26.

830 34 9
                                    

Večer jsem seděla v Liamově autě a čekala jsem, až Liam vymění gumu. Píchli jsme a museli zastavit.
Trvalo mu to už celkem dlouho, tak jsem vystoupila z auta.
,,Tak co?" Zeptala se ho s rukama v kapsách od bundy.
Liam klečel u píchnutého kola ale když jsem na něj promluvila, zvedl se.
,,Hmm, nic moc. Nemám ani náhradní gumu. Tohle je fakt náš nejhorší výlet." Povzdechl si.
Usmála jsem se.
,,Ale ne, aspoň zažijeme trochu dobrodružství, ne?" Mrkla jsem na něj.
,,To dobrodružství tady už fakt dlouho nebylo." Začal se smát.
Najednou se trochu zvedl vítr a zavál chladným vánkem.
Zachumlala jsem se do bundy a trochu se otřásla. Liam si toho všiml a objal mě.
Najednou jsme uslyšeli zvuk přijíždějícího auta.
Otočili jsme se k tomu zvuku.
,,Možná nám pomůžou." Řekla jsem a začala mávat, aby si mě řidič všiml a popřípadě zastavil.
Auto však pomalu projelo okolo nás a narazilo do dřevěného plotu.
S Liamem jsme se na sebe podívali nechápavým výrazem.
,,Zůstaň tady." Přikázal mi Liam a sám se vydal na průzkum auta.
Viděla jsem, jak si ho prvně prohlížel, potom ale otevřel dveře na řidičově straně. Sedadlo bylo prázdné a dveře spolujezdce vyrvané.
Najednou se Liam leknul a odskočil od auta, zatímco ze zadních sedadel vyběhla postava menšího vzrůstu.
Stála jsem zrovna na dobrém místě, takže se mi podařilo rychle vyběhnout a skočit tak postavě do cesty.
Postava do mě vrazila, ale když zjistila, že jsem vlastně jenom holka, která mu zřejmě neublíží, automaticky mě objala.
Byl to malý chlapec. A plakal.
Liam se k nám přihrnul, a s otázkou v očích na mě koukal. Já jenom pokrčila rameny. Potom jsem si chlapce odtáhla od těla a prohlédla si ho.
Měl delší tmavé vlasy, tmavé oči a vypadal strašně vyděšeně.
,,Jak se jmenuješ?" Zeptala jsem se ho něžně.
Chlapec se na mě podíval uslzenýma očima.
,,A-Alex.." odpověděl koktavým hlasem.
,,Dobře, Alexi. A.. co se ti stalo? Kde máš rodiče?" Ptala jsem se dál.
,,Já nevím. Na nic si nemůžu vzpomenout. Vím jenom to, že si pro mě přijdou." A v tu se zase rozplakal.
Už s vyděšeným výrazem ve tváři jsem se podívala na Liama.

,,Dobře, Alexi. Víš, máme tu jednu, metodu která ti pomůže si vzpomenout. Ale musíš s tím souhlasit a taky tě varuju, že to bude bolet." Mluvil na Alexe vlídným tónem šerif.
,,Budu souhlasit se vším, co mi pomůže si vzpomenout na rodiče." Odpověděl Alex rozhodným tónem.
Šerif se na mě otočil a oba jsme na sebe kývli.
Najednou se ve dveřích objevil Scott se Stilesem.
Kluci vešli do šerifovy pracovny a zavřeli za sebou dveře. Šerif zatáhl žaluzie na oknech. Scott přistoupil k Alexovi a o něčem si s ním ještě povídal.
Ke mně přistoupil Stiles.
,, Nechtěla bys počkat venku?" Zeptal se rádoby starostlivým hlasem.
,,Ne, nechtěla." Odpověděla jsem rázně.
Stiles už chtěl něco namítnout, ale v tom jsme uslyšeli sípání a když jsme se otočili, všimli jsme si, že už Scott začal. Zarazil svoje vlkodlačí drápy Alexovi zezadu do krku a tím se napojil na jeho paměť.
Celé čtyři minuty jsme sledovali, jak je na Alexe Scott napojený. Celé čtyři minuty jsme čekali, až se něco stane.
Konečně se Scott od Alexe odpojil.
,,Tak co, co jsi viděl?" Vyptával se okamžitě Stiles.
,,Moc si toho nepamatuju, ale viděl jsem nějaké může na koních. A měli pistole." Odpovídal udýchaně Scott.
,,Takže ozbrojené přepadení. Tohle je moje parketa, kluci." Ujal se velení šerif.

