9.

1K 45 5
                                    

Pohled Scotta

Když mi zavolal Deaton, že chce se mnou, se Stilesem, Lydií, Maliou, Masonem, Liamem, Derekem a Theem o něčem mluvit, celou cestu k němu jsem přemýšlel co s námi chce asi probrat. Zřejmě to bude něco důležitého když nás povolal všechny. Teda, vlastně ne úplně všechny. Zavolal nás všechny kromě Michelle. Ta se mnou už asi dva dny nemluví. Doma se mi vyhýbá, když na ni mluvím tak odpovídá jednoslovně. Řekl jsem si, že ji nechám až ji to přejde, ale ona je strašně tvrdohlavá. Může jí to přejít klidně až za několik měsíců. Prostě naštvat moji sestru je prostě sebevražda.
Když jsem přišel za Deatonem na veterinu, všichni už tam byli. Čekali už jenom na mě.
,,Tak o co jde, Deatone?" Přešel jsem hned k věci. Deaton se tvářil celkem důležitě a možná i trochu naštvaně? Nechápavě? Sám nevím co to bylo za výraz.
,, Vysvětlete mi prosím jednu věc. Co se stalo mezi vámi a Michelle?" Zeptal se pomalu.
Všichni jsme se na sebe nechápavě podívali.
Začal jsem mluvit: ,,No, víš přece co se tady teď děje. Studenti se mění na vlkodlaky či co to je a vraždí lidi. Proto mám...máme...o Michelle strach. Chtěl jsem jí od tohohle všeho odtrhnout ale nevěděl jsem jak, tak jsem...tak jsme vymysleli tady s...s ostatními že by ji mohl Theo nějak zaměstnat."
,,A to konkrétně jak?" Zeptá se nenuceně Deaton.
,,Prostě s ní začne chodit. Ale já jsem s tím už od začátku nesouhlasil, nebo jako souhlasil ale bylo by lepší kdyby s ní chodil někdo jiný, chápete." Dořekl Stiles.
,,Takže...pokud tomu rozumím..tak vy jste jí nakukali že ji má Theo rád a že s ní chodí ale přitom to je jenom kvůli tomu aby byla v bezpečí?" Uzavřel to Deaton.
,,Jo. Vlastně ne. On Theo, totiž..." Chtěl jsem něco říct ale podíval jsem se na Thea protože sám nevím jak to u ní má.
Theo pochopil.
,,No, měl jsem v plánu s ní chodit doopravdy. Mám ji rád a fakt se mi líbí ale je strašně trapné to tady říkat před všema a nemůžu za to že vás lepší nápad nenapadl, takže mě teď hrozně mrzí že to dopadlo tak jak to dopadlo protože ona si o mně teď myslí že jsem totální hajzl ale přitom to tak není." Řekl jedním dechem.
,,Wow." Řekl ohromeně Stiles.
,,Co?" Zeptal se ho Theo.
,,Ty máš city." Řekl ironicky Stiles.
Theo mu už chtěl něco odseknout ale Deaton je umlčel zvednutou rukou.
,, Dobře, chápu. To stačí. Chci vám jenom říct, že pokud ji máte rádi, měli byste jí to říct a omluvit se jí. Vím že jste to mysleli dobře, ale jí jste zároveň ublížili. Vlastně, Scott, Malia, Mason, Liam a teď i Theo. Byli jste pro ni terč důvěry. Věřila vám a teď si myslí že jste se proti ní spikli. Ale to nemluvím jenom k vám, mluvím i k Derekovi, Lydii a Stilesovi. Ona je z vás nejmladší a vy, jste její nejbližší. Tak se k ní tak zkuste chovat."

Pohled Thea

V jednom měl Deaton pravdu. Měli bychom se omluvit a asi jsme zrovna nezvolili správný způsob ochrany Michelle. Ale já ji měl opravdu rád. Nikdy bych jí neublížil. Nebo aspoň ne úmyslně. Jenže ona se mnou skoro tři dny nemluví, ve škole se mi vyhýbá. Možná bych jí měl napsat dopis. Nebo SMS. Nebo jí něco hodit do skříňky. Nebo prostě nebýt debilní sračka a jako frajer za ní jít a říct jí že ji mám rád.
Jo, velký svaly, malý mozek. Ano, mozek, tamto dole malý opravdu nemám. Teda, aspoň myslím, nikdo si zatím nestěžoval.
Ale jsem prostě srab. Místo toho, abych teď běžel za ní, dal jí pusu a říct jí jak ji mám rád, tady ležím na posteli a přemýšlím o všem co nám dnes řekl Deaton a co se stalo o víkendu s Michelle. Furt mi v hlavě zní ta její věta. Zlomil jsi mi srdce. Zlomil jsi mi srdce. Zlomil jsi mi srdce. Neudržel jsem se, jedna jediná slza mi ukápla na polštář.
Já opravdu brečím kvůli holce? To se mi ještě nikdy nestalo.
Jenže já ji měl opravdu rád. Sice jsem ji moc neznal a nikdy jsem si s ní v minulosti moc nepovídal, ale byla krásná.
Pamatuju si na její první den ve škole. Mně, Scottovi a Stilesovi bylo 9 když ona nastupovala do první třídy. Tehdy ji Scott vedl do školy. Byla tak roztomilá. Už tehdy jsem si myslel že z ní vyroste krásná holka. Nikdy jsem o tom nepochyboval.
Ale teď jsem cítil neuvěřitelnou bolest. Ale nebyla to bolest jako bolest. Fyzická bolest je oproti tomu nic. Tohle byla bolest psychická. A ta je o dost horší. Zatímco na fyzickou bolest si můžete vzít prášek, na tú psychickou vám nepomůže nic. Bolí vás to uvnitř. A já jsem se cítil jako troska. Jak jsem vůbec na tenhle plán mohl přistoupit? Jasně, kdybych na to nepřistoupil, Michelle by se právě teď líbala s Liamem nebo s Derekem. To je nemohl dopustit. Ale i tak.  Možná jsem hajzl. Ale kvůli Michelle se změním!
Hned jsem se zvedl z postele, sešel dolů po schodech, nasedl do auta a jel si promluvit s někým, kdo mi posledních skoro 10 let určoval co mám dělat a co ne. A kdo doopravdy může za smrt mojí sestry Tary.

Wolf's Love ( Teen Wolf FF )Kde žijí příběhy. Začni objevovat