povaha...prostě celý Theo byl takový,dokonalý. Došourala jsem se ke svojí skříňce,z které jsem si vytáhla sešit a učebnici na biologii,kterou jsem měla celkem ráda,ale občas to byl fakt opruz.
Jakmile jsem zabouchla svou skříňku,myslela jsem že leknutím vyskočím z kůže.
Sakra,musel mi to udělat vážně zrovna teď když jsem byla ponořená do svých myšlenek??!!
,,Tak fajn,tohle už mi fakt nikdy,NIKDY, nedělej!" Přede mnou stál Theo a zubil se na mě svým dokonalým úsměvem: ,,Promiň,netušil jsem že jsi tak lekavá."  ,,No,tak teď už to víš..no,a..ehm..potřebuješ něco nebo proč..?"
Nauč se mluvit McCallová,nikdo není zvědavý na tvoje koktání!
,,No,říkal jsem si,jestli bys dnes večer nechtěla jít se mnou někam na procházku? Aspoň zabiju nudu a můžeme pokecat když jsme se tak dlouho neviděli."
Sakra,co teď?!
,,Ehm,promiň,já už dnes večer něco mám ale můžeme se domluvit na zítra,jestli to nevadí..?"
Theo se na mě usmál ještě víc než předtím: ,,Dobře,zítra v sedm si tě u vás doma vyzvednu." ,,Skvělý,takže domluveno. Tak zatím ahoj."
Otočila jsem se a šla do třídy. Začala jsem se sama pro sebe usmívat.
Panebože,já jdu na rande s Theem Raekenem!! Jenom doufám,že nás dnes večer nenačapá,to už by se mnou asi nikam nešel.
Strašně jsem se chtěla otočit a podívat se na něj,ale jelikož jsem jeho oči cítila ve svých zádech,vydržela jsem to a zalezla do své třídy.

Příští kapitolu se budu snažit udělat delší,chci tam zahrnout sledování Thea a rande s Michelle,tak snad se u toho nebudete nějak nudit😅 jinak si užijte poslední dny prázdnin!!💘

Wolf's Love ( Teen Wolf FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat