Předmluva

2.9K 92 2
                                    

Abyste věděli,neumím vyprávět příběhy. Ale že jste to vy, můžu se o to pokusit. Začnu asi takhle: jmenuju se Michelle McCallová,je mi 15 a bydlím v Beacon Hills. Mám staršího bratra Scotta, je sice o 3 roky starší než já,ale vždycky jsme si rozuměli. Když mi bylo 13 ( nebudu vám tady lhát a řeknu to všechno prostě na rovinu ) , kousnul ho vlkodlak. A víte,co se s člověkem stane,když ho kousne vlkodlak? Přesně tak,stane se také vlkodlakem. Mého bratra kousnul Peter Hale,strýc našeho přítele Dereka,který je mimochodem taky vlkodlak.  Přijde vám to šílené? To jste ale ještě neslyšeli co vám řeknu teď..
Nejlepší kamarád mého bratra,Stiles,byl posedlý nějakým démonem,který byl mimochodem děsivější než já po ránu. Lydie, tak trochu odbornice na módu a živý příklad toho,jak nikdy v životě nechci vypadat ( nic proti Lydii nemám,mám ji ráda,ale já na nějaké lodičky a šatičky a šminky prostě nejsem ), je benshee,což je něco jako posel smrti ( dokáže "vycítit" když někdo umírá nebo má umřít ) . Potom je tu Malia, kojotodlak,která se dokáže přeměnit ve vlka v plné podobě,je to moje nejlepší kamarádka. Potom je tady taky Jordan Parrish,pekelný pes.
Kira,která je kitsune ( liška ) a ke všemu chodí s mým bratrem.
A samozřejmě nejlepší nakonec, můj sladký vlkodlačí kamarád Liam.
Dříve nás bylo víc, ale někteří při našich "dobrodružství" buď zemřeli,nebo se prostě odstěhovali.
U některých mi to zase tolik nevadí ( třeba u ex mého bratra,Allison,ale o mrtvých jenom v dobrém ) , ale někteří mi hodně chybí,například Isaac. Ale to je teď jiný příběh,nebudeme se šťourat v mých platonických láskách. :)
Příběh,který vám chci povyprávět, se týká našich asi nejtemnějších časů,mých přátel,mě, a mé první lásky, dá- li se tomu tak říkat..

Wolf's Love ( Teen Wolf FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat