Pomalu začínala hodina.
Kde sakra jsou?
Opakovala jsem si stále dokola v hlavě. Za chvíli začne hodina a Liam s Masonem se pořád někde flákají. Najednou si vedle do lavice sedla nějaká neznámá holka. Asi byla nová. Měla tmavé, trochu kudrnaté vlasy a žvýkala žvýkačku. Celkově byla taková snědá, ale byla moc hezká a roztomilá. Řekla jsem si, že se s ní seznámím.
,,Ahoj, já jsem Michelle, ty jsi tu nová?"
,,Jee, ahoj. Jo, zrovna jsem se sem přistěhovala. Jsem Hayden." Podali jsme si ruce. Měla opravdu krásný úsměv, ta se bude Liamovi líbit. A když už o něm mluvím, zrovna s Masonem vtrhli do dveří. Mason na mě mávnul a šel si sednout na svoje místo. Pozdrav mu oplatím. Liam však zůstane stát ve dveřích a kouká na Hayden.
Ha, já věděla že se mu bude líbit.
Jenže on na ni nekoukal užasle, nýbrž nervózně. Jako kdyby ji znal. Jako kdyby ji znal ale něco si udělali. Když přišel učitel do třídy, šel si Liam rychle sednout. Ale ne na svoje místo. Chtěl si sednout dál od Hayden. Ale někdo byl bohužel rychlejší. Liamovi nezbývalo nic jiného než si sednout do lavice vedle Hayden. Celou dobu jsem na něj koukala a přemýšlela, co to s ním sakra je. Takhle nervózního jsem ho ještě neviděla.
Když si konečně ten prďola sednul, zarazil se ještě víc. Podíval se otráveně na Hayden. Všimla jsem si, že ona na něj taky kouká. Ale pomstychtivě. Liam se trochu zvednul a žvýkačka, kterou měla ještě před chvílí Hayden v puse, byla přilepená na Liamově židli a teď už i na jeho kalhotách. Neudržela jsem se a začala se potichu smát.
Když skončila hodina, šla jsem za Hayden.
,,Co máš teď za hodinu?" Zeptala jsem se vesele.
,,Ekonomku." Odpověděla mi stejně vesele. Asi jsem se jí taky zamlouvala.
,,Hele, ty se znáš s Liamem?" Zeptala jsem se na rovinu.
Trochu zvážněla.
,,Vlastně jo, ale nechci se o tom moc bavit." Řekla seriózně.
,,Fajn, mám taky ekonomku, tak co kdybychom šli spolu? Bude fajn mít aspoň jednu kamarádku ve škole. Myslím tím, ženského pohlaví." Zasměju se a ona taky.
,,Hele, Hayden, potřebuju si ještě odkočit, počkala bys na mě ve třídě?"
,,Jasně." Řekla vesele a odešla.
Na záchod jsem doopravdy nepotřebovala. Ale podle toho jak se tvářil Liam a jak o něm mluvila Hayden, mi došlo, že se mezi nimi asi nestalo nic moc hezkého. Tudíž jsem měla namířeno na klučičí záchody za Liamem a Masonem, protože si tam Liam potřeboval umýt tu žvýkačku. Vesele rozrazím dveře na klučičí záchody a zakřičím: ,,Tak co? Jak jde umejvání žvejkačky? Já myslela že psi si normálně tyhle věci .. jako.. olížou, chápete." Začnu si z Liama utahovat.
,,Jdi do háje." Řekne podrážděně Liam a zase se otočí ke svému pozadí a umývá si kalhoty.
,,To byl fór, ne?" Řeknu ještě vysmátě. Opřu se o umyvadlo vedle Liama a koukám na něj. Když si všimne že na něj pobaveně koukám, zarazí se.
,,Hele nechceš si najít jinou zábavu? Nevím, třeba líbání s Theem, nebo provokování Stilese, nebo můžeš zpacifikovat Masona, dneska mě vážně štve." Řekne Liam ještě podrážděněji. Otočím se na Masona který sedí na zemi u zdi a očividně se dobře baví.
,,Copak jsi mu udělal?" Mrknu na něj spiklenecky.
,,Vlastně nic co by mi nebylo podobné." Řekne pobaveně Mason.
,, Vážně Liame, neměl bys být takový pruďas." Poplácala jsem ho po rameni a šla zpátky do třídy za mojí novou kamarádkou Hayden.
~
Večer jsem si volala s Hayden a povídali jsme si o klucích. Řekla jsem jí o mém Theovi a ona mi přesně popsala Bretta. Prý je sexy. Jo, možná je sexy, ale ne tak jako můj Theo. Když jsem konečně zavěsila, uslyšela jsem divný zvuk zvenku. Jako kdyby někdo šplhal po střeše. Opatrně jsem otevřela okno, vykoukla z něj a rozhlédla se. Nikde nikdo. To je divný, mám za to, že jsem opravdu...
,,Ježíši kriste!! Theo, můžeš mě už do prdele přestat takhle děsit?!" Tohle bylo fakt moc. On prostě mi prostě nemůže dát nějaké znamení že jde nebo že přijde. On mě prostě musí vylekat jako vždycky.
,,Co tady vůbec děláš?" Zeptám se podrážděně.
,,To za tebou nemůžu přijít?" Zeptá se dotčeně, vleze oknem do pokoje a zavře za sebou.
Jak úchvatné gesto.
,,Můžeš, ale normálně jako člověk. Máme tu sousedy." Řeknu mu karavým tónem.
,,No jo, tak promiň." Řekne smířlivě, potom mě obejme kolem pasu a dá mi pusu. Já si povzdechnu, dám mu ruce okolo krku a polibek mu opětuju. Když se tak líbáme, napadne mě, že bychom si k tomu mohli lehnout do postele když už jsme tady. Proto ho otočím a shodím na postel. On se zasměje.
,,Neřekla jsi mi že jsi taková dračice. A navíc, holka co nikdy neměla kluka. Takhle dobře ani nelíbá." Obkročmo si na něj sednu a řeknu: ,,Ale hovno nelíbá." A už jsou naše jazyky zase propletené. On si sedne, zajede mi rukama pod tričko. Slastně zavzdychám. Sundá mi tričko. Chce mi sundat i podprsenku, když se najednou rozrazí dveře a v nich stojí Scott a....
Kurva, co ten tady zase dělá?!
Stiles. A za nimi stojí Mason s Liamem.Pohled Scotta
Rychle jsem dveře zase zabouchnul. Otočil jsem se na ostatní a sledoval jejich reakce.
Liam: ,,Asi jsi měl nejdřív zaklepat." Řekl uznale.
Mason koukal užasle, jako kdyby viděl Santu Clause: ,,Tyvole. Já viděl prsa tvojí ségry." Vypadal, že tam za chvíli vletí znovu a rovnou si je vyfotí.
Stiles. No, myslím, že to vám asi ani popisovat nemusím. Prostě naštvaný Stiles. Trochu našpulím přemýšlivě pusu a pak řeknu: ,,Nic jste neviděli.. a nic se nestalo, jasný?" Řeknu jim a všechny tři přejedu pohledem.
,,Tobě nevadí že ti vojíždí ségru?" Vyjede na mě Stiles.
,,Spíš to vypadalo že ona vojíždí jeho." Řekl vesele a pobaveně Mason. Stiles se na něj vražedně podíval.
,, Hele Stilesi, mně je jedno s kým moje ségra chodí. Dokud je šťastná a nás to neohrozí, přeju jí to." Řeknu, vyjdu ke svému pokoji, otevřu dveře a řeknu: ,,Tak jdete nebo ne?" Zvednu obočí. Kluci se za mnou rozejdou a už to raději nekomentují.
ČTEŠ
Wolf's Love ( Teen Wolf FF )
FanfictionMichelle McCallová. Její bratr je Scott McCall, práva alfa, vlkodlak. Zažila s ním už spoustu dobrodružství, strachu, štěstí i zklamání. Teď se však do jejich města vrátil dávný přítel, do kterého se Michelle zamiluje a změní jí to život.