Další den jsem měla hodinu s Hayden, Liamem, Coreym a Masonem.
Do školy přišel nějaký nový učitel, a měli jsme zrovna jeho.
Byl vysoký, svalnatý, blond vlasy. Prostě typický sexy učitel kterého by chtěla mít každá studentka.
Já s Hayden a Coreym jsme se na něj láskyplně koukali a užívali si každý pohled na něj.
Koutkem očka jsem však i sledovala, jak Liam s Masonem žárlí.
,,Nechápu, co na něm vidíte." Nevydržel to Mason.
Otočila jsem na něj hlavu.
,,Je sexy." Odpověděla jsem, jakoby mu to mělo být přeci od pohledu jasný.
,,A Liam snad ne?" Ukázal Mason na Liama.
Liam zvedl hlavu od stolu a začal se červenat.
Trochu jsem se na Masona zamračila s výrazem "jsi opravdu tak blbej, nebo to jenom hraješ?".
,,To jsem neřekla. Jenom že tenhle novej sexy učitel je prostě něco jiného než kouč." Osopila jsem se na něj.
,,Chtěla bys ho vidět nahého?" Vyptával se pořád naštvaně Mason.
,,Cože? Masone, o co ti, sakra, zase jde?" Pomalu jsem se tam s ním začala dohadovat.
,,Třeba o to, že si představuješ jak k tobě v noci přijde a sundává ti spodní prádlo?" Mračil se na mě.
,,To je Liamova práce!" Otočil se letmo Corey.
Vtom k mojí lavici přišel ten sexy učitel.
,,Nějaký problém?" Zeptal se s úsměvem.
,,Emm, ne, pane profesore." Usmála jsem se na něj nervózně.
Profesor se na mě zase usmál, kývl a hodil zpátečku.
,,Sakra, proč mi nefunguje kompas?" Slyšela jsem jak za mnou Mason nadává.
Zase jsem se na něj otočila.
,,Karma." Mrkla jsem na něj.
,,Hele, neprovokuj mě." Zasyčel na mě Mason.
,,Pan Douglas má kompas." Otočil se už i Corey s Hayden.
,,Pan Douglas?" Nechápala jsem.
,,To je ten nový profesor." Mrkl na mě Corey.
Šibalsky jsem se na něj usmála.
Mason ťekal pohledem ze mě na Coreyho.
,,Mohli byste toho nechat?!" Osopil se na nás.
Zase jsem se otočila na Masona a protočila jsem očima.
,,Sledujte." Řekl Corey a zneviditelnil se.
Naproti nám stála skleněná skříňka. Její dvířka se pomalu otevřela a potom zase zavřela.
Před námi se objevil Corey s kompasem v ruce.
,,Jak je možný, že ten jeho funguje?" Nechápal Mason.
,,Ano, ale jde taky špatně. Koukej." Upozornila jsem ho.
,,Fajn, takže kdo chce jít na průzkum se mnou?" Zeptal se natěšeně Mason.

Kompas pana Douglase nás dovedl do Alexova doma. Ale nic jsme tam nenašli. Teda kromě Scotta.
Ten říkal, že se tam šel podívat kvůli Alexovým rodičům.
Teď trochu nechápu, o čem to mluvil. Kdo je, sakra, Alex?
A proč mám pocit, že v tom domě Scott nebyl sám? Ale s kým by tam tak mohl být? A mám taky pocit, že si mám na něco vzpomenout a něco udělat.
Ale co?


Zdravím, čtenáři!
Vím, že tahle kapitola byla poměrně nudná, ale než se tam objeví Theo, tak to plánuju zatím psát podle seriálu, takže žádné extra zvraty zatím opravdu nečekejte 😅 jak víte, příští týden v pondělí jsou Vánoce a já se rozhodla, že udělám takový menší vánoční speciál.
Ale mám na Vás otázku, chtěli byste spíš jednu dlouhou kapitolu, nebo by jste mi posílali ať už do komentářů nebo do zpráv různé otázky buď na mě, nebo na mou knihu a já bych to vydala a odpověděla na vaše otázky :)
Takže mi pod tuhle kapitolu hoďte komentář, ve kterém napíšete, co byste radši :) čas Vám dám do pátku tohoto týdne :))
Tak zatím a příští týden v neděli 💕

Wolf's Love ( Teen Wolf FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat