Další den ráno jsem se těšila až o mém prvním polibku řeknu klukům. Ráno jsem do školy jela se Scottem který se vyptával, ale já mu o puse neřekla. Nevím proč, ale před starším bratrem jsem se prostě styděla o tomhle mluvit.
Ve škole jsem šla ke své skříňce abych si vzala sešit na chemii, když mi vtom někdo zabouchl dvířka od skříňky tak prudce, že jsem se lekla že mi dřívka "dají facku".
,,Co máš s Raekenem?!" Zakřičela na mě s nasupeným výrazem Stiles. Chtěla jsem strašně smát a říct mu, že z jeho "naštvaného" pohledu vážně strach nejde, ale nechtěla jsem ho provokovat.
,,Co bych s ním mela jako mít?" Hrála jsem hloupou.
,,Včera jsi s ním byla venku."
,,Ty jsi mě sledoval?"
,,Jo."
Tak hlavně že jsi upřímný, Stilesi.
,,Líbali jste se?"
,,No to snad není pravda,ty jsi mě vážně sledoval!"
,,Takže jo.. Michelle sakra prober se! Ten kluk je divnej. Určitě tě při další příležitosti odveze a pak bude chtít výkupné za tvůj prst!" Máchal bezmocně rukama Stiles. Chvíli jsem přemýšlela a nic neříkala. Když jsem konečně našla vhodná slova, řekla jsem: ,,A víš,že máš asi pravdu? Dokážu si ho živě představit. Třeba se jednoho dne stane,že pro mě přijede v tom svém nablýskaném autě,já s důvěrou jdu za ním,sednu si k němu a jedeme někam na konec Beacon Hills navštívit navštívit mého kamaráda Stilese,do Eichen House." Stiles celou dobu co jsem mluvila nadšeně přikyvoval v domnění, že už to začínám chápat ale když slyšel moje poslední slova, zarazil se, zrudl, tváře se mu nafoukly vztekem. Ale než stačil něco říct, tak jsem už od něj se smíchem odcházela: ,,Měj se,Stilesi."
Jakmile jsem však nakráčela do své třídy, obklopili mě Liam s Masonem a zahrnuli mě otázkami. Všechno jsem jim řekla. Koukali na mě s otevřenou pusou. První se probral Mason: ,,Strčil ti aspoň do pusy jazyk? Sorry ale jestli ne tak ten polibek nebyl nic moc a on je zbabělec." Liam se na něj podíval s výrazem: JAKO VÁŽNĚ?
,,Byla to její první pusa,Masone."
,,No a?"
,,Já se nikdy nelíbala Masone. Nevím co bych měla dělat nebo tak." Mason na mě chvíli zíral a pak řekl: ,,Tak to si domluv s Liamem,já jsem líbací učitel jenom pro kluky." S Liamem jsme se na sebe podívali a já zrudla.
~
Odpoledne se mi nechtělo jet hned domů tak jsem si na chvíli sedla do knihovny. Nějak jsem se ponořila do čtení, že jsem si ani nevšimla, že si naproti mně sedl Brett.
,,Nazdar prcku,co ty tady?"
Ještě jednou mi řekne prcku, tak mu vlčí oměj narvu všude kam se dá.
,,Nazdar." Řekla jsem uraženě a podrážděně zároveň.
,,Ale no tak,byl to vtip. Co tam šmejdíš?" Zeptal se zvědavě.
,,Vlastně nic,jenom se mi nějak nechce domů." Povzdychla jsem si.
,,Tak v tom případě spolu můžeme někam zajít." Řekl velice povědomý hlas za mými zády.
Theo!
Prudce jsem se otočila a opravdu. Stál tam. Rozesmátý od ucha k uchu. Taky jsem se na něj usmála.
,,To zní skvěle." Pobrala jsem si svoje věci, ve spěchu jsem se rozloučila s Brettem a šla s Theem k jeho autu ven na parkoviště. Nasedli jsme k němu do auta.
,,Kam to vlastně jedeme?" Zeptala jsem se sladce.
,,Copak nevíš že je ve městě pouť? Trocha zábavy ještě nikoho nezabila "
~
Když jsem potom večer ležela v posteli a volala přes Skype s Masonem a Liamem, všechno jsem jim řekla. Že mě Theo vzal na pouť a bylo to úžasný. Ještě teď to mám všechno před očima:
Když jsme zastavili na parkovišti, Theo mi šel otevřít dveře jako pravý gentleman. Zamkl auto a automaticky mě chytil za ruku. Moc jsme ale na atrakce nechodili, spíš jsme se jenom tak procházeli, dokud jsme nepřišli ke stánku, kde jste si mohli vystřelit růži a podobné kravinky. Theo se na mě podíval, mrknul na mě a řekl, ať tady chvíli počkám, že se za chvíli vrátí. Asi za 10 minut se vrátil s malou krabičkou v ruce.
,,Podej mi ruku." Nařídil mi. Když jsem to udělala, otevřel krabičku a vytáhl z ní stříbrný náramek s nápisem I LOVE YOU🖤. Vyvalila jsem oči nejdřív na náramek, potom na Thea.
,,Vždyť se skoro neznáme." Zasmála jsem se.
,,To sice ne,ale už teď vím že tě budu milovat hodně dlouho." Hned co to dořekl, přitiskl svoje rty na ty moje a vášnivě mě líbal. Automaticky jsem mu dala ruce okolo krku a on ty svoje mně okolo pasu. Za chvíli mi došel dech a musela jsem se nadechnout, on toho využil, vsunul jazyk do mé pusy a začal si hrát s tím mým.
,,Moment,dozvím se aspoň kdo tuhle jazykovou válku vyhrál?" Přerušil mě Mason.
,,Sklapni,Masone." Pokáral ho Liam.
,,Pokračuj,Chell."
Když jsme se od sebe konečně odtrhli, řekl, že mě odveze domů. Celou cestu jsme nepromluvili ani slovo, jenom jsem po něm pokukovala a držela ho za ruku. Nevnímala jsem nic, jenom jeho. Pozorně jsem si h prohlížela a představovala si, jaké by to asi bylo, kdybych ho viděla bez trička. Představovala jsem si ho. Bez trička, jak mě líbá, na krku, na tváři, všude kde se dá. Dobře, tak zase všude ne.
Ale chtěla bych se do dotýkat. Těch jeho svalů. Jeho vlasů. Jeho obličeje.
A chtěla bych, aby se on dotýkal mě. Možná by mi bylo i jedno kde všude by se mě dotýkal, hlavně aby to byl on.
,,Ano,my to chápeme,nemusíš nám přesně popisovat co by jsi s ním dělala. U sexu ti ani jeden z nás svítit nebude takže to přeskoč." Přerušil mě zase Mason.
Když zastavil u mě před domem, kouknul na mě a usmál se: ,,Nad čím celou cestu přemýšlíš?"
,,Nad tebou." Odpověděla jsem. Theo se na mě usmál tak roztomile, že se nešlo neusmát blahem.
,,Mám pro tebe zítra ráno přijet?" Zeptal se s nadějí v očích.
,,To bude moc prima." Oplatila jsem mu úsměv, on se ke mně naklonil a... No fajn, vášnivou líbačku si asi dokážete představit, takže je zbytečné to popisovat znovu. Sama jsem byla překvapená, jak se mi to líbání začalo líbit. Dřív se mi to spíš odpuzovalo protože jak říkám, nikdy jsem neměla kluka takže jsem nikdy nepoznala jaké to je když se vás někdo dotýká, nebo když vás líbá. Theo uměl líbat skvěle.
,,Sáhla jsi mu aspoň na pytlík?"
,,To je fakt nechutný,Masone. Přestaň už s tím."
,,Co? Jen se ptám,co je na tom? No nic,hele lidi jdu spát,tak zítra,dobrou." A zavěsil.
Ještě chvíli jsme si s Liamem povídali dokud jsme oba nezačali zívat. Podívala jsem na hodiny umístěné naproti posteli nad dveřmi. Bylo půl jedné ráno. Čas na spánek. Rozloučila jsem se s Liamem, zaklapla notebook, zhasla lampičku, lehla si a ještě jsem si asi 10 minut prohlížela náramek od Thea s příjemným pocitem, že ho taky začínám mít ráda. Na můj vkus možná až moc. Ale líbilo se mi to.
ČTEŠ
Wolf's Love ( Teen Wolf FF )
FanfictionMichelle McCallová. Její bratr je Scott McCall, práva alfa, vlkodlak. Zažila s ním už spoustu dobrodružství, strachu, štěstí i zklamání. Teď se však do jejich města vrátil dávný přítel, do kterého se Michelle zamiluje a změní jí to život.